вторник, 17 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    929 прочитания

    Какво четат PR лидерите: Д-р Магдалена Иванова, Българска болнична асоциация

    „Надживей. Науката и изкуството на дълголетието“ е истински професионален наръчник по това как да живеем по-добре, споделя Маги
    12 август 2024, 10:52 a+ a- a

    Д-р Магдалена Иванова, Българска болнична асоциация. Снимка: Vihro Laskov Photography

    По-голямата част от времето, което мога да отделя за четене, е посветено на книги, които ме държат в крак с нашата професия и подобряват експертизата, която имам.

    Магдалена Иванова е ПР мениджър на Българската болнична асоциация. Има над 15 години опит в сферата на журналистиката и ПР. Доктор е в направление „Обществени комуникации и информационни науки“, а темата на дисертационния ѝ труд е: „Организационно позициониране на банков кризисен ПР“. Работила е като главен редактор на финансова онлайн медия и има опит като ръководител на отдел „Маркетинг и комуникации“ и специалист „Връзки с обществеността и комуникации“ в различни банкови институции. Води трейнинги пред различни аудитории по кризисни комуникации, комуникации с медии, вътрешни комуникации и др.

    В момента дочитам „Запазената марка на Безос. Тайните в комуникациите на най-великия търговец в света“ на Кармайн Гало. Авторът прави анализ на стила на писане на Джеф Безос в писмата му до акционерите от създаването на Амазон. Не е нещо, което да ни изненада, но още веднъж се убеждаваме, че колкото по-добър става един човек в комуникацията, толкова по-кратко, ясно и запомнящо се той се изразява.

    Преди книгата на Кармайн Гало прочетох „Имате 3 минути. Кажете по-малко, постигнете повече“ на Брант Пинвидич. Авторът е холивудски режисьор и продуцент, успял да продаде стотици филми и телевизионни проекти. Съвсем друга сфера и напълно различен прочит на темата как да комуникираме ефективно, но същият извод – привличането на внимание може да става само с представяне на идеите по възможно най-краткия и атрактивен начин.

    В днешния забързан свят и безкрайния поток от информация, който ни залива отвсякъде, да комуникираме ефективно, умно и съобразено с аудиторията е най-доброто умение, което може да бъде усвоено както в личния живот, така и във всяка една сфера на бизнеса.

    Извън темата за комуникациите една от книгите, които най-много ме впечатли през последната година е „Надживей. Науката и изкуството на дълголетието“ на д-р Питър Атия и Бил Гифърд“. Това е книга, която мисля, че всеки трябва да прочете и да препрочита редовно – истински професионален наръчник по това как да живеем по-добре, по-балансирано и по-дълго във възможно най-добрата си форма.

    Вижте още материали от рубриката на Economy.bg „Какво четат PR лидерите?":

    Добромир Стоянов, Billa България
    Лора Петрова, Аджибадем Сити Клиник
    Румяна Парушева, Сименс България
    Диляна Дойчинова, Telelink Infra Services
    Александър Александров, Кросроудс България
    Мария Джерекарова, Related PR
    Рая Стефанова, Параграф 42
    Ива Григорова, MSL Sofia
    Любомир Аламанов, SiteMedia Consultancy
    Соня Славчева, Well Done
    Ана Арнаудова, All Channels
    Максим Бехар, M3 Communications Group, Inc.
    Елина Цанкова, Карлсберг България АД

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Microsoft пусна новия Copilot
    Той включва AI асистенти, които да автоматизират определени бизнес процеси
    преди 6 часа
    България стартира кампания за падане на визите за САЩ
    Целта е понижаване на процента на отказите, което е необходим критерий за премахване на визите
    преди 9 часа
    Екатерина Захариева ще е еврокомисар за стартъпи, изследвания и иновации
    Урсула фон дер Лайен обяви състава на бъдещата Еврокомисия
    преди 9 часа
    Amazon връща служителите си в офиса 5 дни в седмицата
    Новата политика влиза в сила в началото на 2025 г.
    преди 11 часа
    „Бианор Холдинг“ АД вече се търгува на сегмент Premium на БФБ
    Предстои холдингът да направи поредно увеличение на капитала си