петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4294 прочитания

    ИТ екипите в България: GetHelp, Tek Experts

    Запознайте се с Николай Чинков, Нанси Владимирова и Александър Александров от GetHelp екипа на Tek Experts и научете повече за работата, проектите и възможностите за развитие
    18 ноември 2022, 09:15 a+ a- a


    От ляво надясно: Александър Александров - Post Sales Coordinator, Нанси Владимирова - Relationship Manager, и Николай Чинков -  Senior Operations Manager в Tek Experts. Снимки: Tek Experts

    В рубриката на Economy.bg „ИТ екипите в България“ представяме ключови екипи във водещи технологични компании в България и ви срещаме с хората, които са част от тях. Лидери на екипи и ИТ професионалисти разказват повече за проектите, технологиите, начините на работа, както и за себе си, за своя професионален път и какво ги задържа в компанията. 

    Запознайте се с професионалисти от GetHelp екипа на Tek Experts, който е част от Microsoft Escalation бизнеса на компанията. Научете повече за работата, проектите и възможностите от Николай Чинков - Senior Operations Manager, Нанси Владимирова -Relationship Manager, и Александър Александров - Post Sales Coordinator.

    Представете ни Вашия екип – колко специалисти сте и какво правите?
    Николай: Нашият екип се разпростира в няколко локации глобално с оглед на това, че в опpеделени случаи се изисква непрекъсваемост на поддръжката/услугата от наша страна. Нашите екипи са базирани в Азия – Китай, Европа – България, както и Америка – САЩ и Коста Рика. Екипът ни се състои от 170 професионалисти, изпълняващи различи ключови роли, които ни позволяват да предоставим първокласно обслужване на корпорации и стратегическите за Microsoft клиенти, с които работим ежедневно. Екипът GetHelp е отговорен за навременното разрешаване на проблеми, свързани с всички Microsoft продукти, както може да се предположи от името, ние предоставяме помощ, когато всички предишни екипи не са могли да разрешат проблема, тъй като имаме достъп до ескалационни пътища на най-високо ниво. 

    Ще си позволя да цитирам един от служителите на Microsoft: „Когато се появи GetHelp ескалация, светва голяма червена лампа, която сигнализира, че всички трябва да насочат вниманието си към конкретен проблем, защото ескалация от GetHelp означава, че ситуацията е критична.“ На практика ние сме тежката артилерия в света на Microsoft. Когато другите не могат да се справят, GetHelp идва на помощ:) 

    Николай Чинков,

    Senior Operations Manager

    Предизвикателството, което срещам ежедневно, е моята основна мотивация в професионален план. Аз съм човек, който обича да се предизвиква постоянно, да търси решения и като цяло не харесвам еднообразието. Работата ми изисква постоянна адаптация, тъй като оперираме в доста динамична среда. Не на последно място, възможността да помагам и мотивирам хората и да бъда част от тяхното професионално развитие, ми носи изключителна удовлетвореност. Като всеки self-driven професионалист се вдъхновявам от постигнатите резултати, от това че можем да направим бизнес опрацията по-добра и от усещането за сполотен екип. Истината е, че имаме прекрасен екип, в който отношенията са приятелски, силно вярваме в това, че заедно сме по-силни, което всъщност е и една от ценностите на компанията. Именно тази ценност ни помога да преодоляваме всички трудности като екип. В свободното си време обичам да пътувам и да опознавам различни дестинации не само в България, но и в чужбина. Необичайно за повечето хора, аз обожавам зимата и изключително ѝ се наслаждавам. Вярвам, че фактът, че съм запален скиор, също играе ключова роля за любовта ми към този сезон.

    Какви технологии използвате?
    Николай: Екипът ни осигурява поддръжка на всички продукти в портфолиото на Microsoft, като това включва всяка една предлагана от тях технология или услуга – облачни услуги под формата на Azure, в това число лицензи, Office 365, Dynamics CRM, Exchange, SharePoint, Teams, OneDrive, Outlook.

    По какви проекти работите?
    Николай: Ние сме силно фокусирани върху професионалното развитие и успеха на нашите служители. Най-важният проект, върху който не спираме да работим, е развитие на нашия човешки ресурс. Всяка компания се гради основно на знанията и уменията на своите служители и ние не сме изключение от това правило. Нашите екипи се грижат да предоставяме най-доброто обслужване в бранша и те стоят в основата на нашия успех като компания. 

    Как работите в момента и колко често се събирате заедно в офиса?
    Николай: В последните години работим в доста динамична среда вследствие на COVID пандемията. Ежедневно ни се налага да работим с  конфиденциална информация, която трябва да бъде обработвана и съхранявана по опредени правила, тъй като може да представлява финансов или репутационен риск, което изисква специфични нива на достъп и сигурност. Въпреки че допреди COVID пандемията работата от вкъщи беше абсолютно немислима, успяхме да намерим вариант, в който да осигурим необходимите нива на сигурност дори при работа от разстояние. Работейки в новата реалност, в момента около половината ни екип работи от вкъщи, като в определен момент в пика на пандемията 100% от хората ни работеха от разстояние, за да гарантираме тяхното здраве и сигурност. На този етап избягваме да събираме целия екип в офиса, за да не застрашаваме здравето на нашите служители и с оглед на това правим ротация на определен период от време, като в случаите, в които се налага да съберем целия екип, това се случва виртуално. 

    Нанси Владимирова

    Relationship Manager 

    Личностното ми развитие е много важна част от ежедневието ми. Позицията Relationship Manager ме мотивира, защото винаги има какво да науча, като в по-спокойните дни мога да се фокусирам върху подобряването на собствената си работна практика и процеси. Когато не съм на работното място, също се стремя към интелектуално и емоционално развитие. Обичам да чета предимно учебници, свързани с интересите ми – психология, философия, социология, феноменология и физика. Също така ежедневно решавам судоку и свиря на музикален инструмент, защото вярвам, че тези дейности подобряват паметта ми. Напоследък най-любимото ми занимание е да посещавам концерти на български изпълнители.

    Как типично преминава един работен ден в екипа?
    Николай: Нашите работни дни са доста динамични и рядко един ден има общо със следващия, но в общи линии в началото на всеки ден градим план за приоритетите, които трябва да адресираме, като започнем с най-наложителните. Бих казал, че в дневната си работа се стремим да сме ефективни, за да можем да обхванем всички задачи, които не позволяват отлагане. 

    Нанси: Денят ни обикновено започва с разпределяне на получените ескалации на всеки от колегите. Освен това всеки Relationship Manager си има определен брой ескалации, по които работи до разрешаването им, което може да отнеме до няколко седмици в по-комплексните ситуации. 

    В средата на работния ден се състоят нашите срещи с чуждестранни Microsoft и Тек Експъртс екипи от по-висока позиция, за да обсъдим определени обновявания на процеси или конкретни ескалации, за които се нуждаем от съвет. С колегите, които работим от офиса, вземаме обедните си почивки заедно и понякога се събираме в кухнята на офиса, за да играем бордови игри или XbOX заедно. Често с колегите си правим неофициални срещи, за да обсъждамe нови процеси или идеи за нови такива, които да улеснят и ускорят процеса на работа.

    Александър: Дните преминават доста динамично, като се редуват разговори или имейл комуникация с клиенти, с нашите колеги от Microsoft, срещи и дискусии на вътрешно ниво в екипа или време за почивка. 

    С кои други отдели/екипи работите най-често?
    Николай: Тъй като покриваме цялото портфолио на Microsoft, ни се налага да работим с всички инженерни екипи по различни продукти. 

    Разкажете нещо, с което екипът Ви се гордее.
    Николай: Гордеем се с това, че винаги покриваме изискванията на нашите клиенти, колкото и високи да са те. 

    Нанси:В екипа ни няма конфликти, всички сме млади, мотивирани и позитивни хора, които работят добре в екип и винаги се застъпват един за друг. Всеки се чувства достатъчно комфортно да попита за съвет, ако има нужда, и колегите винаги имаме желание да помогнем както можем. Нашият екип има познания за вътрешните процеси на над 100 екипа и умее, с помощта на над 40 процеса, ефективно да организира бързото развитие на технически тикети с инженерни екипи, като съветва за най-подходящия следващ ход на действие и същевременно държи клиента информиран, удовлетворен и уверен в нашите способности.

    Александър: Гордеем се с нашето добро настроение, желание за взаимопомощ и силна мотивация за работа, което силно сплотява екипа и осигурява приятелска обстановка за всеки един член от него.

    Какво обичате да правите заедно извън работно време?
    Николай: Да се забавляваме заедно в неформална обстановка.

    Нанси: След обучителния процес на една вълна от нови Relationship Manager колеги, нашият trainer организира събирания по случай завършването на обучението, където новодошлите се запознават с другите колеги и се чувстват удобно да търсят нашата помощ в бъдеще. Също така се организират team building срещи с цел насърчаване на физическите упражнения, където можем да практикуваме спортове, което винаги е полезно за хора, работещи в офис.

    Александър Александров

    Post Sales Coordinator

    Част съм от Тек Експърт от по-малко от година, като до този момент нямах никакъв предишен опит в сферата. Сегашното начинание е напълно ново за мен, но мисля, че дългогодишната ми работа като мениджър в ресторантьорството и преди това военната ми служба, ми помогнаха да натрупам солиден опит в работата с хора и ключови комуникационни умения, които улесниха адаптацията ми и ми помогнаха бързо да се почувствам комфортно но своето място. Наред с това топлото отношение на колегите и мениджмънта на компанията допринесоха това да се случи за много кратко време.

