сряда, 07 декември 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1519 прочитания

    Как се промени потребителското кредитиране у нас?

    И какво ще движи бъдещото му развитие - вижте визията на БНП Париба Лични Финанси
    28 септември 2021, 17:05 a+ a- a

    През пролетта на 2021 потребителски кредит директно в дигиталния портфейл беше новина за финансовия сектор у нас благодарение на решението на БНП Париба Лични Финанси и Phyre, но през следващите няколко години ще наблюдаваме огромен ръст на достъпността на потребителски кредити в и извън интернет. Те ще са в социалните мрежи – например като продуктови предложения в Instagram, вградени в YouTube видеа, в стрийминг платформи като Netflix, Amazon и HBO, в месинджъри като Viber и WhatsApp и така нататък.

    С развитието на технологиите, офертата за кредит ще бъде дълбоко персонализирана, плащанията за продукти и услуги ще бъдат основно безконтактни и хората ще се възползват от бърза доставка от автономен робот или дрон, което ще бъде друга генерална промяна. Според изданието за 2021 на проучването „Търговията: Презареждане“ към 2030 година пазарът на доставки с дронове ще бъде на стойност $ 33 милиарда. Проучването излиза за първи път през 2011 и през последните 10 години експерти от центъра за маркетингови проучвания на BNP Paribas Personal Finance, L’Echangeur, представят иновативните технологии, които ще движат ритейл сектора.

    Всички тези промени ще улеснят електронната търговия и ще доведат до промяна на бизнес моделите на търговците. Ритейлърите ще трябва да разработят нови услуги и да възприемат удобни онлайн решения за пазаруване и за лесен достъп до финансиране на покупките. За да постигнат това, те могат да разчитат на партньорството с двигатели на иновациите като БНП Париба Лични Финанси. С цел да подкрепи тази промяна компанията разработва изцяло нов процес, с който да улесни онлайн операциите на търговските си партньори. Основните предимства на новото решение са: минимални усилия за интеграция от страна на партньора, пълна дигитализация на процеса и гладко клиентско изживяване.

    Всички тези променящи сектора тенденции са част от средносрочната визия за развитието на ритейла и потребителското кредитиране на БНП Париба Лични Финанси, част от най-голямата финансова група в еврозоната – BNP Paribas.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    За първи път: Търговията ни със Северна Македония достигна 1 млрд. евро през 2022
    Бизнес форум с над 150 представители на бизнеса и търговските камари от двете страни се проведе в Скопие
    преди 7 часа
    преди 8 часа
    Финтех компанията ITF набра 2 млн. лв. от борсата
    Това е 5-то успешно IPO на beam пазара за тази година
    преди 9 часа
    ЕК одобри 5.6 млрд. евро за българското земеделие до 2027
    Планът ще подкрепи създаването на близо 9500 работни места и 650 инфраструктурни инвестиции в селските райони
    преди 9 часа
    Авиационният сектор ще излезе на печалба през 2023 г.
    Според прогнозите на IATA това ще се случи за първи път от настъпването на пандемията през 2019 г.
    преди 14 часа
    Какво предстои за банките през 2023?
    Банките ще трябва да търсят нови източници на стойност в дългосрочен план, сочи анализ на Делойт