четвъртък, 28 октомври 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    726 прочитания

    ИКЕА е посрещнала над 23 млн. посетители у нас

    Веригата отбелязва 10 години в България
    20 септември 2021, 10:56 a+ a- a

    На 20 септември 2011 ИКЕА открива първия си обект на българския пазар в столицата. За 10 години, шведският гигант в домашния интериор е посрещнал над 23 милиона посетители в своите обекти, както и над 18 милиона в онлайн магазина, предлагайки разнообразни идеи и решения за по-добър и организиран живот у дома. 

    ИКЕА в България
    2011 ИКЕА открива първия си обект в София
    2013 Стартиране на програмата за лоялност ИКЕА Фемили
    2015 ИКЕА открива електронния си магазин, както и първия център за поръчки във Варна
    2016 Втори център за поръчки се открива в Бургас през октомври
    2018 Трети център за поръчки отваря врати в Пловдив
    2019 ИКЕА стартира своето мобилно приложение в България
    2020 ИКЕА отваря нов концептуален магазин във Варна, който замества съществуващия ИКЕА Център за поръчки
    2021 ИКЕА открива магазин от ново поколение в Mall of Sofia – в сърцето на града 

    Мрежата от търговски обекти на бранда обединява магазин ИКЕА София, концептуален магазин ИКЕА Варна, центрове за поръчки Пловдив и Бургас, както и наскоро открития магазин от ново поколение ИКЕА Mall of Sofia в сърцето на столицата. Компанията развива палитра от предложения и обекти, за да отговори на различни нужди и желания на своите клиенти – от цялостни решения за обзавеждане на стаи, с възможност за планиране на кухни и гардероби, така и идеи за освежаване и организиране на пространството до най-малките аксесоари. 

    „Гордеем се, че вече 10 години развиваме своите продукти, услуги и решения, така че да отговорят на нуждите на българския пазар. Но най-важни са резултатите – от стартирането на програмата за лоялност, в нея се включиха над 223 хиляди ИКЕА Фемили членове. Повече от 323 хиляди масички LACK красят домовете на хората, а емблематичната за ИКЕА секция BILLY е зарадвала над 70 хиляди потребители. Колкото до шведските кюфтенца... е, може би е достатъчно да кажа, че сме продали над 30 милиона от тях“, споделя Никос Ифантидис, управител на ИКЕА България, част от FOURLIS Group.

    За своето присъствие на българския пазар, шведската ритейл компания е отчела обем на продажби от над 928 милиона лева. Тя е най-голямата верига магазини за обзавеждане на дома, а в България навлиза чрез договор за франчайз с компанията House Market S.A., която управлява осем магазина ИКЕА, два обекта от ново поколение и девет центъра за поръчки в Гърция, Кипър и България. 

    „ИКЕА не е просто експерт в домашното обзавеждане. Ние създаваме по-благоприятна домашна среда, а бизнесът ни е насочен и към социалната подкрепа. Подпомогнахме над 3000 деца и местни общности, а над 10 000 продукта дарихме за проекти и инициативи в помощ на хора в риск. В ДНК-то на компанията е заложено усилието за устойчиво развитие, ето защо непрекъснато развиваме своята зелена политика, стараейки се да покажем отношението си към природата и как всеки може да бъде отговорен за нейното опазване, започвайки именно от собствения си дом“, допълва Никос Ифантидис. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 минути
    5643 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой потвърдени случаи на новия коронавирус у нас от началото на пандемията е 587 765
    преди 15 часа
    САЩ предвиждат въвеждане на „данък милиардери“
    Той ще засегне приблизително 700 данъкоплатци с над $1 млрд. активи или $100 млн. годишен доход за 3 последователни години
    преди 16 часа
    Повече от половината места за настаняване у нас отчитат намаление на приходите през септември
    Около четвърт от мениджърите са съкратили персонал, показват данните на НСИ
    преди 17 часа
    Конференция „Новата транзитна епоха на недвижимите имоти“ ще се проведе в хибриден формат
    Тоова ще е седмото поредно издание на Националната конференция “INSPIRE TO HIGHER” по случай деня на професионалните брокери и агенти на недвижими имоти 30 октомври
    преди 17 часа
    Първото издание на eBay Academy стартира у нас
    В безплатното обучение ще вземат участие над 50 български фирми