петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    694 прочитания

    Приключи тзгодишното издание на стажантската програма на Lidl

    Стажантите представиха 7 проекта за по-ефективна работа, всички те искат да продължат развитието си в компанията
    23 септември 2022, 12:08 a+ a- a

    Снимка: Lidl

    Стажантите в Lidl представиха седем различни проекта, с които работата може да бъде по-ефективна. Те защитиха своите идеи пред мениджмънта на веригата, с което поставиха успешен финал на тазгодишното издание на стажантската програма. 

    „Стажът в Lidl помага изключително много за професионалното и личностно развитие. Дава ти възможност да работиш по реален проект, като междувременно опознаваш процесите в голяма международна компания, срещаш доказани професионалисти, от които учиш и които непрекъснато те насърчават и подкрепят“, споделят стажантите. Всички те са единодушни, че компанията изцяло е отговорила на очакванията им. Наученото в Lidl и положителната им обратна връзка са и причината, поради която всеки един от тях иска да продължи развитието си в Lidl. 

    Всички те показаха, че са готови за тази крачка, както и че имат конкретни идеи как да се постигнат още по-ефективни и оптимизирани процеси. Мартин Стоянов, който за втори път избира Lidl за своя стаж, представи идея, с която служителите в магазините могат да спестяват 16 минути седмично. Друг стажант – Десислава Димитрова, показа как може да се подобри клиентското изживяване още повече и как клиентите могат да оценяват своето пазаруване. 

    Нишо Танев, студент от Нидерландия, насочи вниманието към логистичния център на веригата в с. Равно поле, София, като разработи три различни варианта, по които може да се премести стоката от основната част на складовата база в нейното новоизградено разширение. В света на правото се потопи Серафима Митева, студент по право и бивш национален състезател по лека атлетика, като представи как може да се оптимизира дейността в правния отдел на веригата. 

    В HR областта работиха трима от стажантите. Ася Зарева влезе в ролята на посланик на работодателската марка, като отразяваше програмата в социалните медии, а постовете ѝ постигнаха над 130 000 импресии. Радослав Боев направи вътрешно проучване сред служителите, свързано с фирмената култура, като проведе лични интервюта и онлайн анкети с над 100 респонденти. Памела Герговска показа как трябва да изглежда една писмена оферта за работа, за да бъде тя високо оценена от кандидатите. 

    Тази година стажантската програма на Lidl се проведе за трети пореден път. В рамките на 2 месеца стажантите работиха по конкретен бизнес проект, който трябваше да разработят и защитят. Преди това преминаха през различни обучения, опознаха процесите в компанията и добиха ценен професионален опит и знания, които могат да ползват и занапред в бъдещото си развитие. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Очаква се пазарът на смартфони да се възстанови през 2024 г.
    Най-голям ръст се очаква в премиум сегмента, показват данни на Counterpoint Research
    преди 3 часа
    38 млрд. долара достигат загубите от финансови измами през 2023
    БОРИКА стартира инициатива за превенция на финансови измами
    преди 3 часа
    Започва поетапно изключване на отоплението за град София
    Изключването на топлоподаването стартира на 31 март
    преди 3 часа
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 4 часа
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 5 часа
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове