Пред Economy.bg разказва Пламен Тошев, управител на Acronis България
Пламен Тошев, управител на Acronis България
Пандемията и масовото налагане на дистанционната работа като противоепидемична мярка срещу разпространението на коронавируса доведоха до сериозно преструктуриране на процесите на подобор и наемане. Как компаниите в България въвеждат в работата новите хора, които работят дистанционно, питаме HR професионалисти и мениджъри от различни сектори в България. Какво се промени в процеса в Acronis България, научете от Пламен Тошев, управител на компанията.
Acronis е международна компания и за нас работата на хора от различни географски локации в рамките на един екип не е новост. Няколко са методите, които спомагат по-бързата адаптация в онлайн среда. Ежедневните срещи на екипа, идентифицирането на колега за контакт, който е на разположение по всяко време при въпроси или проблеми, както и ментор в случай на по-неопитни служители са само част от тях.
Месечните Q&A срещи с ръководството на българския офис и на цялата компания също допринасят за разпространяването на културата и философията ни сред нашите нови служители.
Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на Acronis в JOBS.bg тук
ВИЖТЕ ОЩЕ:
Как DataArt България въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
Как DHL ESS въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
Как МенторМейт въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
Как Sitel въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
Как AtScale въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
Как Endava въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?
Как VMware въвежда в работата новите хора, които работят дистанционно?