сряда, 07 декември 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    16013 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Иванка Вазова, „Филип Морис България“

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    05 февруари 2019, 13:54 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    Вижте какво отговори Иванка Вазова, специалист „Човешки ресурси“ във „Филип Морис България“.

    „За мен интервюто е една от „визитните картички“ на компанията пред кандидатите, които се интересуват от възможността да станат част от екипа ни. Ние гледаме на тях като на много важни клиенти. Посрещането им в офиса, обстановката и отношението на колегите, които участват в срещата, обратната връзка и всеки друг детайл от процеса по подбор дават информация за „Филип Морис България“ като работодател и са съществена част от визитката на компанията. Стремим се да създадем спокойна и приятна обстановка, която в максимална степен да предразположи кандидатите да се представят автентично и да разкажат колкото се може повече за себе си.

    Имам много любими въпроси, но за мен е важно да използвам онези, които дават възможност на кандидатите да разкрият тяхното отношение към клиентите, тяхната способност да работят самостоятелно и да си сътрудничат.

    В момента „Филип Морис Интернешънъл“ преминава през голяма трансформация. От водеща тютюнева компания ние се превръщаме във високотехнологична такава. Това се отразява както върху начина, по който организацията работи, така и върху профила на хората, които ние търсим, за да се достигнем до целта ни за създаване на бъдеще без дим. В центъра на нашата бизнес философия стоят клиентите и тяхното удовлетворение. За нас е важно да сме в постоянен контакт с тях и да разширяваме знанието си за техните нужди. Поради тази причина задавам въпроса

    „Може ли да ми разкажете за Ваш проект, който е бил вдъхновен от предложение на клиент за подобряване на услуга?“.

    Основните качества, които търсим чрез отговорите са гъвкавостта, умението да се отговори бързо и адекватно на промяната, желанието за непрекъснато учене, способност за участие в различни екипи, които да разрешават по бърз и ефективен начин проблемите на потребителите.

    В условията на сегашната динамична среда за компанията е важно всеки служител да бъде експерт и лидер в своята професионална област, независимо от длъжността и нивото си в йерархията. В този смисъл искаме от кандидатите да отговорят на въпроса

    „Може ли да ни опишете ситуациите, в които сте започнали работа по проект без ясни указания“.

    Компанията разбира лидерството като способността служителите да имат широк поглед върху професионалната си област, да работят самостоятелно с цел да удовлетворят интересите и нуждите на клиентите по най-добрия начин. Интересуваме се до каква степен кандидатите се чувстват комфортно да носят отговорност и да вземат решения дори когато нямат достатъчнo точни инструкции как да реагират в променящата се среда.“ 

     

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    За първи път: Търговията ни със Северна Македония достигна 1 млрд. евро през 2022
    Бизнес форум с над 150 представители на бизнеса и търговските камари от двете страни се проведе в Скопие
    преди 6 часа
    преди 7 часа
    Финтех компанията ITF набра 2 млн. лв. от борсата
    Това е 5-то успешно IPO на beam пазара за тази година
    преди 7 часа
    ЕК одобри 5.6 млрд. евро за българското земеделие до 2027
    Планът ще подкрепи създаването на близо 9500 работни места и 650 инфраструктурни инвестиции в селските райони
    преди 8 часа
    Авиационният сектор ще излезе на печалба през 2023 г.
    Според прогнозите на IATA това ще се случи за първи път от настъпването на пандемията през 2019 г.
    преди 13 часа
    Какво предстои за банките през 2023?
    Банките ще трябва да търсят нови източници на стойност в дългосрочен план, сочи анализ на Делойт