петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5789 прочитания

    Рестарт на кариерата: Служители на Модис България разказват защо са се завърнали в компанията

    Своите мотиви да изберат повторно Модис за свой работодател споделят Александра, Габриела и Даниел от екипа на технологичната компания
    08 декември 2021, 17:15 a+ a- a

    В кариерата на много хора настъпва момент, когато е време за промяна. Тя може да е свързана със стартиране на собствено начинание, смяна на работодател, на индустрия или дори държава. Но понякога по пътя напред има и обратен завой... Такъв завой правят Александра, Габриела и Даниел от екипа на Модис България. В кариерата и на тримата идва момент, в който се разделят с компанията, но след това отново решават да се завърнат и да продължат професионалното си развитие именно там. Какво ги кара повторно да изберат организацията за свой работодател - вижте какво разказаха.  

    Настоящата позиция на Александра Игнатова е Backup Team Lead с френски в Модис България. Присъединява се към компанията в началото на 2018, напуска през същата година и се връща на работа през пролетта на 2020. Определя себе си като човек с разностранни интереси както в хобитата, така и в работата си. Обича да се фокусира върху детайлите и вярва, че с каквото и да се занимава човек, трябва да го върши с желание и вдъхновение.

    Каква беше първата ти среща с Модис? Какво те привлече и какво те накара да кандидатстваш за работа в компанията?

    Александра: Хареса ми, че ще имам възможност да практикувам френски език ежедневно и да придобия познания в непознатата за мен дотогава IT сфера.

    Габриела: Това, което ме привлече първоначално, бяха хубавите условия за работа с чешки и възможността всеки ден да практикувам езика писмено и устно.

    Даниел: Желанието да използвам езиковите си познания и умения в ежедневната си работа, както и възможността да обогатя техническите си познания.

    Разкажи ни за първата си позиция в Модис, екипа и естеството на работа.  

    А: Първата ми позиция беше в сферата на Global Service Desk – технически съпорт на корпоративни клиенти. Приемахме контакти по телефон, чат и имейл, като съдействахме при настъпили затруднения на служителите на клиента, що се касае до софтуер и хардуер. Разрешавахме казуси възможно най-бързо, за да могат хората да продължат безпрепятствено работата си.

    Г: Работех на позиция „Технически съпорт с чешки език“ и отговарях на обаждания, мейли и чатове. Екипът беше много сплотен и винаги си помагахме в нужда. 

    Д: При първата ми позиция попаднах в един от най-старите проекти на компанията, в прекрасен колектив. Помагахме си във всяка задача или работен казус, като всички се отнасяха с много уважение един към друг. Първоначално приемах входящи обаждания на френски и английски от почти цял свят, по-късно влязоха и другите канали за комуникация – имейл и чат.

    Габриела Петкова работи като Technical Support с чешки език в Модис България. Присъединява се към компанията в началото на 2018, напуска през 2020 и се връща отново в Модис през есента на 2021. Завършила е бакалавърска степен „Автоматика и информационни технологии“. Живяла е 7 години в Прага, а преди 5 години се връща в България и определя себе си като щастливо омъжена.

    Между първата и настоящата ти позиция има кратка пауза. Какво те накара да се върнеш отново в компанията?

    А: По време на отсъствието си имах планове да се реализирам в друга сфера, но с времето осъзнах, че работата ми в Модис е отговаряла в много по-голяма степен на интересите и нуждите ми. Логично беше да се върна при най-добрия работодател, който съм имала досега, и да започна да се разивам тук. И потвърждавам, че през изтеклата година и половина това развитие е факт.

    Г: На първо място това, което ме привлече отново, са хората и изключително хубавото отношение от страна на Модис към тях. След това, разбира се, добрите условия за работа.

    Д: Сигурността, че Модис е коректен работодател във всяко едно отношение. Разбира се, човешкият фактор също допринесе много за решението ми – екипният дух е силно развит в компанията. При завръщането си имах късмета да попадна в екип с колеги, по-голямата част от които познавам отпреди, и работата продължи лесно и безпроблемно. 

    Какво се е променило?

    А: Въпреки че се върнах по време на пандемията, нищо не се беше променило, за щастие! Вече работим дистанционно, но това не пречи на Модис да продължава да поддържа добра комуникация с всеки един от нас, както и ние помежду си. Високо оценявам, че фирмата винаги е поставяла на първо място сигурността и здравето на своите служители, а всяко затруднение във връзка с дистанционния метод на работа бързо намира своето решение.

    Г: Въпреки COVID-19 кризата, компанията продължава да се развива и разширява, което оставя много хубаво впечатление както у мен, така и у моите колеги.

    Д: За щастие, нищо не се е променило за този кратък период. 

    Даниел Иванов е на позиция Technical Support Analyst с френски и английски в Модис България. Присъединява се към компанията през 2016, през 2020 напуска за кратко и се връща отново през есента на 2021. Определя себе си като приключенец. В свободното си време обича да пътува със семейството си и да посещава непознати места и градове.

    Как протича един твой работен ден в настоящата обстановка? 

    А: Работният ми ден започва с бърз прочит на пощата – както казах, работата е динамична и непрекъснато има нещо ново. През цялото време съм в контакт с колегите си и коментираме по-сложни казуси и си помагаме. В момента участвам и в организацията на работните процеси в екипа. През някои от дните имаме конферентни срещи за обсъждане на нови процеси или план за действие при различни обстоятелства.

    Г: Денят ми започва с чаша кафе и проверка и обработка на имейли или вече съществуващи казуси. Следват комуникация и телефонни разговори с клиенти, на които им е нужна помощ. Работните ми дни са много динамични и разнообразни, винаги изниква нещо ново, което изисква бърза реакция, нестандартно решение или по-различен подход.

    Д: Заради настоящата обстановка, работният ми ден протича малко по-различно от преди, но оперативната ми работа продължава да включва актуализиране на всички постъпили тикети и разрешаване казусите на клиентите от входящи обаждания, чатове и запитвания. Много ми липсва присъствието на колегите „на една ръка“ разстояние, но въпреки това успяваме да компенсираме с по-чести виртуални срещи.  

    Какво е важно според теб да знаят хората за Модис?

    А: За мен е важно хората да знаят, че Модис винаги е била социално ангажирана компания – беше и продължава да бъде и по време на извънредната обстановка. Постоянно се провеждат различни благотворителни кампании, инициативи, обвързани с облагородяването на природата, спортни мероприятия, тематични фото конкурси, както и много други!

    Г: За компанията е важен всеки един служител. При нужда знам, че винаги мога да разчитам за съвет или помощ от мениджмънта, а това за мен е много важно.

    Д: Според мен е важно хората да знаят, че обстановката между колегите в различните екипи е изключително приятелска, а подходът на ръководителите ни при решаване на проблемите на всеки служител е персонален и внимателен.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 37 минути
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 41 минути
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 2 часа
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 17 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 18 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България