събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3531 прочитания

    ИТ екипите в България: Technical Support, SEEBURGER

    Запознайте се с професионалистите от Technical Support екипа на SEEBURGER и научете повече за работата, проектите и възможностите за развитие
    13 март 2023, 09:54 a+ a- a

    Екип Technical Support, SEEBURGER. Снимка: Economy.bg

    В новата рубрика на Economy.bg „ИТ екипите в България“ представяме ключови екипи във водещи технологични компании в България и ви срещаме с хората, които са част от тях. Лидери на екипи и ИТ професионалисти разказват повече за проектите, технологиите, начините на работа, както и за себе си, за своя професионален път и какво ги задържа в компанията. 

    Запознайте се с професионалистите от Technical Support екипа на SEEBURGER и научете повече за работата, проектите и възможностите за развитие от Илиян Илиев – Team Lead, Александър Начев – Technical Lead на екипа, и Борян Кръстев – Junior Support Engineer.

    От ляво надясно: Александър Начев – Technical Lead на екипа, Борян Кръстев –
    Junior Support Engineer, и Илиян Илиев – Team Lead. Снимка: Economy.bg

    Представете ни Вашия екип – колко души (специалисти) сте и какво правите?
    Илиян: Екипът за техническа поддръжка на SEEBURGER в България (подразделение on-premise клиенти) се състои от 16 експерти, функционално разделени на 2 подекипа. Единият екип е специализиран в поддръжката на SEEBURGER софтуера на клиенти с 24/7 покритие, а другият е съсредоточен в разрешаване на по-сложни технически казуси.

    Какви технологии използвате?
    Александър: Софтуерът, който SEEBURGER разработва за интеграция на бизнеса, е Java базиран. Нашата платформа позволява да бъде инсталирана на различни видове операционни системи (Windows, Linux) и база от данни (Oracle, MS SQL, Postgre).

    Ако нашите клиенти имат въпроси или притеснения относно функционалността ѝ, те се обръщат към нас посредством ITSM система.

    Методите, които използваме за анализ на клиентските случаи, са различни според естеството им. Създали сме собствена вътрешна система за анализиране на системни логове и метрики, базирана на всеизвестни в IT индустрията апликации за визуализиране на данни. Например: Grafana графичен интерфейс, Kibana+Elasticsearch за логове, както и разчитане на OS специфични данни като Tread-dumps от процесора на сървъра и Heap-dumps за окупираното в RAM паметта.

    Също така използваме инструменти за отдалечен достъп до клиентските системи като TeamViewer, GoТоAssist, Webex. Поддържаме и всички съвременни канали за комуникация – MS Teams, Google Meet, Zoom.

    По какви проекти работите?
    Александър: В портфолиото от SEEBURGER услуги освен популярната Cloud интеграция, предлагаме и хибриден вариант, в който софтуерът е инсталиран на клиентски сървъри, а ние следим ежедневната функционалност на приложенията. За тази цел използваме вътрешно разработена система за събиране и визуализиране на metric данни, изпращани автоматично от нашия софтуер към клиента. Това ни дава чудесна възможност за добър мониторинг и реакция, но и за колекция на исторически данни от системите, благодарение на които да правим проблем-мениджмънт и проактивен health-check.

    За големите ни клиенти сме организирали виртуални екипи от опитни инженери, които са добре запознати с техните системи и специфика на бизнеса. По този начин успяваме да намалим времето за разрешаване на критични ситуации, възникнали при тези комплексни системи.

    Как работите в момента и колко често се събирате заедно в офиса?
    Илиян: В SEEBURGER имаме практика да работим на в гъвкав режим, но всеки ръководител има свободата да прецени колко често да събира екипа в офиса спрямо работните задачи, текущите проекти и срещи. На практика поне веднъж седмично отборът се събира в офиса, съчетавайки работните задачи с неформални срещи, поддържащи добрия тонус на колегите. Вкусният обяд, за предпочитане на терасата с 360 градуса панорамна гледка при хубаво време, е бонус, който чудесно сплотява екипа.

    Как типично преминава един работен ден в екипа?
    Илиян: За най-ранобудните работният ден започва още в 7:00 часа, когато дневната смяна отменя нощната за заслужена почивка. На кратка оперативка се предават задачите, като за късметлиите има виц „7 без 10“ от духовития Асен. 

