четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3270 прочитания

    HR2HR: Ана Вълева и Мая Цанкова

    HR професионалистът Ана Вълева интервюира Мая Цанкова - Глобален Мениджър Employer Branding Communications в Coca-Cola HBC
    14 юни 2022, 12:44 a+ a- a

    Какви теми вълнуват HR професионалистите в България? Какво биха искали да научат един от друг? В HR2HR рубриката на Economy.bg и Jobs.bg даваме възможност на HR професионалисти от различни сектори да общуват директно, сами да формулират и да задaват актуални въпроси и да обсъждат полезни теми. Единият влиза в ролята на интервюиращ, а другият – на интервюиран.

    В новия разговор от поредицата HR2HR Ана Вълева, която последно заема позицията Senior TA Specialist в HeleCloud, интервюира Мая Цанкова -  Глобален Мениджър Employer Branding Communications в Coca-Cola HBC.  

    Мая Цанкова има зад гърба си над 15 години мениджърски опит в областта на човешките ресурси в международни компании като Кока-Кола ХБК България, Мелиа Хотелс Интернешанъл – Испания и т.н. От 2019 е Глобален Мениджър Employer Branding Communications в Coca-Cola HBC и отговаря за развитието на работодателската марка, стратегията и комуникацията по привличането на таланти на 29-те пазара на компанията по света. По образование е Доктор по икономика от УНСС, Chartered Member на CIPD London и Certified Digital Marketing professional от Digital Marketing Institute, Ireland. От 2020 г. Мая е сертифициран вътрешен коуч на лидери в Кока-Кола ХБК, а в момента - ICF certified coach in credentials.

    Ана Вълева завършва Корпоративни комуникации в Нов български университет. След няколко стажа по специалността, изкарани още след първата година, се ориентира към областта на човешките ресурси. Има 3 години опит като Специалист Подбор на Персонал. През 2021 г. Ана преминава алтернативен обучителен курс в 9 Academy с цел да развие предприемаческите си умения, а през юни 2022 г. успешно получава сертификат от Employer Branding College - най-разпознатата организация за обучение в областта на работодателската марка. Последната роля, която заема професионално, е в Хелеклауд (консултант в областта на облачните услуги) и е свързана с подбор, работодателска марка и вътрешни комуникации.


    Как се разви ролята на Мая Цанкова в Coca-Cola HBC от първите дни в компанията до момента? Кои са Employer Branding постиженията, с които Мая най-много се гордее? Каква е личната дефиниция на Мая Цанкова за Employer Branding и част от коя функция е Employer Branding-ът? Вижте разговора във видеото: 

     

    Къде според Coca-Cola HBC е пресечната точка между Employer Branding-а, културата и ангажираността? Какво представлява Employee Advocacy програмата на Coca-Cola HBC и каква е целта ѝ? Вижте разговора във видеото: 

     

    Какви са тенденциите в Employer Branding-а и каква е неговата роля за привличането на таланти в Coca-Cola HBC? Какво е посланието на Мая към всички, които имат интерес към Employer Branding-а? Какво Мая Цанкова най-много харесва в работата си и какво ѝ носи най-голямо удовлетворение? Вижте разговора във видеото: 


    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА HR2HR

    HR2HR: Светослав Богатинов и Петя Попова
    HR2HR: Екатерина Тонова и Милен Великов
    HR2HR: Силви Таниелян и София Лазарова
    HR2HR: Анна Габровска и Добромира Манасиева
    HR2HR: Ива Николова и Цанислав Генчев
    HR2HR: Даниела Назим и Стефания Дунчева
    HR2HR: Зорница Янкова и Ник Уолкър
    HR2HR: Елена Радева и Юлия Ушовска
    HR2HR: Миглена Узунова-Цекова и Том Хаак
    HR2HR: Емил Минев и Красимира Караджова
    HR2HR: Мария Чинчева и Мария Атанасова
    HR2HR: Бранимира Нешовска и Миглена Узунова-Цекова
    HR2HR: Рада Йосифова и Катерина Шопова

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 7 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 8 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 10 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 12 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк