петък, 19 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2073 прочитания

    Как се промени потребителското кредитиране у нас?

    И какво ще движи бъдещото му развитие - вижте визията на БНП Париба Лични Финанси
    28 септември 2021, 17:05 a+ a- a

    През пролетта на 2021 потребителски кредит директно в дигиталния портфейл беше новина за финансовия сектор у нас благодарение на решението на БНП Париба Лични Финанси и Phyre, но през следващите няколко години ще наблюдаваме огромен ръст на достъпността на потребителски кредити в и извън интернет. Те ще са в социалните мрежи – например като продуктови предложения в Instagram, вградени в YouTube видеа, в стрийминг платформи като Netflix, Amazon и HBO, в месинджъри като Viber и WhatsApp и така нататък.

    С развитието на технологиите, офертата за кредит ще бъде дълбоко персонализирана, плащанията за продукти и услуги ще бъдат основно безконтактни и хората ще се възползват от бърза доставка от автономен робот или дрон, което ще бъде друга генерална промяна. Според изданието за 2021 на проучването „Търговията: Презареждане“ към 2030 година пазарът на доставки с дронове ще бъде на стойност $ 33 милиарда. Проучването излиза за първи път през 2011 и през последните 10 години експерти от центъра за маркетингови проучвания на BNP Paribas Personal Finance, L’Echangeur, представят иновативните технологии, които ще движат ритейл сектора.

    Всички тези промени ще улеснят електронната търговия и ще доведат до промяна на бизнес моделите на търговците. Ритейлърите ще трябва да разработят нови услуги и да възприемат удобни онлайн решения за пазаруване и за лесен достъп до финансиране на покупките. За да постигнат това, те могат да разчитат на партньорството с двигатели на иновациите като БНП Париба Лични Финанси. С цел да подкрепи тази промяна компанията разработва изцяло нов процес, с който да улесни онлайн операциите на търговските си партньори. Основните предимства на новото решение са: минимални усилия за интеграция от страна на партньора, пълна дигитализация на процеса и гладко клиентско изживяване.

    Всички тези променящи сектора тенденции са част от средносрочната визия за развитието на ритейла и потребителското кредитиране на БНП Париба Лични Финанси, част от най-голямата финансова група в еврозоната – BNP Paribas.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Wizz Air празнува 20 млн. превозени пътници от летище София
    Авиокомпанията и стартира нов маршрут – до Лион
    преди 6 часа
    Онлайн продажбите в САЩ достигнаха $7,2 млрд. в първия ден на Amazon Prime Day
    Продажбите са с над 10% повече спрямо миналата година
    преди 11 часа
    Глобално кибер прекъсване приземи полети по целия свят
    Проблемът засегна и работата на банки и медии в различни точки на света
    преди 11 часа
    Президентът ще връчи втория мандат на 22 юли
    На кандидата за премиер, посочен от втората по численост парламентарна група в 50-ото Народно събрание
    преди 13 часа
    WordPress Engine придобива българската NitroPack
    Основателите Георги Петров и Михаил Стойчев ще работят върху нов проект