    В личния ми живот аз съм доста енергична личност и обичам да използвам времето си рационално. Спортът е голямата ми страст, като в определен период от живота си съм се занимавал професионално с различни спортове, като ръгби и колоездене, както и с много други под формата на хоби. За съжаление, напоследък намирам все по-малко време за тях и затова се задоволявам с бягане или пък периодично изкачвам някой планински връх. Също така много обичам животните и понастоящем съм горд собственик на куче бигъл. Не на последно място, като класически представител на 90-те и зората на технологиите съм много запален по гейминга и компютърните игри. Черпя мотивация и вдъхновение както в професионален, така и в личен план от семейството, приятелите и всичките ми близки хора, както и от някои популярни личности, на които симпатизирам.

    Това, което харесвам най-много в работата си, е възможността за постоянно развитие и учене на нови неща. Работата ми е динамична, общува се с широк спектър от хора и има възможности за кариерно развитие. Моята позиция е в бизнес ниша, която има светло бъдеще и ще се развива все повече и повече.

    Какво сплотява екипа Ви?
    Николай: Доверието, което сме изградили един към друг, ни сплотява най-много. 

    Александър: Всеки един от нас е отворен и в готовност винаги да помогне, което ни прави много сплотени и уверени. 

    Как се вписват нови хора във Вашия екип?
    Николай: Има доста добра приемственост в екипа. Създали сме традиция в края на обучителния преиод за нови хора, който трае около 4 седмици, да се събираме и да го отпразнуваме.

    Нанси: От личен опит и наблюдение бих казала, че колегите са много приветливи, екстровертни и положителни. Още на първия ми ден в офиса няколко колеги дойдоха и ми предложиха да преместя работното си място по-близо до тях, за да могат да ми помагат при нужда.

    Александър: Мога да кажа, че всеки, който демонстрира нужното желание и самоинициатива, ще бъде топло и приятелски посрещнат от нашия екип.

    Как бихте допълнили изречението: „Ако ти си..., заповядай в нашия екип!“?
    Николай: Ако ти си мотивиран и търсещ знания човек, заповядай в нашия екип!

    Нанси: Ако ти си мотивиран, отдаден и отговорен човек, който може да управлява времето си добре и говори чужди езици, справя се добре в интензивна обстановка, и си насочен към сферата на обслужване на клиенти, заповядай в нашия екип! 

    Александър: Ако обичаш да предизвикваш себе си и притежаваш отборен дух, заповядай в нашия екип!

    И накрая как бихте описали сами Вашия екип?
    Николай: Най-добрият екип, в който съм работил по време на цялата си професионална кариера.

    Нанси: Моят екип се състои от професионалисти, които си сътрудничат всеки ден, за да подобрят процесите на работа и отношенията си един с друг. Ние сме търпеливи, енергични, добронамерени, успешни и  целеустремени. Всички сме мотивирани, с нагласа за кариерно развитие и изграждаме положителна обстановка за работа, която се забелязва дори от външни хора.

    Александър: В момента нашият екип се разраства и представлява микс от опитни и нови, мотивирани за развитие колеги. Ние сме малка група от хора с допълващи се качества и умения, което ни прави много продуктивни и ни позволява да се справяме в динамичната и често променяща се технологична среда. Ведрата обстановка и приятелско отношение са неизменима част от работния ни ден. 

    Вижте по какви проекти работи Tek Experts

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на ТЕК ЕКСПЪРТС ЕООД в JOBS.bg

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА ИТ ЕКИПИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Екип Java, Scalefocus
    Екип QA, МенторМейт
    Екип Compliance, Digital Wallets, Paysafe
    Екип CritSit, Tek Experts
    Екип Scagile, Блубито
    Екип Технологични трейнъри в Telerik Academy Alpha
    Екип Worldwide Consulting Center - Center of Engineering, VMware
    Екипи Helios и Phoenix, интегриране на платежни доставчици в Skrill и Neteller, Paysafe
    Eкип Online Banking Project, DataArt
    Екип SOC, Paysafe
    Екип UX/UI Team, Scalefocus
    Екип Engineering & Product Development, Nexo
    Екип Marketing Services, Experian България
    Екип Rapid Transfer, Paysafe
    Екип BIS platform QA, SEEBURGER
    Екип News UK Tech, Questers
    Екип Quality Engineering, Scalefocus
    Екип Клиентски Анализи, Hewlett Packard Enterprise
    Екип Custom Development, Milestone Systems
    Екип Sitefinity Cloud, Progress 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 13 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 1 ден
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 1 ден
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 1 ден
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 2 дни
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство