четвъртък, 11 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1272 прочитания

    Как се промени потребителското кредитиране у нас?

    И какво ще движи бъдещото му развитие - вижте визията на БНП Париба Лични Финанси
    28 септември 2021, 17:05 a+ a- a

    През пролетта на 2021 потребителски кредит директно в дигиталния портфейл беше новина за финансовия сектор у нас благодарение на решението на БНП Париба Лични Финанси и Phyre, но през следващите няколко години ще наблюдаваме огромен ръст на достъпността на потребителски кредити в и извън интернет. Те ще са в социалните мрежи – например като продуктови предложения в Instagram, вградени в YouTube видеа, в стрийминг платформи като Netflix, Amazon и HBO, в месинджъри като Viber и WhatsApp и така нататък.

    С развитието на технологиите, офертата за кредит ще бъде дълбоко персонализирана, плащанията за продукти и услуги ще бъдат основно безконтактни и хората ще се възползват от бърза доставка от автономен робот или дрон, което ще бъде друга генерална промяна. Според изданието за 2021 на проучването „Търговията: Презареждане“ към 2030 година пазарът на доставки с дронове ще бъде на стойност $ 33 милиарда. Проучването излиза за първи път през 2011 и през последните 10 години експерти от центъра за маркетингови проучвания на BNP Paribas Personal Finance, L’Echangeur, представят иновативните технологии, които ще движат ритейл сектора.

    Всички тези промени ще улеснят електронната търговия и ще доведат до промяна на бизнес моделите на търговците. Ритейлърите ще трябва да разработят нови услуги и да възприемат удобни онлайн решения за пазаруване и за лесен достъп до финансиране на покупките. За да постигнат това, те могат да разчитат на партньорството с двигатели на иновациите като БНП Париба Лични Финанси. С цел да подкрепи тази промяна компанията разработва изцяло нов процес, с който да улесни онлайн операциите на търговските си партньори. Основните предимства на новото решение са: минимални усилия за интеграция от страна на партньора, пълна дигитализация на процеса и гладко клиентско изживяване.

    Всички тези променящи сектора тенденции са част от средносрочната визия за развитието на ритейла и потребителското кредитиране на БНП Париба Лични Финанси, част от най-голямата финансова група в еврозоната – BNP Paribas.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 22 минути
    Ню Йорк ще въведе такса задръстване
    Тя ще се прилага за автомобилите, влизащи в центъра на града от 2023 г.
    преди 1 час
    Всички основни дейности по изграждане на газовата връзка с Гърция са приключени
    Усилията на компанията са насочени към максимално скорошно пускане в търговска експлоатация, по възможност преди старта на отоплителния сезон
    преди 3 часа
    Jiminny планира удвояване на екипа си в България
    Компанията за оптимизация на търговски разговори получи инвестиция в размер на $16,5 млн.
    преди 3 часа
    Kaufland е намалил употребата на пластмаса с близо 30%
    Веригата отчита и 39% рециклируемост на опаковките си
    преди 6 часа
    Желаещите да се ваксинират срещу Covid-19 не бива да бъдат връщани
    Дори това да означава непълно усвояване на многодозови флакони, разпореди министър Меджидиев
    преди 7 часа
    Над 70% ръст на нощувките у нас през юни
    Най-посещавани са хотелите и къщите за гости с 4 и 5 звезди, според данните на националната статистика