    Асен Ангелов – Senior Support Engineer в SEEBURGER. Снимка: Личен архив

    Денят напредва, идват и останалите колеги, обменят се миймове с пожелания за успешен ден. Team Lead или Shift Supervisor разпределя задачите от Dashboard-a между инженерите и всеки се съсредоточава върху тях: анализират се логове, обменят се знания или се звъни на клиента за troubleshooting на системата му. Работният ден на екипа на практика никога не приключва, защото дневната смяна е заменена от нощната и колелото се завърта отново, каквото е и мотото ни: Never sleeps / never down.

    С кои други отдели/ екипи работите най-често?
    Илиян: На практика Support отделът взаимодейства с всички отдели в компанията, но най вече работим с подразделенията на Development, Consulting, както и с Cloud Services Operations.

    Разкажете нещо, с което екипът Ви се гордее.
    Илиян: Ядрото на екипа е изградено от опитни колеги с повече от 5 години стаж в компанията. Добрата колегиалност е комбинирана със сплотеност и приятелство, изградено през годините в съвместна работа: всеки е важно звено от екипа и знае, че може да разчита на останалите в трудни моменти.

    Александър Начев – Technical Lead на екипа, и Илиян Илиев – Team Lead. Снимка: Economy.bg

    Какво обичате да правите заедно извън работно време?
    Илиян: Преди време се събирахме редовно да разгреем на футболни срещи. За съжаление, поради зачестилите контузии го заменихме с нещо по-подходящо: биричка и смях след работа. По-рядко се организираме на по-екстремни събития: картинг, лейзъртаг или рафтинг.

    „Биричка и смях след работа“. Снимка: Личен арихв

    Какво сплотява екипа Ви?
    Илиян: Успяваме да намерим баланса между забавлението (ежедневни шеги, миймове) и сериозната работа. Колегите се отнасят отговорно към рутинните си задачи, а при критични ситуации разчитаме на взаимопомощ между колегите. 

    Как се вписват нови хора във Вашия екип?
    Борян: Започването на нова работа винаги е предизвикателство, за щастие, екипът на SEEBURGER е пълен с прекрасни хора, които са развълнувани да се срещнат с вас и да ви помогнат при всякакви трудности.

    Продуктовото обучение е 2 – 3 месеца, след което по време на техническото обучение винаги имате ментор, към когото можете да се обърнете с всякакви въпроси.

    Колегите са много приятелски настроени и интегрирането на нови членове в екипа е едно от най-приятните, в които съм имал честта да участвам.

    Как бихте допълнили изречението: „Ако ти си..., заповядай в нашия екип!“?
    Илиян: Ако ти си екипен и отговорен човек, който обича да се предизвиква, заповядай в нашия екип!

    И накрая как бихте описали сами Вашия екип?
    Илиян: Екип от млади, интелигентни и всестранно развити личности: нашето второ семейство.

    Вижте по какви проекти работи SEEBURGER в България 

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Зеебургер Информатик ЕООД в Jobs.bg

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА ИТ ЕКИПИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Екип Mobile Team, Scalefocus
    Back-end екипът на SiteGround
    Екипът на Funding Circle в Questers
    Екип DATA, Blankfactor
    Екип QA, SiteGround
    Екип WEX Health, Coherent Solutions Bulgaria
    Екип DevOps, Scalefocus
    Екип Внедряване SoftOne ERP
    Екип Infrastructure, Cloud & Automation, Milestone Systems
    Екип Data Quality, Experian България
    Екип Front-end Development, Scalefocus
    Екип SPA/front-end, SiteGround
    Екип RSM, Tek Expert
    Екип Engineering, Nexo
    Екип GetHelp, Tek Experts
    Екип Java, Scalefocus
    Екип QA, МенторМейт
    Екип Compliance, Digital Wallets, Paysafe
    Екип CritSit, Tek Experts
    Екип Scagile, Блубито
    Екип Технологични трейнъри в Telerik Academy Alpha
    Екип Worldwide Consulting Center - Center of Engineering, VMware
    Екипи Helios и Phoenix, интегриране на платежни доставчици в Skrill и Neteller, Paysafe
    Eкип Online Banking Project, DataArt
    Екип SOC, Paysafe
    Екип UX/UI Team, Scalefocus
    Екип Engineering & Product Development, Nexo
    Екип Marketing Services, Experian България
    Екип Rapid Transfer, Paysafe
    Екип BIS platform QA, SEEBURGER
    Екип News UK Tech, Questers
    Екип Quality Engineering, Scalefocus
    Екип Клиентски Анализи, Hewlett Packard Enterprise
    Екип Custom Development, Milestone Systems
    Екип Sitefinity Cloud, Progress 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 18 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 19 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 1 ден
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 1 ден
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 1 ден
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 2 дни
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство