събота, 24 февруари 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    636 прочитания

    Планираме първите мастър класове за напреднали

    Доника Митева, Project Owner на SERP Acad., разказва за новостите в третото издание на първата изцяло SEO академия в България
    23 ноември 2023, 10:33 a+ a- a

    Снимка: SERP Acad.

    Доника Митева започва своята кариера в света на дигиталния маркетинг през 2020 г. като уеб маркетинг специалист и успява да развие умения в On-page SEO, създаване на уебсайт архитектури и задания, и Manual QA. През 2022 година преминава успешно първото издание на SEO академията SERP Acad. като студент и няколко месеца по-късно става част от екипите на Serpact, SERP Acad. и SERP Conf. В третото издание на SERP Acad. вече е Project Owner и поема ръководната организаторска позиция на SEO академията.

    Economy.bg разговаря с Доника, за да разкаже повече за академията, за кого е подходяща, какво се изучава, какви промени има тази година и др.

    Какво стои в основата на SERP Acad.?
    Идеята за SERP Acad. се ражда в началото на 2021 година. Основана от Никола Минков, CEO на Serpact, SERP Acad. и SERP Conf, тя е поредният успешен проект на SEO агенция Serpact.
    SERP Acad. е първата изцяло SEO насочена академия в страната, акредитирана от Стопанския факултет към Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
    Основите на академията полагат първите лектори в обучителната програма – Никола Минков, Дидо Григоров и Борислав Арапчев, както и ръководителят на проекта в първите две издания Лариса Иванова. Именно желанието им за предаване на знания и развитие на нови кадри в бранша е движещата сила на SERP Acad. през изминалите години.
    SERP Acad. предлага интензивно обучение в рамките на 4 месеца, с практически задачи и изпитни задания. Това са предпоставките за успешното преминаване, придобиване на знания и опит, както и документ за следдипломна квалификация от Софийския университет.

    Предстои третото издание на академията. Каква е равносметката от първите две?
    През първото и второто издание на SERP Acad. успешно се дипломираха два випуска студенти. Групите ни са с ограничен капацитет и това позволява да прилагаме индивидуален подход на обучение – разглеждаме лични проекти, разрешаваме реални казуси.
    Равносметката в цифри изглежда така: 61% от курсистите, завършили SERP Acad. през изминалите две издания, в момента успешно развиват своята SEO кариера, а близо 2/3 от останалите работят по собствен бизнес с онлайн присъствие.
    Тези данни са ясна индикация за нас, че постигаме мисията си да бъдем стъпка в професионалното развитие на курсистите в програмата.

    Партнирате си със Стопанския факултет към Софийски университет „Св. Климент Охридски“. Как се стигна до това сътрудничество?
    Стопанският факултет заема значима роля в предприемаческата и иновационна екосистема у нас – партнира си с утвърдени фирми и организации, за да предложи висококачествено обучение на своите студенти.
    Основателят и изпълнителен директор на SERP Acad. Никола Минков е дългогодишен гост-лектор в часовете по е-бизнес на доц. д-р Тодор Ялъмов, както и млад учен в Стопанския факултет.
    След годините съвместна работа двамата развиват идеята за внедряване на първата цялостна SEO обучителна програма у нас и така стартира SERP Acad. през 2022.

    Анонсирахте третото издание като „изцяло обновено“. Кое е различното тази година?
    Различното тази година е, че към екипа се присъединяват двама нови лектори, които ще внесат свеж подход към обучителната програма. Това са Тереза Светославова и Деян Стоянов – професионалисти от екипа на Serpact със сериозен практически опит в работа по стотици проекти в агенцията и извън нея.
    В света на онлайн търсачките ежедневно наблюдаваме промени – как работи алгоритъмът, инструментите за уебмастъри и още много. За да предоставим актуални данни, преработваме всяка презентация за лекциите в модулите ни. Разбира се, преди да стигне до курсистите, информацията се проверява от екип експерти.
    Планираме и реализирането на първите мастър класове за напреднали с утвърдени специалисти. През изминалите години получаваме запитвания за такъв тип семинари, което е и нашият стимул да разширим SERP Acad. с допълнителни курсове.
    Тези и други нововъведения ни дават силата да определим следващото издание като изцяло обновено.

