петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2035 прочитания

    Как стартира SoftOne България?

    Историята научете от Радослав Вангелов, изпълнителен директор на компанията
    30 май 2023, 13:22 a+ a- a

    Снимка: Economy.bg

    В рубриката на Economy.bg „Как стартират компаниите в България?“ лидери на водещи компании в страната разказват за първоначалната идея, за първите служители, проекти, клиенти и технологии, за трудностите в началото и развитието на бизнеса и екипите през годините. 

    Как стартира SoftOne България научете от Радослав Вангелов, изпълнителен директор на SoftOne България. 

    Как стартира компанията в България?
    SoftOne Technologies S.A. създаде дъщерното дружество SoftOne Technologies ЕООД на българския пазар през юли 2017 г. Сега, 6 години по-късно, ние бързо разширяваме присъствието си на пазара. Като организация, ориентирана към партньорите, приоритетът на SoftOne е да развива и разширява мрежата от партньори на национално ниво. Условията, които SoftOne предлага, са подходящи за местните ИТ компании – консултантски фирми и системни интегратори, които са ориентирани към предлагане на иновативни бизнес софтуерни решения, като по този начин могат да разполагат с портфолио, което ги отличава от конкурентите и да им позволи сравнително бърз растеж. Въпреки че решенията на SoftOne са насочени главно към малкия и средния бизнес, продуктовото портфолио на компанията подкрепя всяка компания, която иска да оптимизира разходите и да стандартизира основните си бизнес процеси независимо от размера. Компанията успешно е внедрила своите решения в различни индустрии като услуги, търговия на едро и дистрибуция, производство и търговия на дребно. 

    Чия беше идеята да се открие офис в България и защо точно в България?
    SoftOne винаги е разглеждала международната експанзия като ключов компонент на своята стратегия за растеж. Компанията е ориентирана към разширяването на присъствието си в повече страни в Централна и Източна Европа (ЦИЕ), носейки със себе си уникален бизнес модел, базиран на партньори, и иновативни облачно базирани решения, които я отличават на всеки пазар, на който навлиза.
    Въпреки че SoftOne продължава да дава приоритет на установени дъщерни дружества като част от своя план за растеж, България има особено значение като важен пазар за компанията. Като водещ доставчик на Cloud ERP/SaaS пазара в ЦИЕ SoftOne признава, че малките и средните по размер фирми са в основата на икономиката на България и се нуждаят от дигитализация, за да растат. Докато бизнесът продължава да прегръща дигиталната трансформация, в отговор на променящата се пазарна динамика и очакванията на клиентите пакетът от продукти на SoftOne става все по-актуален. Неговите решения са предназначени да помогнат на организациите да рационализират своята оперативна дейност чрез автоматизиране на ключови процеси като финанси и счетоводство, управление на логистични процеси, прогнозиране на продажбите, планиране на доставките и др. Освен това облачните предложения на SoftOne позволяват на компаниите да имат достъп до критични данни по всяко време и навсякъде чрез всяко устройство с интернет връзка. Това ниво на достъпност предоставя на малкия и средния бизнес по-голяма гъвкавост, като същевременно значително намалява разходите за ИТ инфраструктура.

    Какви бяха първите трудности и как ги преодоляхте?
    Първоначално SoftOne се изправи пред две значителни предизвикателства. Първо, компанията нямаше разпознаваемост на бранда на българския пазар. За да преодолее това предизвикателство, SoftOne инвестира и продължава да инвестира в маркетингови усилия за изграждане на разпознаваемост на марката сред българския бизнес и създаде мрежа от партньори, за да засили присъствието си в цялата страна.
    Второ, ние, SoftOne, се сблъскахме с предизвикателство, при което местните фирми все още не бяха готови да възприемат дигитализацията и да консолидират своите процеси в облачна бизнес софтуерна платформа. За да се справи с това, компанията се фокусира върху обучението или евангелизацията на пазара, като демонстрира успешни внедрявания на клиенти и как те са спечелили от използването на истинско SaaS решение, за да управляват своя бизнес. С настъпването на кризата с Covid-19 обаче бизнесът осъзна, че преминаването към цифрова трансформация е единственият път напред.

