вторник, 18 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5449 прочитания

    Бойко Манев е новият Chief People Officer на KFC

    Бойко има над 20 години опит в България и в САЩ на ръководни позиции в международни компании в туризма и хотелиерството
    24 януари 2022, 09:36 a+ a- a

    Бойко Манев е новият Chief People Officer (CPO) в Самекс, франчайзии на KFC и Nordsee, съобщиха от компанията. Самекс е повече от 27 години на пазара в България и притежава 20 ресторанта в цялата страна, по-голямата част от които са в София, два на магистрала Тракия, в Пловдив и Бургас. Освен това компанията управлява и ресторант Nordsee в Мол Сердика. 

    Бойко притежава над 20 години опит на ръководни позиции в международни компании в туризма и хотелиерството, 3 от които прекарва в САЩ. Работил е за Радисън Блу, Дедеман Хотелс, Сенс Хотел в София. 

    Манев се присъедини към екипа на компанията през есента на 2019 на длъжност мениджър „Човешки ресурси“, като от декември 2020 до края на 2021 съвместява позицията с длъжността оперативен мениджър, ръководейки пряко екип от 7 човека в двете звена. 

    Основната отговорност на CPO е да създава и управлява стратегически дневен ред за хората, за да отключи ускорен и устойчив растеж на организацията и да предостави точни, креативни и проницателни решения на критични проблеми, свързани с човешките ресурси. CPO ще носи отговорността върху екипа по човешки ресурси за ефективно привличане, набиране, обучение, разработване, ангажиране и партньорство с управителя на компанията, ръководителя на оперативен отдел и ръководителите на всички функции чрез изграждане на капацитет на всички нива и подходящи системи и процеси. Целта на ролята е структурирана около стратегическо бизнес/търговско партньорство и изисква многостранен специалист по човешки ресурси, способен да ангажира и да допринесе за широк набор от „бизнес“ предизвикателства, както и да предоставя съвети по най-чистите въпроси от управлението на човешките ресурси.

    Очаква се Бойко Манев да изгради култура, която прави работата в KFC истинска разлика за служителите, така че клиентите могат да я усетят във всеки ресторант, всеки ден.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    До края на месеца България поиска извънредни конвергентни доклади от ЕК и ЕЦБ
    Това заяви министър Петкова пред членове на Еврогрупата
    преди 17 часа
    Близо 1500 германски компании оперират у нас
    Те създават над 50 000 работни места в България
    преди 17 часа
    Meta иска да създаде AI роботи, които да се занимават с домашните ни задължения
    Компанията планира разработка на софтуер и сензори
    преди 18 часа
    Преименуваха летище София
    Вижте как ще се казва вече столичният аеропорт
    преди 18 часа
    Караджов: Подготвяме концесионирането на летище Пловдив
    Трябва да се инвестира в развитието му не само като гражданско, но и като карго летище
    преди 19 часа
    Проучване: Социалните мрежи изпреварват телевизията като източник на информация за младите хора у нас
    Достъпът до здравеопазване и справянето с нарастващите цени трябва да бъдат основен приоритет в Европа, смятат хората на възраст 16-30 години в България