четвъртък, 07 ноември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3882 прочитания

    Защо рекламодателите все още избягват мобилната реклама?

    Малките екрани и липсата на точна измервателна система все още спъват развитието на този пазар
    20 август 2012, 16:14 a+ a- a

    Маратон, а не спринт. Такова бъдеще на мобилната реклама предвиждат водещи маркетолози, цитирани от Financial Times. Въпреки че пазарът на мобилни устройства и на мобилен интернет расте с бързи темпове, все още рекламодателите остават предпазливи към новия медиен канал.

    Няколко фактора спъват развитието на мобилните реклами. Сред тях са малките екрани, които все още ограничават рекламните формати.

    Друг проблем е, че с мобилните устройства рекламодателите по-трудно могат да измерят ефективността на рекламата, подчертават специалисти пред Financial Times. Оценката е затруднена заради невъзможността да се използват кукита (cookies), както в Интернет.

    Повечето анализатори обаче смятат, че това е временно състояние. Те считат, че мобилната реклама ще разгърне пълния си потенциал с разработването на адаптирани към малките екрани рекламни формати и с развитието на по-ефективни метрики.

    Данните обаче засега са красноречиви. Въпреки очаквания ръст от 62% до 6.4 милиарда долара на глобалните разходи за мобилна реклама тази година, те все пак представляват около 1% от общите разходи за реклама, сочи изследване на сайта за изследвания и анализи eMarketer.

    Анализаторите прогнозират, че ще са нужни няколко години, за да може мобилната реклама да изпревари рекламата в традиционни канали като телевизия, преса и интернет.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Отпускат близо 1,4 млн. лева за компенсиране на неприети деца в детските градини
    По мярката се компенсират семейства на деца от 3-годишна възраст до 1-ви клас
    преди 12 часа
    Държавата дава близо 4 млн. лева за суперкомпютъра в "София Тех Парк"
    Правителството одобри увеличаване на акционерното участие на държавата в капитала на "София Тех Парк"
    преди 13 часа
    „Солент Филм“ ООД ще изгради модерен киноцентър в Индустриален парк София- Божурище
    Инвестицията е в размер на 30 млн. лв. и ще създаде 40 постоянни и близо 1000 временни работни места
    преди 17 часа
    ЕС договори нови данъчни правила в цифровата ера
    Целта е противодействие на измамите с ДДС, подкрепа за предприятията и насърчаване на цифровизацията
    преди 18 часа
    Nvidia води скока на пазарната стойност сред глобалните компании
    Пазарната ѝ капитализация на достигна $3,26 трилиона през октомври