петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5240 прочитания

    Creative Assembly планира да удвои екипа си в България

    За тайната на успешните компютърни игри вижте какво сподели директорът на компанията Тим Хийтън пред Economy.bg
    19 април 2019, 08:58 a+ a- a

    Най-голямото студио за компютърни игри в Обединеното кралство и едно от водещите в света Creative Assembly официално откри новия си офис в София. Какви са плановете на компанията, какви хора ще търси да наеме, каква е тайната на успешните игри и как се поддържа мотивацията в една толкова творческа и взискателна индустрия? С тези въпроси се обърнахме към директора на компанията Тим Хийтън. Ето какво сподели той пред екипа ни:

    Как се създават добри игри и промени ли се индустрията?
    За създаването на страхотни игри е необходима креативност. Ние създаваме големи игри, затова разчитаме на големи екипи. Искаме да изпипаме технологично нещата и да вложим много креативност. Промени ли се индустрията през последните 5 години? Абсолютно. Тя се променя постоянно. Това е част от удоволствието да правиш компютърни игри.

    Кои са най-съществените промени?
    Мисля, че размерът на игрите, които правим. Те стават все по-големи. Създаваме големи отворени светове. Но също нашето разбиране какво иска играчът. Разговаряме с нашите играчи постоянно. Искаме да чуем как те биха искали да играят. Често за хората това е хоби. Искаме да си взаимодействат с играта на едно по-дълбоко ниво, така че да играят игрите ни месеци наред, дори години.

    Каква е рецептата за успех на Creative Assembly?
    Правим Total War Games вече 20 години. Надграждаме над ясно определена платформа за стратегически игри. Успехът ни идва от това, че не спираме да правим нововъведения.

    Какви са предизвикателствата на това винаги да иновирате?
    Комуникацията. Работим с големи екипи. Често по 60-70-80 души. Да имаме единна визия сред целия екип е доста предизвикателно.

    Какви са плановете на студиото за следващите 2 години?
    Продължаваме да растем. Очевидно това студио тук е част от плановете ни за разрастване в света. Искаме да правим по-големи игри, затова ще продължим да растем тук, в България, в Обединеното кралство и в цял свят.

    Колко хора очаквате да наемете през следващите 2 години?
    Имаме общо около 550 души в Creative Assembly. В България към момента са 80 души. Ще увеличим техния брой до 200 или 300 души в рамките на студиото в България.

    За какви позиции ще търсите хора?
    Всякакви. Програмисти, художници, дизайнери, попълнения за аудио екипа, всякакви професионалисти. Харесва ни това, че българите са добре образовани, говорят английски. Работим и с университети тук, в София, за да създадем топ таланти. Съществуват много курсове, свързани с разработването на игри, на които хората могат да се запишат.

    Планирате ли да предоставяте някакъв вид обучение на хората, които ще наемете?
    Абсолютно. Ще работим в тясно сътрудничество с университети, за да получим правилните курсове. Инвестираме и много в нашите служители. След като веднъж човек се присъедини към студиото, може да бъде стажант и да го научим какво се прави.

    В гейм индустрията често хората влагат време и усилия в неща, които не присъстват във финалната версия. Как поддържате мотивацията на хората си?
    Винаги сме фокусирани върху играта, която играчите искат. Затова режем неща в последния момент. Но се връщаме към тях в някоя следваща версия. Винаги учим и споделяме наученото в Creative Assembly в Англия и България, споделяме и технологии, и техники, за да направим тези игри по-интересни. Учим се и споделяме постоянно.

    За тайната на успешните компютърни игри вижте какво сподели директорът на компанията Тим Хийтън пред Economy.bg
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 45 минути
    IWG продължава да разширява присъствието си у нас
    Доставчикът на гъвкави работни пространства откри няколко нови локации в Пловдив
    преди 1 час
    БДЖ и Deutsche Bahn договориха доставка на 76 модернизирани вагона
    Първите 19 идват в средата на април, а до началото на лятото всички вагони ще бъдат включени в състава на БДЖ
    преди 2 часа
    БСК: От 2030 най-малко 30% от пластмасовите опаковки ще трябва да се рециклират
    Системи за връщане на бутилки и кенчета предвиждат регулации на ЕП
    преди 2 часа
    Mazda и Panasonic сключиха споразумение за доставка на батерии
    Panasonic Energy произвежда батерии и за Tesla
    преди 3 часа
    UBS продава активи на Credit Suisse на стойност $8 млрд.
    Сделката с Apollo е стартирала преди поглъщането на Credit Suisse от UBS