събота, 09 декември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4150 прочитания

    JOBS.bg e Superbrand за седми пореден път

    Вижте кои са водещите марки на българския пазар, отличени с приз Superbrands Bulgaria 2021–2022
    16 декември 2021, 14:40 a+ a- a

    JOBS.bg получи приз за Superbrand за седми пореден път в независимото проучване на глобалната организация Superbrands.

    През 2005 България стана официален член на глобалната организация Superbrands, която отличава с международната награда водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар.

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.

    Ето и кои са най-силните марки на българския пазар, включени в осмото издание на Superbrands Bulgaria 2021–2022 (подредени по азбучен ред):

    Потребителски марки Business-to-Consumer
    Bosch
    bTV
    Cash Credit
    Deroni
    Dir.bg
    Domaine Boyar
    Fibank
    Хрус-Хрус
    Ideal Standard
    Lidl
    Майонеза Краси
    Mobile Bulgaria
    NEFF
    RiceUP!
    Turkish Airlines
    УниКредит Булбанк
    Явлена Бизнес марки

    Business-to-Business
    Jobs.bg
    Kreston BulMar
    Пенков, Марков и партньори
    René Gourmet Group
    SEG
    Soudal
    Unimasters Logistics Plc

    За четвърти пореден път Superbrands присъжда и почетна награда за принос в промоцията на бранда България по света. Тази година наградата е за българския ансамбъл по художествена гимнастика, който за първи път спечели златото на Олимпийските игри в Токио.

    „Superbrands предоставя възможност на марките от различни сектори на икономиката да общуват по нов начин – като обменят идеи и практики за успешен бизнес. Това е и основният фокус на глобалната програма Superbrands – да промотира чрез своите издания изкуството на брандинга като професионална дисциплина, както и добрите бизнес практики. Ние като екип приемаме за кауза и промоцията на бранда България по света – това, което правят най-успешно лауреатите на нашите почетни отличия Superbrands“, каза Мила Векова, представител на Superbrands за България.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    Една трета от българите има дигитални умения
    Под 30% от хората у нас ползват административни е-услуги, сочат данни на НСИ
    преди 15 часа
    НСИ: Едва 3.6% от фирмите у нас използват изкуствен интелект
    15% от предприятията са продавали стоки и услуги по интернет, сочат данните
    преди 16 часа
    Франция и Германия са съгласни по 90% от промените във фискалните правила на ЕС
    Промените целят да дадат на страните от ЕС повече време за намаляване на дълга чрез индивидуални планове и създаване на стимули за публични инвестиции
    преди 16 часа
    Съкращенията в САЩ се увеличават през ноември
    Основните засегнати сектори са търговия на дребно и технологичния сектор
    преди 17 часа
    Прагът за кешови плащания остава 10 хил. лв., няма да има "донос-бонос"
    Парламентът прие на второ четене промени в някои от данъчните закони