вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1233 прочитания

    Седем студенти влизат в Lidl като стажанти

    Талант в логистиката и лекоатлет са част от младежите, които ще работят по конкретен бизнес проект през следващите 2 месеца
    14 юли 2022, 13:26 a+ a- a

    Снимка: Лидл

    Седем студенти, сред които талант в логистиката и лекоатлет, са новите стажанти в Lidl. Те идват от различни университети в България, Великобритания и Нидерландия, за да навлязат в света на търговията и да работят по конкретен бизнес проект през следващите 2 месеца. 

    Първото ново попълнение идва от университета Твенте в Нидерландия, където учи индустриално инженерство и мениджмънт. Макар само на 20 години, Нишо Танев има зад гърба си не малък опит. Още в гимназията създава бизнес проект за производство и продажба на тениски. Победител е в конкурс за създаване на проект за приложение за верига на доставки, а от друга надпревара печели титлата „Талант на годината в логистиката“. Именно нея ще трябва да защити в Lidl, където ще има задачата да открие най-оптималния и ефективен начин за преместване на огромно количество стока.

    Как да се постигне висока ефективност и как обслужването да бъде винаги с усмивка? Отговор на тези два въпроса ще търсят стажантите Десислава Димитрова и Мартин Стоянов. Десислава ще разчита на своя предишен маркетинг опит в строителна фирма, а Мартин ще заложи на вече натрупаните знания в Lidl, след като за втора поредна година е стажант в компанията. 

    В следващия коридор застава Серафима Митева, която е била национален състезател по лека атлетика. Днес е първи курс, специалност „Право“, и именно това ще бъде нейната задача в Lidl – да намери начин да оптимизира работата в правния отдел на компанията. 

    Как се изгражда силна работодателска марка е общото предизвикателство на следващите трима стажанти. Радослав Боев идва от Великобритания, където учи, за да се впусне в проучване, свързано с фирмената култура. По време на пандемията работи за онлайн стартъп за дигитални визитки, а сега насочва вниманието си към корпоративната култура в Lidl. Следващата дама – Ася Зарева, влиза в ролята на инфлуенсър, с което успешно се справя и в ежедневието си. Този път обаче ще има за задача да отразява стажантската програма в социалните мрежи и да показва най-интересните моменти. Може ли дизайнът да допринесе за успеха на една работна оферта? – това е темата, на която ще се посвети Памела Герговска. Тя също има предишен опит в Lidl като стажант и вече е решила, че именно HR е областта, в която иска да се развива. 

    През следващите 2 месеца всичките седем стажанти ще се фокусират върху своите проекти, ще преминат през различни обучения, ще опознаят света на Lidl, а на финала – ще представят и защитят своите идеи пред ръководството на компанията. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 2 часа
    преди 3 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 5 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 5 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд
    преди 6 часа
    „Аурубис“ инвестира още 800 млн. лв. у нас
    Компанията ще разшири рафинерията си за катодна мед и ще изгради два нови фотоволтаични парка