    С какви технологии работехте в началото в България?
    От 2007 г. SoftOne предлага базирани на облак решения, които позволяват на потребителите да имат достъп до своя софтуер през интернет. Без нужда от клиентска хардуерна инфраструктура или иначе казано – физически сървъри, компаниите могат да използват винаги актуален усъвършенстван бизнес софтуер без предварителни разходи, само с обикновен абонамент. Работейки в съвременните центрове за данни на платформата Microsoft Azure, Soft1 Cloud ERP Series 6 използва напълно техническите предимства на тази облачна платформа от най-висок клас и наистина несравнима сигурност.
    Soft1 Cloud ERP разполага със серия от значителни предимства, които се отнасят до неговата структурна архитектура, технологии и функционалност. Технологиите, включени в Soft1 Cloud ERP, позволяват изключително високи скорости на обработка, като същевременно изискват по-малко ресурси.
    Използвайки облачни технологии и структурирани, усъвършенствани уеб услуги, решенията на Soft1 безпроблемно предоставят мощните си възможности и за работа през всяко смартустройство. Soft1 360 е готово мобилно решение, което революционизира начина, по който ръководителите и екипите работят, свързват се и се ангажират с клиенти, доставчици и бизнес партньори, като прави местоположението, устройството и уменията на потребителския софтуер без голямо значение за изпълнение на задълженията.

    Колко служители имахте в началото и какви?
    Kомпанията стартира само с двама души. Днес сме екип от 10 души. Повечето от нашите служители се присъединиха към нас малко след началото, като разполагат с дългогодишен опит във внедряването на ERP системи. Ще продължим да наемаме нови хора, които се вписват в ДНК-то на SoftOne, за да разрастваме нашата компания.

    Какво представлява компанията днес? 
    SOFTONE Group е един от най-големите доставчици на облачно базиран бизнес софтуер в Гърция и Югоизточна Европа, който включва шест водещи марки (SoftOne, UNISOFT, PROSVASIS, Regate, IMPACT и cosmoONE), в които в момента работят повече от 550 технологични и бизнес професионалисти.
    Компаниите от Групата се фокусират върху разработването на бизнес и финансово-счетоводни софтуерни решения, иновативни облачни услуги, приложения за корпоративна мобилност и решения за електронно фактуриране и доставки, като са спечелили множество награди и отличия за своята иновативност и принос в подкрепа на процеса на дигитална трансформация на компаниите.
    Приложенията и решенията на Групата се използват от повече от 75 000 предприятия в Гърция и няколко международни пазара (Кипър, Румъния, България) и се поддържат чрез широка (+600) мрежа от партньорски канали. Следвайки постоянния си стратегически ангажимент към иновациите, задвижвани от авангардни облачни технологии, SOFTONE GROUP днес е безспорен лидер на гръцкия пазар на облачни решения и решаващ играч в Югоизточна Европа с повече от 50 000 облачни (SaaS) инсталации. Освен това SOFTONE Group е най-големият доставчик на решения за електронно фактуриране, верига за доставки и B2B решения в Гърция. Високото възприемане на портфолиото от продукти и услуги на групата формира най-голямата екосистема от B2B решения на гръцкия пазар, свързваща повече от 350 000 компании.
    Като лидер в напредъка в дигиталната трансформация, приоритетът и ангажиментът на SOFTONE Group е продължаващата инвестиция в авангардни решения, които дават на бизнеса висока добавена стойност на ниска цена, правейки дигиталната трансформация достъпна и осъществима за всяко предприятие.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на SOFT ONE TECHNOLOGIES EOOD в JOBS.bg

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА КАК СТАРТИРАТ КОМПАНИИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Как стартира Milestone Systems?
    Как стартира VSG Bulgaria?

    Как стартира SAP в България?
    Как стартира Hitachi Solutions в България?
    Как стартира Blankfactor в България?
    Как стартира Мнемоника в България?
    Как стартира Тавекс в България? 
    Как стартира myPOS в България?
    Как стартира Kyndryl в България?
    Как стартира SoftGroup в България?
    Как стартира Konica Minolta в България?
    Как стартира Godel Technologies в България?
    Как стартира Станга в България?
    Как стартира Страйпс в България?
    Как стартира Hewlett-Packard Global Delivery Center в България?
    Как стартира „Мусала Софт“ в България?
    Как стартира „Абалта Технолоджис“ в България?
    Как стартира Progress в България?
    Как стартира „Немечек“ в България?
    Как стартира Технологичен център Комерцбанк в България?
    Как стартира SEEBURGER в България?
    Как стартира Scalefocus в България?
    Как стартира Hypoport в България?
    Как стартира Бош Инженеринг Център в България?
    Как стартира Visteon в България?
    Как стартира Acronis в България?
    Как стартира VMware в България?
    Как стартира Sensata Technologies в България?
    Как стартира Центърът за споделени услуги на Atos в България?
    Как стартира Chaos в България?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 12 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 16 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 17 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 18 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам