неделя, 01 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6083 прочитания

    Перник преобръща представите за града със забавна реклама

    Вижте какво споделиха за кампанията нейните създатели от рекламна агенция Human
    19 април 2024, 14:49 a+ a- a

    Перник е отдавна спряган за града с вицовете за винкели, земетресения и груби маниери. Но едно видео, подкрепено от община Перник, успя да разбие всички предразсъдъци и да обиколи интернет за една вечер с над 1000 споделяния за първите 5 часа. Рекламният клип е дело на Human. Свързахме се с тях, за да ни разкажат повече за кампанията. Ето какво сподели Никола Цaнoв, CEO и партньор в Human България:

    Никола Цaнoв, CEO и партньор в Human България. Снимка: личен архив.

    Как се стигна до реализирането на туристическото видео?
    Реализацията на видеото определено беше предизивикателство. В последните години Перник едновременно е един от най-известните градове в България и може би градът с най-лош имидж. Името му стана нарицателно, а вицовете за града и жителите му изместиха тези за Габрово и шопите. Ситуацията беше сложна, а такива предизвикателства винаги са страхотна творческа възможност.

    Чрез обществена поръчка ли се финансира рекламата?
    Почти всички участници във видеото са местни, които искаха да дадат своя принос за „ребрандирането“ на града си и го направиха про боно. Затова и бюджетът на видеото не предполага обществена поръчка.

    Как се вписва видеото в цялостната стратегия на община Перник за развитие като туристическа дестинация?
    Видеото се вписва в цялостната стратегия на община Перник за развитие като туристическа дестинация, като разкрива нови пластове на града, разказва за места, случки и исторически факти, които повечето хора извън него едва ли познават. Докато показваме местните хора, споменаваме и показваме забележителности, които искаме да популяризираме, за да привлечем повече нови гости.

    Коя е целевата аудитория на видеото и какви цели си поставя кампанията?
    Първичната целева аудитория са перничани - хората, които толкова обичат града си и да споделят неща, свързани с него. Те получиха видео, което да припознаят като свое, което могат да споделят и да покажат какво значи за тях Перник. Когато споделят видеото, то достига до вторичната си аудитория - всички техни приятели извън Перник, някои от които за първи път ще чуят името на града извън контекста на виц. И ще научат, че там има много повече от Голфове и винкели.

    Защо решихте да заложите на хумор?
    Единственият начин да достигнеш до хората е, като ги развълнуваш. И това се доказа последните години. Всички уж патетични, високобюджетни видеа за България и нейните градове и природа минаха през медийната среда някак дежурно, без да развълнуват някого, да събудят интерес или някаква емоция. Ние направихме обратното. Заложихме на най-голямото оръжие на българина - хуморът. Казахме, да - шегата често е за наша сметка, но ние обичаме да се смеем. И да се хвалим с града си.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    29 ноември 2024, 16:26
    ЕК прие предварителна оценка на искането на Република България за второто плащане по ПВУ
    Към настоящия момент 8 етапа и 1 цел не са изпълнени в задоволителна степен, което може да доведе до спиране на цялата сума по плащането
    29 ноември 2024, 16:15
    Австралия забрани социалните мрежи за всички под 16-годишна възраст
    Не е ясно точно кои социални мрежи влизат в обхвата на закона, нито как точно ще бъде приложен той
    29 ноември 2024, 14:02
    Недостигът на кадри остава проблем в електроиндустрията и през 2024
    Българската асоциация на електротехниката и електрониката предлага четири мерки
    29 ноември 2024, 13:10
    СОФ Кънект ще си партнира с глобалния технологичен лидер SITA
    На летище София ще бъде внедрена авангардна система за управление на операциите
    29 ноември 2024, 12:59
    БНБ очаква 1,9% инфлация в края на годината
    Централната банка прогнозира ускоряване растежа на икономиката