    За кого е подходящо това обучение?
    Академията е полезна както за начинаещи, така и за специалисти с опит, които да развият и надградят своите умения. В предходните години участваха собственици на бизнеси, студенти, SEO специалисти и маркетолози, програмисти, графични дизайнери, както и хора без опит в дигитална среда, които желаят да навлязат в професията.
    На база обратната връзка от тях, лекциите в обучителната програма са разпределени веднъж седмично през уикенда. С такъв тип график работещите специалисти имат възможността да се включат ефективно в обучителния процес, а през седмицата да се подготвят за изпити и задачи. Също така всеки официален празник е съобразен – по празници не е време за ангажименти.

    Как човек може да стане част от SERP Acad.?
    Всеки желаещ може да стане част от пълното обучение в SEO академията, като единственото условие е завършено средно образование. След кандидатстване в SERP Acad. провеждаме предварителен разговор с участниците – за да ги запознаем с процеса, планa и интензитета на програмата. Основната ни цел е обучението да бъде ефективно и подходящо за курсистите и всеки от тях да си даде реална сметка за времето, което ще е необходимо да се отдели в лекции и самостоятелна подготовка.

    Какво ще изучават записалите се?
    Курсистите могат да запишат както цялостната програма, така и да избират между следните модули:
        • „Въведение в SEO“ – с лектор Евгени Йорданов, специалист и предприемач с над 15 години опит в дигиталния маркетинг. Той ще въведе курсистите в програмата с основите на SEO, както и най-важните инструменти за уебмастъри от Google. Това е и модулът, който подготвя начинаещите в сферата за следващите стъпки от обучението.
        • „Техническо SEO“ – с Деян Стоянов, Head of On-page SEO, който ще покаже как техническата оптимизация реално променя един уебсайт и го превръща в инструмент за успех.
        • „Семантично SEO“ – курсът тази година ще проведе Тереза Светославова, Semantic SEO стратег. Тя ще представи силата на съдържанието, основите на семантичното SEO и изграждането на контент маркетинг стратегия.
        • CPS – Content promotion strategy – с Борислав Арапчев, локалният гид и SEO стратег. Той ще разкрие най-важните техники за промотиране на съдържание.

    Каква квалификация ще получат завършилите академията?
    След успешното преминаване на модулите и изпитите в рамките на обучението курсистите получават сертификат за следдипломна квалификация (СДК), валидна в България и чужбина.
    СДК е форма на обучение, която служи за надграждане на висшето образование, придобиване на нова професионална квалификация или поставяне на начало за бъдещо обучение. Също така придобитата СДК има силата да освободи студентите във висши учебни заведения от изпити, които вече са покрити в програмата на SERP Acad.
    Предизвикваме всички, които са готови да поемат по нов професионален път или да надградят своите знания, да се включат в новото издание на SERP Acad. Записванията са отворени до края на годината, а стартът е на 13 януари 2024 г. с Mодул 1: „Въведение в SEO“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Nvidia стана 4-тата най-голяма компания в света
    Пазарната капитализация на производителя на чипове достигна $1,96 трилиона
    преди 1 ден
    ЕС прие 13-и пакет от санкции срещу Русия
    За първи път се налагат санкции на китайски фирми, които помагат на Кремъл
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    Над 120 BILLA магазина ще имат каси на самообслужване до края на 2024
    Веригата започва да въвежда в обектите си хибридния модел на плащане още през 2020
    преди 1 ден
    МОН: Над 156 хиляди ученици се обучават в професионални паралелки
    Националната търговско-банкова гимназия е училището с най-много учебни предприятия в света
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    Colliers: Хибридният модел на работа ще се запази и тази година
    Развитието на споделени работни места вероятно ще се ускори през 2024, сочи доклад на компанията