петък, 14 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10645 прочитания

    Анкета: Може ли е-търговията да съществува без дигиталния маркетинг?

    Вижте какво споделиха част от лекторите на Serp Conf. 2024 International
    13 май 2024, 09:46 a+ a- a

    Може ли електронната търговия да съществува без дигиталния маркетинг? Мнение по темата с Economy.bg споделиха:
        1. Светлозар Димитров/ Svetlozat Dimitrov/ CEO euShipments.com;
        2. Хюго Фаустино/ Hugo Faustino/ Digital Strategist at Creative Media (Ex-Nike/ Cisco systems);
        3. Ралука Бужорано/ Raluca Bujoreanu/ Product Lead at Zalando;
        4. Вейналд Йонгун/ Wijnand Jongen/President of Ecommerce Europe;
        5. Никола Минков/ Nikola Minkov/ CEO SERpact;
        6. Синди Кръм/ Cindy Krum/ Founder & CEO of MobileMoxie.

    Всички те бяха част от лекторите по време на двудневната Serp Conf. 2024 International, която се проведе на 18 и 19 април в НДК, под патронажа на Столична община.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    България постигна пълна дигитална трансформация в здравеопазването за 3 години
    За по-малко от 3 години общият брой на издадените електронни рецепти надхвърля 54 млн.
    преди 5 часа
    ЕБВР инвестира 15 млн. евро в Eldrive
    Компанията ще добави 7400 станции за зареждане
    преди 6 часа
    преди 8 часа
    Дори получено на грешен имейл искането за изтриване на лични данни е задължаващо
    Вижте повече за казуса, по който в Холандия наложиха глоба от 6 хил. евро на агенция за подбор
    преди 9 часа
    Унгарска комания ще стартира в Стара Загора производство на автомобилни платки
    Друг унгарски инвеститор ще произвежда слънчеви батерии до Силистра
    преди 10 часа
    dormakaba открива център за бизнес услуги и разширява завода си в България
    Местният екип ще нарасне спрямо сегашните 260 служители