Какви възможности за кариера предлага компанията и какво я прави предпочитан работодател – пред Economy.bg разказва Иван Миленов – Оперативен мениджър
Снимка: Иван Миленов – Оперативен мениджър, Euro-tax
Основната дейност на Евро-Такс е възстановяване на данъци за законна трудова дейност в Германия, Австрия, Нидерландия, Белгия и Обединеното кралство. Семейни надбавки от Германия, както и здравни надбавки от Нидерландия. В компанията работят около 175 служители и има офис в България от 2019.
Какви възможности за кариерно развитие предлага Euro-tax, какво я прави предпочитан работодател и какви професионалисти стоят зад нейния успех, пред Economy.bg разказва Иван Миленов – Оперативен мениджър.
Иван, кога е създадена компанията и от колко време е в България?
Компанията в България е създадена през 2019 г. в София, където е открит и първият ни български офис. Оттогава той работи непрекъснато, което прави 5 години дейност към днешна дата. Първоначално марката започва да работи в Полша преди 20 години. В момента имаме офис и в Румъния.
Име: Capital Group Euro-tax
Обхват: Трансгранични разплащания, включително за правна работа в европейски държави, и разплащания за заплати на служители, командировани за работа в Германия.
В България от: 2019 г.
Брой служители в световен мащаб: около 175
Брой служители в България: около 20
Офиси в България:
• „Младост“ 1, бул. „Климент Охридски“ 1А, етаж 3, 1797 София, България;
• Център, бул. „Васил Априлов“ 4, 4000 Пловдив, България
Основна дейност: Възстановяване на данъци за законна трудова дейност в Германия, Австрия, Нидерландия, Белгия и Обединеното кралство. Семейни надбавки от Германия, както и здравни надбавки от Нидерландия. Услуги по изплащане на заплати в Германия. Клиенти/пазари: Българи, работещи в чужбина.
С какво се занимава компанията – кои са основните продукти, услуги?
Основната цел на Евро-Такс е да се справи с един често срещан проблем: много българи, работещи в чужбина, или не знаят за финансовите възможности, с които разполагат, като например възстановяване на данъци или обезщетения, или намират процеса на кандидатстване за тях за твърде сложен. Искахме да опростим този процес и да гарантираме, че те получават това, което им се полага, независимо дали са в Германия, Нидерландия или другаде. До днес сме помогнали на 250 000 клиенти и сме успели да възстановим 450 милиона евро.
Кои са основните пазари и клиенти на компанията?
Възстановяване на данъци за легална работа в Германия, Австрия, Нидерландия, Белгия и Обединеното кралство. Семейни обезщетения от Германия, както и здравни надбавки от Нидерландия. Услуги по изплащане на заплати в Германия.
Къде по света има офиси компанията? Колко офиса има в България?
Нашата компания има офиси в Полша – в Познан и Вроцлав, в Румъния – в Букурещ, и два офиса в България – в София и Пловдив. Имаме и няколко партньорски офиса, с които си сътрудничим, разположени на територията на Полша, Румъния и България. Освен това в Полша Euro-Tax си партнира с над 250 партньори в цялата страна.
Колко и какви специалисти работят в компанията?
В нашата компания работят над 175 специалисти в различни отдели. Екипът ни се състои от висококвалифицирани специалисти, сред които:
• специалисти по продажбите;
• специалисти по обслужване на клиенти;
• мениджър бизнес развитие;
• продуктови мениджъри;
• финансови анализатори;
• специалисти по верификация;
• счетоводители;
• специалисти по човешки ресурси;
• офис мениджъри;
• специалисти по маркетинг;
• графични дизайнери;
• езикови специалисти.
Гордеем се с това, че насърчаваме разнообразна и съвместна работна среда, в която всеки член на екипа допринася за иновациите и постигането на нашите цели. Освен това инвестираме в програми за непрекъснато обучение и развитие, за да гарантираме, че нашите служители остават в челните редици на напредъка в индустрията.
Колко са ИТ специалистите и по какви проекти работят?
В структурата на нашата компания имаме отдел „Автоматизация и роботика“. Той се състои от екип от 5 души, които отговарят за ИТ проекти, включително за администрирането на нашите вътрешни CRM, както и за проектирането и администрирането на роботи и автоматизирани процеси, които улесняват ежедневните ни операции. Благодарение на тях повтарящи се и рутинни задачи могат да се изпълняват от роботи, което позволява на нашите специалисти да се съсредоточат върху работата по проекти. .
Какви хора най-често търси компанията – с какви знания, умения, опит технологии?
Поради трансформацията на нашата компания от фирма за разплащания в технологично ориентирана фирма през последните години сега търсим аналитични умения в нашите кандидати. Прецизността, вниманието към детайлите и наблюдателността са важни за нас. Търсим творчески подход към сложни, често двусмислени проблеми и способност за намиране на нестандартни решения. Освен това солидната основа за добро сътрудничество се гради и върху силни комуникационни умения и съответствие с нашата организационна култура и ценности.
Компанията отворена ли е за хора с малък опит и старт на кариерата? Има ли стажантски програми?
Тъй като данъчните разчети са нишова област и обикновено не се изучават в университета или не пораждат естествен интерес, повечето от хората, които наемаме, нямат опит в бранша. Когато набираме служители, се фокусираме основно върху уменията, необходими за всяка конкретна позиция. През лятото провеждаме стажантски програми за студенти в области като развитие на езика (немски, английски или холандски), администрация и човешки ресурси в полските ни филиали.
Кои са основните технологии, използвани в компанията?
Използваме собствена система от клас ERP, която интегрира различни области от дейността на компанията, позволявайки управлението на документи и процеси. Автоматизацията и роботизацията на процесите играят ключова роля в развитието и дългосрочната стратегия на компанията. Тези дейности се подпомагат от технологии като RPA, изкуствен интелект и инструменти за разпознаване на текст (OCR).
