сряда, 09 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6815 прочитания

    Промени ли се процесът на подбор в Kaufland България?

    Милена Караилиева, HR директор на компанията, пред Economy.bg
    16 юли 2020, 11:25 a+ a- a

    Милена Караилиева, HR директор, Kaufland България

    Covid-19 се отрази и на процесите по подбор в компаниите. Как ще попитаме HR професионалисти и мениджъри от водещи компании в България. Какво се промени в процеса по подбор в Kaufland България, разказва Милена Караилива, HR директор на компанията.

    Процесът по подбор на кадри в Kaufland България се осъществява в няколко стъпки, като финалната среща с кандидата се провежда все пак лично с цел и двете страни да придобият цялостна представа една за друга. Този процес стъпва на най-добрите световни практики и се възползва в пълна степен от всички възможности за дигитализация.

    Първата точка на комуникация се осъществява основно посредством нашата кариерна страница, която води към нашия кариерен онлайн портал – той е мястото, в което търсещите реализация в международна компания могат да получат информация относно свободните позиции в Kaufland България и да кандидатстват. В кариерния портал кандидатите могат да създадат личен профил, през който да подават необходимите документи за позицията или позициите, от които се интересуват. Стремежът ни е с портала да улесним максимално кандидатстващите, като им предоставяме информация за нас като работодател. На кариерната ни страница пък нашите потенциални кандидати могат да се възползват от професионалните ни съвети как да подсигурят своето успешно кандидатстване при нас, независимо дали едва стартират професионалния си път, или са вече изградени експерти в своята област.   

    На база получените в портала кандидатури, както и тези, които пристигат в офиса, селектираме най-подходящите по документи кандидати и се свързваме с тях по телефона, като следващите стъпки за различните позиции варират - онлайн център за оценка, кратко видео интервю или др. Новото, което се случи в следствие на ситуацията с Covid-19 е, че като последна стъпка не провеждахме интервюта лице в лице, а ги осъществявахме чрез среща в дигитална платформа. По този начин целим да опазим здравето и на кандидата, и на нашия екип. С висок приоритет за нас като работодател в контекста на Covid-19 остана грижата за служителите, а опазването на здравето се превърна в цел №1 и съответно всички срещи се провеждаха онлайн. 

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 
     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Adobe предлага безплатно приложение за принос към AI съдържание
    То ще позволи на създателите на снимки и видеоклипове да прикрепят идентификационни данни за съдържание към работата си
    преди 3 часа
    OMV Petrom започва да доставя природен газ до индустриалните потребители в България
    Румънската компания разширява дейността си по доставка на природен газ у нас
    преди 3 часа
    SWIFT ще тества на живо трансакции на токенизирани активи и цифрови валути през 2025 г.
    Досега глобалната банкова мрежа за съобщения е участвала в изпитания на цифрови пари и токенизирани активи
    преди 4 часа
    92 млн. лева са осигурени за зарядни станции, а за интермодали - 34,5 млн. лева
    Общо 3,7 млрд. лева са одобрени за транспортни проекти през настоящия програмен период
    преди 5 часа