сряда, 06 декември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3121 прочитания

    TELUS International отново кани българите да се върнат обратно в България

    „Работи от вкъщи, твоето истинско вкъщи - България” е посланието на кампанията „Мога там. Искам тук”
    10 август 2021, 17:23 a+ a- a

    TELUS International Bulgaria обяви начало на четвъртото издание на „Мога там. Искам тук”. Кампанията цели да стигне до българите в чужбина и да ги покани да се върнат обратно в страната, като им предлага възможност за работа. С въвеждането на модела на работа от вкъщи за голяма част от бизнеса посланието на кампанията тази година призовава всеки да избере своето истинско вкъщи - България.

    В рамките на „Мога там. Искам тук“ TELUS International Bulgaria предоставя на българите в чужбина пакет за релокация, който включва 5000 лв., самолетен билет до България, хотелско настаняване при необходимост, възможност за работа от дома и съдействие от екипа на компанията за документите и процесите за установяване. Единственото условие за бъдещите кандидати е да са живели през последните 12 месеца извън България и да владеят чужд език в допълнение към английски.

    Бъдещите кандидати ще имат възможност да работят за световни брандове в областта на технологичния и финансовия сектор и гейм индустрията.

    Лица на тазгодишната кампания са хора, които през 2021 г. се възползват от платформата и се връщат у нас, като започват работа в TELUS International Bulgaria. Двама от тях - Ирена Бекярова и Нико Алексиев, се решават на тази крачка, повлияни от промените, свързани с пандемията от коронавирус. Ирена Бекярова живее 5 години в Норвегия, където открива страстта си към чуждите езици. Днес тя е част от семейството на TELUS International в България на позиция Customer Experience Analyst. Нико Алексиев прекарва във Франция повече от 8 години, което дава старт на работата му като French Team Supervisor в TELUS International. Третото лице на кампанията - Радослав Рашков, след дълги години, прекарани със семейството си в Испания, през 2018 г. заедно с брат си се връща в България, кандидатствайки чрез платформата. Започва като специалист обслужване на клиенти с испански език и само след година в компанията е повишен до Relocation Specialist. 

    „Кампанията “Мога там. Искам тук” засяга социално значима тема за България и с радост реализираме четвъртото ѝ издание. Продължаваме да мотивираме българите в чужбина да се замислят за връщане у нас, като им предлагаме професионално развитие и ги подкрепяме в това начинание с пакет за релокация. Тази година посланието на кампанията е “Работи от вкъщи, твоето истинско вкъщи – България“, именно защото голяма част от хората в чужбина се чувстват най-добре у дома си”, коментира Кристина Иванова, директор за България и вицепрезидент „Операции“ на TELUS International в България и Турция.

    Кампанията „Мога там, искам тук” се реализира от 2017 г., като придоби широка публичност и спечели множество награди през годините, сред които бронзово и сребърно отличие Effie, три златни Bright Awards и златно отличие от PR Priz.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    Далеч сме от общ изкуствен интелект
    Това заяви президентът на Microsoft Брад Смит, като добави, че технологията може да се случи след десетилетия
    преди 5 часа
    Moody's понижи перспективата на дълговия рейтинг на Китай
    Агенцията предупреди, че може да понижи и кредитния рейтинг на втората по големина икономика в света
    преди 5 часа
    Проучване: За 25% от компаниите у нас AI ще да доведе до загуба на работни места
    Технологията у нас се прилага най-вече в ИТ, Mapĸeтинг и Чoвeшĸи pecypcи, сочи доклад на LS-S Leadership Support
    преди 8 часа
    Изграждат 5G свързаност по транспортните коридори на България с Гърция и Сърбия
    За целта ще бъде използвано европейско финансиране
    преди 10 часа
    Резултатите на 15-годишните в изследването PISA се влошават
    Изследването е проведено през 2022 г. в областите математика, четене и природни науки