понеделник, 27 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9074 прочитания

    Какви придобивки предлага DTC Commerzbank?

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи научете от Светлана Саджаклиева, HR Business Partner Operations
    15 май 2024, 13:31 a+ a- a

    Светлана Саджаклиева, HR Business Partner Operations DTC Commerzbank. Снимка: DTC Commerzbank

    В рубриката на Economy.bg „Какви придобивки предлага...“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване качеството на живот на служителите.

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи на DTC Commerzbank (Диджитъл Технолъджи Сентър Комерцбанк), научете от Светлана Саджаклиева, HR Business Partner Operations.

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлага компанията?
    Социалните придобивки безспорно имат важна роля както в мотивирането на служителите, така и в привличането на нови специалисти. В това се убедихме и през последните 4 години, когато компанията се установи на българския пазар и много бързо нарасна до над 600 служители. Нашата цел беше да създадем и да поддържаме атрактивен и конкурентен пакет, който е ориентиран към нуждите на нашите колеги и към подпомагането на баланса между техния работен и личен живот. 

    Една част от допълнителните придобивки, които предоставяме, разбира се, са ваучери за храна, както и достъп до обширен пакет здравни грижи чрез допълнително здравно осигуряване. 

    За нас е много важно и да поощряваме здравословния и активен начин на живот, като даваме възможност на нашите служители да използват спортни карти и да достъпват различни спортни дейности. Те могат да се включват и в разнообразни събития, в които да научат повече за грижата за себе си и как да се чувстват добре на работното място и извън него. 

    Чрез нашата Employee Assistance програма осигуряваме достъп до различни специалисти, които да съдействат в личното или професионалното развитие на нашите служители. Организираме и сесии, ориентирани към поддържането на емоционалното и психично здраве и към развиване на личностни умения, където, освен да получат информация, служителите ни могат да споделят своето мнение и опит.

    Щастливи сме, че имаме възможността  да подкрепим и родителите по време на летния период, когато осигуряването на ангажираност на децата може да бъде предизвикателство – подпомагаме финансово активността, която нашите служители са избрали за своите деца, за да се чувстват спокойни по време на летните им ваканции. 

    Име: Диджитъл Технолъджи Сентър Комерцбанк
    Сектор: ИТ
    В България е от: 2020 г.
    Брой служители глобално: 42 000
    Брой служители в България: 660
    Офиси в България: София, Пловдив Основна дейност: Commerzbank е водеща международна търговска банка. Дигиталният технологичен център в България се фокусира върху развитие, подобрение и поддръжка на софтуерни решения, дигитализиращи бизнеса на банката.

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашата компания?
    Служителите в Комерцбанк започват с 25 дни платен годишен отпуск, към които се добавя и 1 допълнителен ден за всяка година в компанията, като по този начин могат да достигнат максимум от 31 дни. В компанията е заложена и практика да се използват 2 пълни седмици отпуск – така всеки от нас има повече време да пътува, да прекара време с близките си или просто да презареди.

    Освен това всеки служител има на разположение 6 дни в годината, които може да ползва при извънредни обстоятелства.

    Имате ли политика за гъвкаво работно време?
    Компанията предоставя възможност за голям процент работа от вкъщи, което осигурява повече гъвкавост на всеки служител спрямо неговите лични нужди.

    Как се подпомага балансът работа – личен живот?
    Ключови при постигане на такъв баланс са както възможността за повече дни отпуск и работа от вкъщи, така и изграждането на чувство за ангажираност и принадлежност на служителите, докато са на работното си място. Организираме редица събития, които са насочени към поддържането на екипния дух и към създаването на една приятна и позитивна работна среда.

    Освен това гъвкавото ни работно време дава възможност на хората за по-голяма свобода.

    Имате ли практика да давате бонуси?
    Като част от компания с дългогодишна практика и история Дигиталният технологичен център на Комерцбанк следва утвърдена политика по отношение на мотивирането и поощряването на служителите. Това включва бонусна програма, обвързана с представянето в работата, която е ориентирана към възнаграждаване на добрите резултати, но също и цели да поощри служителите да си поставят все по-високи цели. Освен това бонусите са дискреционни и зависят и от представянето на банката.

     Предоставяме допълнителни награди за извънредни постижения, както и бонуси за препоръка на близки и приятели за работа при нас. През последните 2 години служителите ни получиха и допълнителен бонус с оглед на нарастващата инфлация. 

