понеделник, 24 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4560 прочитания

    JOBS.bg e Superbrand за седми пореден път

    Вижте кои са водещите марки на българския пазар, отличени с приз Superbrands Bulgaria 2021–2022
    16 декември 2021, 14:40 a+ a- a

    JOBS.bg получи приз за Superbrand за седми пореден път в независимото проучване на глобалната организация Superbrands.

    През 2005 България стана официален член на глобалната организация Superbrands, която отличава с международната награда водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар.

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.

    Ето и кои са най-силните марки на българския пазар, включени в осмото издание на Superbrands Bulgaria 2021–2022 (подредени по азбучен ред):

    Потребителски марки Business-to-Consumer
    Bosch
    bTV
    Cash Credit
    Deroni
    Dir.bg
    Domaine Boyar
    Fibank
    Хрус-Хрус
    Ideal Standard
    Lidl
    Майонеза Краси
    Mobile Bulgaria
    NEFF
    RiceUP!
    Turkish Airlines
    УниКредит Булбанк
    Явлена Бизнес марки

    Business-to-Business
    Jobs.bg
    Kreston BulMar
    Пенков, Марков и партньори
    René Gourmet Group
    SEG
    Soudal
    Unimasters Logistics Plc

    За четвърти пореден път Superbrands присъжда и почетна награда за принос в промоцията на бранда България по света. Тази година наградата е за българския ансамбъл по художествена гимнастика, който за първи път спечели златото на Олимпийските игри в Токио.

    „Superbrands предоставя възможност на марките от различни сектори на икономиката да общуват по нов начин – като обменят идеи и практики за успешен бизнес. Това е и основният фокус на глобалната програма Superbrands – да промотира чрез своите издания изкуството на брандинга като професионална дисциплина, както и добрите бизнес практики. Ние като екип приемаме за кауза и промоцията на бранда България по света – това, което правят най-успешно лауреатите на нашите почетни отличия Superbrands“, каза Мила Векова, представител на Superbrands за България.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    ЕС отпуска на България 65,2 млн. евро за възобновяема енергия
    Брюксел инвестира приходи от търговия с емисии за по-чисти енергийни системи в 10 държави, сред които и България
    преди 8 часа
    Нова програма подкрепя дигитализацията на близо 200 фирми у нас
    Те могат да получат 2000 евро субсидия за дигитализация на дейността си чрез DIGITRANS
    преди 10 часа
    Проучване: Над 2/3 от шефовете няма да наемат служители без умения за работа с AI
    През 2024 година изкуствения интелект ще се утвърди като ключов елемент на работното място
    преди 11 часа
    Moody's повиши дългосрочния депозитен рейтинг на Пощенска банка
    Към края на 2023 г. банката отчита коефициент на базовия собствен капитал от първи ред в размер на 19,0%
    преди 13 часа
    Сирма Груп ще придобие 51% дял от румънска софтуерна компания RoWeb
    Сделката ще осигури на Сирма достъп до румънския пазар