Как се промени пакетът от придобивки в Endava, научете от Мариела Христова, изпълнителен директор на компанията
Мариела Христова, изъплнителен директора на Endava
Промениха ли се и как придобивките, които компаниите в България предлагат във време на пандемия и все по-широко налагане на дистанционната работа? Отговор потърсихме от HR професионалисти и мениджъри на водещи компании в страната. Мариела Христова, изпълнителен директор на Endava, разказва пред Economy.bg какво се промени в пакета от придобивки, които компанията предоставя на своите служители.
Ситуацията за много компании наложи да реформират политиката си за допълнителни придобивки. Следим пазара и наблюдвахме намаляване на отпуски, премахване на допълнителни ползи за служителите и различни други промени. В Endava това не се наложи. Единствено поради ситуацията прeустановихме картите за Multisport за известен период от време, докато центровете бяха затворени.
Запазихме всички ключови елементи на нашия пакет с придобивки. В новата обстановка компанията насочи усилия и към създаването на редица вътрешни програми за подобряване на различни умения, технически познания, както и програма за подобряването на благосъстоянитето и здравето на служителите. Всчики те се случват изцяло онлайн и имат за цел допълнително да предоставят ресурси и умения за всеки от служителите ни да продължава да се развива и да се чувства удовлетворен в Endava.
ВИЖТЕ ОЩЕ:
Модерният офис вече не е актуален, топ придобивки са здравето и сигурността на служителите
VMware: Въведохме стипендия за оборудване на хоум офис и допълнителни 10 дни платен отпуск
BULPROS: По време на пандемията отделихме специално внимание и върху децата на служителите ни
В Pontica Solutions не сме лишавали колегите от допълнителните им придобивки
Пандемията остави на заден план всички придобивки, свързани с физическо присъствие