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители?
    Гордеем се със специалистите, които работят при нас, и се стремим да им помагаме допълнително да надграждат своите умения и квалификация. Това се случва, от една страна, чрез проектите, по които имат възможност да работят и да виждат на практика резултата от своята работа, но разбира се, и чрез възможността да участват в различни обучения спрямо техните специфични нужди. В допълнение всички имат неограничен достъп до платформи с огромна база данни от информация за различни технологии, но и не само. Цялостно културата на компанията е ориентирана около споделяне на знания и взаимопомощ. Сътрудничим си с университети и училища и привличаме и много млади специалисти, за да им дадем възможност да задълбочат и прилагат техническите си познания, както  и да бъдат на практика въвлечени в дигиталната трансформация на банката.

    Организирате ли тиймбилдинги за Вашите служители?
    Тиймбилдингите при нас са на екипно ниво и колегите имат възможност да ги организират спрямо желанията и интересите на екипа. Освен че се забавляваме, успяваме редовно да събираме всички на едно място и да засилим чувството за принадлежност не само към екипа, но и към компанията.

    Участвате ли в различни обществени и корпоративни социални инициативи?
    Като социално ангажирана компания имаме утвърдените практики по корпоративна социална отговорност (КСО). 

    През последните 2 години реализирахме кръводарителски кампании в офиса, благотворителни закуски и кампании за събиране на средства, разходки за бездомни кучета от приюти и други.

    Много сме щастливи, че редовно можем да подкрепяме социалнозначими каузи като „Плюшено мече“, „Конкордия“, „Истински мед“ и др. Всяка година броят на партньорите и инициативите ни расте.

    Какви други допълнителни придобивки и социални инициативи предлага Вашата компания, за да подобри качеството на живот на служителите?
    Човек прекарва голяма част от деня си на работа, затова се стараем да създадем среда, която да бъде приятна и да носи усещането за дом. Разполагаме с нов и модерен офис, игрална зала, регулярно организираме събития, в които служителите могат да се съберат на закуска или на обяд, да обсъдят някоя тема или да научат нещо ново. В един ден колегите може да се състезават кой е направил най-добрата баница, а в друг – да хапнат сладолед или да участват в състезание по планк. Има по нещо за всеки – важното е да се забавляваме заедно, докато работим.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Digital Technology Center Commerzbank AG Sofia Branch в JOBS.bg

     

    Вижте още от рубриката ПРИДОБИВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Какви придобивки предлага Experian България?
    Какви придобивки предлага Appolica?
    Какви придобивки предлага Адастра?
    Какви придобивки предлага КBC Global Services N.V. – Branch Bulgaria?

    Какви придобивки предлага Schneider Electric?
    Какви придобивки предлага Фрамар Холдинг АД?
    Какви придобивки предлага Hitachi Solutions Bulgaria?
    Какви придобивки предлага United Partners?
    Какви придобивки предлага M3 Communications Group?
    Какви придобивки предлага Coherent Solutions?
    Какви придобивки предлага VSG Bulgaria?
    Какви придобивки предлага SiteGround?
    Какви придобивки предлага Proxiad SEE?
    Какви придобивки предлага BILLA България?
    Какви придобивки предлага Anthill?
    Какви придобивки предлага All Channels Communication Group?
    Какви придобивки предлага Amusnet?
    Какви придобивки предлага A1 България?
    Какви придобивки предлага CluneTech?
    Какви придобивки предлага Progress?
    Какви придобивки предлага Sofia Stars?
    Какви придобивки предлагат Технополис и Практикер?
    Какви придобивки предлага Anakatech?
    Какви придобивки предлага Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт?
    Какви придобивки предлага Фантастико Груп?
    Какви придобивки предлага StorPool?
    Какви придобивки предлага Blankfactor?

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Китай ще подпомага производството на чипове с $47,5 млрд.
    Една от основните области, върху които ще се фокусира третата фаза на фонда, е оборудването за производство на чипове
    преди 10 часа
    Paysera България дебютира на ВЕАМ пазара на БФБ
    Компанията за дигитални платежни услуги планира да увеличи капитала си с 2 млн. лв.
    преди 12 часа
    Standard & Poor's потвърди рейтинга на България и стабилна перспектива
    Агенцията прогнозираприемане в еврозоната най-късно началото на 2026 г. и ръст малко под 3% за периода 2025-2027 г.
    23 май 2024, 15:30
    Eldrive започва да изгражда собствени зарядни паркове за електромобили
    Освен зарядните станции в парковете ще има кафенета и магазини
    23 май 2024, 13:52
    „Смарт Органик“ вече се търгува на основния базар на БФБ
    Тя е първата компания, преминала от малкия пазар beam на основния Standard на Борсата