събота, 13 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2216 прочитания

    HR2HR: Силви Таниелян и София Лазарова

    Силви Таниелян - HR мениджър на Смарт Органик, интервюира София Лазарова - HR мениджър на ГфК България
    20 април 2022, 11:39 a+ a- a

    Силви Таниелян - HR мениджър на Смарт Органик (вляво), интервюира София Лазарова - HR мениджър на ГфК България

    Какви теми вълнуват HR професионалистите в България? Какво биха искали да научат един от друг? В HR2HR рубриката на Economy.bg и Jobs.bg даваме възможност на HR професионалисти от различни сектори да общуват директно, сами да формулират и да задaват актуални въпроси и да обсъждат полезни теми. Единият влиза в ролята на интервюиращ, а другият – на интервюиран.

    В новия разговор от поредицата HR2HR Силви Таниелян - HR мениджър Смарт Органик, интервюира София Лазарова - HR мениджър на ГфК България.

    Силви Таниелян е HR мениджър на българската компания за производство на био продукти Смарт Органик. Има 17+ години опит в областта на ЧР. Израства като професионалист в телеком оператора Нетера, прекарва две години като консултант в Прометрикс, а сега отново е в ролята на HR мениджър, този път в коренно различен сектор, но отново в динамичен, иновативен и бързо набиращ скорост бизнес. За мисия в работата си приема постигане на хармония между бизнес целите, ценностите и хората в компанията. 

    София Лазарова има над 10-годишна експертиза в ЧР професията. Предишният ѝ опит е в международни компании от ИТ и финансовия сектор като Deloitte, Scalefocus, Fourth, KPMG и др. В текущата си роля като ЧР мениджър в ГфК България, София се фокусира върху поддържане на успешната връзка между мениджмънта на компанията и служителите, така че да се постига една здравословна организационна среда. Ръководила е многобройни корпоративни проекти, свързани със създаване на работодателска марка, успешни процеси на подбор, психическо здраве и др.

    Как се променя ролята на ЧР-а в организацията? Как трябва да подходи всеки нов ЧР професионалист, който навлиза в организацията? Вижте разговора във видеото: 

     

    Как се създава добър и успешен екип? Има ли работеща формула? Кой от ЧР процесите е най-ключов за задържането на новоприсъединилите се служители? ЧР мениджърите или преките ръководители - кой трябва да е двигателят в процеса на ефективно въвеждане на новопостъпващите хора? Вижте разговора във видеото: 

     

    Как се промени режимът на работа и какво е неговото бъдеще? Чий приоритет е изграждането на работодателска марка в организацията (маркетинг или ЧР) и кой определя плана и посоката на тази функция, за да се постигнат резултати? Вижте разговора във видеото: 

    ВИЖТЕ ОЩЕ

    HR2HR: Анна Габровска и Добромира Манасиева
    HR2HR: Ива Николова и Цанислав Генчев
    HR2HR: Даниела Назим и Стефания Дунчева
    HR2HR: Зорница Янкова и Ник Уолкър
    HR2HR: Елена Радева и Юлия Ушовска
    HR2HR: Миглена Узунова-Цекова и Том Хаак
    HR2HR: Емил Минев и Красимира Караджова
    HR2HR: Мария Чинчева и Мария Атанасова
    HR2HR: Бранимира Нешовска и Миглена Узунова-Цекова
    HR2HR: Рада Йосифова и Катерина Шопова

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 23 часа
    КЕВР утвърди цена на природния газ за август – 297,89 лв./Mwh
    Основната причина за увеличението са рязко нарасналите цени на международните газови пазари
    преди 23 часа
    София въвежда „спирка по желание“
    Те влизат в сила на 13 август за 9 автобусни линии
    преди 24 часа
    Европейската космическа агенция започна предварителни преговори със SpaceX
    Агенцията иска да подсигури резервни варианти за своите космически товари
    преди 1 ден
    CDC премахна изискването за карантина на контактни на Covid-19 лица
    Здравната агенция издаде нови насоки, които имат за цел „Covid-19 вече не нарушава сериозно ежедневието ни“
    преди 1 ден
    SMIC: Секторът за производство на чипове е изправен пред известна „паника и несигурност“
    Компанията отчете 42% ръст на приходите през второто тримесечие