Как се въвеждат новите служители в компанията?
Процесът на въвеждане в нашата организация е всеобхватен и започва веднага, след като компанията и кандидатът потвърдят желанието си за сътрудничество. Преди да започне работа, новият служител получава достъп до страница за предварително включване, където може да намери цялата важна и основна информация за нашата компания и организационна култура. Първият работен ден включва запознаване със структурата на компанията, изучаване на нейната история и среща с ключови хора, с които служителят ще си сътрудничи. Това е и времето за извършване на всички необходими формалности. Следващите три месеца от процеса на въвеждане в експлоатация зависят от позицията. Това са интензивни обучителни сесии за придобиване на знания и умения, свързани с нашите продукти, софтуера, с който работим, както и обучение по меки умения. Целият процес на onboarding приключва след три месеца с оценка на адаптацията, по време на която се обобщава периодът на обучение и служителят дава обратна връзка.
Какви са възможностите за кариерно развитие и обучение, предлагани от компанията?
Нашата организация разработва пътища за кариера и развитие за служителите във всички компании. Присъединявайки се към нашия екип, вие знаете какви възможности за хоризонтално развитие имате на разположение. Провеждаме вътрешни процеси на подбор, които позволяват на служителите да се придвижват и развиват в други отдели в рамките на капиталовата група. Благодарение на възможността да работят в международна среда, служителите могат да развиват и езиковите си умения, подкрепени от финансирани курсове по английски език. Годишните оценки на служителите ни помагат да се фокусираме върху развитието на ключовите компетенции от гледна точка на компанията. Това развитие се подпомага от вътрешнофирмени обучения, организирани от компанията, включително семинари за комуникация и благосъстояние, както и от външни обучения, съобразени с нуждите на служителите. Развитието на мениджмънта се подпомага от специално разработени програми MDPath и LDPath, насочени към мениджърските компетенции. Предлагаме и вътрешни програми за развитие в областта на ИТ за всички служители, които желаят да се включат в ИТ проекти.
Какви придобивки предоставя компанията и какво я прави предпочитан работодател? Обезщетенията, които се предлагат на служителите, зависят от филиала. На служителите в Полша, България и Румъния се предоставят различни придобивки, като всички те имат за цел да се адаптират към индивидуалните нужди и пазарните условия във всяка страна. За българските ни служители предлагаме ваучери за храна, безплатен паркинг в близост до офиса, програми за препоръчване на служители и допълнителни дни отпуск в зависимост от трудовия стаж. Това, което ни отличава, е разработването на пакета от придобивки заедно с нашите служители. Вслушваме се в техните нужди и прилагаме това, което те изискват.
Какво не знаят хората за компанията, а според Вас е важно да знаят?
Въпреки че имаме обширна структура и много клонове в различни държави, ние сме организация, която се фокусира върху това да изслушва служителите си. Имаме реално влияние върху посоката, в която се развива нашата организация, и също така можем да реализираме индивидуалните си инициативи.
Повече информация за компанията и актуалните позиции за работа на EURO-TAX.BG Ltd вижте в JOBS.bg тук
ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА КАКВО Е ДА РАБОТИШ В:
Какво е да работиш в Appolica?
Какво е да работиш в Exadel?
Какво е да работиш в ProSource International?
Какво е да работиш в Bica?
Какво е да работиш в счетоводния екип Record to report в Cargill?
Какво е да работиш в Commetric?
Какво е да работиш в бизнеса за Океански транспорт в Cargill във Варна?
Какво е да работиш в Language Bear?
Какво е да работиш в DSS?
Какво е да работиш в отдел Procurement, Cargill?
Какво е да работиш в NoveoCare?
Какво е да работиш в Entain?
Какво е да работиш в Next IT Services?
Какво е да работиш в Wizz Air?
Какво е да работиш в ZaUtre?
Какво е да работиш в Тавекс?
Какво е да работиш в Станга1?
Какво е да работиш в Motion Software?
Какво е да работиш в Credissimo?
Какво е да работиш в Блубито?
Какво е да работиш в dm България?
Какво е да работиш в Effortel?
Какво е да работиш в myPOS?
Какво е да работиш в Lab08?
Какво е да работиш в Grafixoft?
Какво е да работиш в Appolica?
Какво е да работиш в Resolute Software?
Какво е да работиш в M2M Services?
Какво е да работиш в i:Fao an Amadeus company?
Какво е да работиш в Cognyte Bulgaria?
Какво е да работиш в Hewlett Packard Enterprise?
Какво е да работиш в Melon?
Какво е да работиш в Gameloft Sofia?
Какво е да работиш в Hypoport Sofia?
Какво е да работиш в Delta Source?
Какво е да работиш в AtScale Bulgaria?
Какво е да работиш в Лидл България?
Какво е да работиш в МенторМейт?
Какво е да работиш в Proxiad?
Какво е да работиш в Endava?
Какво е да работиш в Адастра България?
Какво е да работиш в Coherent Solutions Bulgaria?
Какво е да работиш във Fadata?
Какво е да работиш в Walltopia?
Какво е да работиш във Fourth България?
Какво е да работиш в TELUS International Europe?
Какво е да работиш в DataArt?
Какво е да работиш в Schwarz IT България?
Какво е да работиш в Anakatech?
Какво е да работиш в A1 България?
Какво е да работиш в Cargotec?
Какво е да работиш в Kaufland България?
Какво е да работиш в Кока-Кола ХБК България?
Какво е да работиш в Paysafe?
Какво е да работиш в Карлсберг България?
Какво е да работиш в Melexis България?
Какво е да работиш в CloudCart?