четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4496 прочитания

    CoolFit: Целта ни е спортът да стане по-достъпен за служителите в компаниите

    Mесечната такса за един потребител може да бъде финансирана както от работодателя, така и от служителя или финансирането може да бъде споделено, разказва Божидар Божидаров, търговски директор на CoolFit
    15 ноември 2022, 14:17 a+ a- a

    Божидар Божидаров, търговски директор на CoolFit снимка: изпратена до нас

    Coolfit е мобилно приложение, което има за цел да осигури на работещите хора, които искат да подобрят живота си и физическата си активност, лесен и удобен начин да го направят чрез достъп до разнообразни фитнес и лайфстайл обекти. Coolfit дава свобода на работодател и служител сами да изберат как да заплатят абонамента – може да бъде изцяло или частично финансиран от работодателя и служителя.

    Свързахме се с Божидар Божидаров – търговски директор на компанията, за да ни разкаже повече за CoolFit, каква е разликата с другите подобни услуги, какви са разходите за служителите и работодателите и завърнаха ли се хората във фитнесите след пандемията.

    Г-н Божидаров, разкажете ни за Coolfit – какво представлява услугата и каква е целта ѝ?
    CoolFit e бенефит услуга, която прави спорта в една компания по-достъпен за служителите ѝ, като предоставя пълна гама от спортни и релакс преживявания само с един клик в мобилното ни приложение. Целта на CoolFit е работодателите да покажат грижата си към служителите, както и да ги подтикнат към един по-активен и здравословен начин на живот, което би довело до по-доволен и продуктивен персонал.

    Каква е разликата с другите подобни услуги?
    В основата на услугата стоят разликите с конкуренцията. Ще засегна само част от тях, като смятам, че те са основният фактор за бързото ни популяризиране. Преди всичко CoolFit e изцяло дигитализирана услуга, даваща възможност на ползвателите ѝ да посещават всичките спортни центрове бързо и лесно, чрез мобилната ни апликация, която, от своя страна, освен достъп до спортните обекти е и възможност ползвателите сами да управляват услугата си, като да заплащат за нея, да я прекратяват, да я активират отново, както и да добавят придружител към без да се налага постоянен контакт с фирмения администратор в компанията. Отличаваме се с това, че работим със спортни центрове от много висок клас като Pulse Fitness, Атлетик фитнес и още много други, които преди нашата поява не бяха достъпни чрез бенефит спортна карта. Не на последно място, намирам за разлика и административния ангажимент от страна на компанията ползвател, който е сведен до минимум, като управлението на услугата за служителите не представлява никаква трудност и не отнема почти никакво време. Ние предоставяме възможност на компанията да избере вариант, в който не се налагат удръжки от трудовото възнаграждение на служителите си, като те сами заплащат за услугата отново през приложението ни.

    CoolFit e с основн партньор Pulse Fitness & Spa. Двете компании свързани ли са?
    Така е! Двете компании, освен че си партнират, са и част от един холдинг, като благодарение на дългогодишния ни бизнес опит с верига фитнеси Pulse смятаме, че успяхме да направим CoolFit един добър бизнес модел с много възможности на пазара благодарение на това, че познаваме мисленето и желанията на потребителите.

    Има ли място за нови играчи на този сегмент и с какво Вие сте по-различни на пазара от конкуренцията?
    Фитнес индустрията се развива доста активно през последните години, като изключим периода през пандемията, смятам, че все повече хора, било то работещи в компания предоставяща подобен тип услуга или не, започват да спортуват и отделят време за самочувствието и здравето си, което, от своя страна, е предпоставка за това, че има място за нови играчи, но дали ще изиграят правилно картите си, е друг въпрос.

    С колко и кои обекти работите?
    Към днешна дата работим с над 200 спортни обекта от различни типове. Стремим се да предоставим разнообразие от услуги, като на разположение за ползвателите са фитнес зали, над 300 групови занимания седмично, плувни басейни, СПА центрове, рaкетни спортове, колективни спортове, солни стаи, йога студиа и други. Бих отбелязал освен Pulse Fitness и West Gym, Dance Station, YOGA DISTRICT, Hammer Gym Center, Overgaz Arena и много други. 

    Могат ли обектите да се включат във Вашата платформа, ако вече присъстват и в други?
    Да, разбира се! Голяма част от спортните обекти работят и с друг доставчик на услугата, но тези, които си партнират само с нас, смятам, че са от голямо значение за избора на компаниите, които вече работят с нас.

    Колко са Вашите клиенти потребители?
    Последните месеци са изключително динамични за CoolFit и ако трябва да съм честен, не мога да конкретизирам точни цифри, но компаниите, с които работим, със сигурност надхвърлят 180, а потребителите ни са над 12 000.

    Можете ли да опишете процеса как компания работодател може да ползва платформата?
    Всяка една компания с над 10 служители, които работят на трудов или граждански договор, може да кандидатства през сайта ни. След това бива информирана детайлно за точния ни модел на работа, като можем да предложим различни варианти както за администриране на услугата, така и за финансирането ѝ. Разбира се, заинтересованите фирми могат да ни потърсят и на официалния ни телефон, където отново ще разберат повече за нас, както и стъпките по сключване на договор, ценовото ни предложение и модела по заявяване на услугата за служителите им.

    Какви са разходите за работодателите? А за техните служители?
    Благодаря за този въпрос! Разходите могат да бъдат по начин, по който работодателят предпочита, което е и следващият ни плюс и разлика с конкуренцията. Имам в предвид, че месечната такса за един потребител може да бъде финансирана както от работодателя, така и от служителя или финансирането може да бъде споделено, като частта, която трябва да покрие потребителят, става през приложението ни. За самата цена на услугата бих могъл просто да кажа – „без аналог“.

    Бихте ли споделили какъв е Вашият бизнес модел?
    Бизнес моделът ни е заимстван от основния лидер в света за подобен тип услуга. Едва ли бихме могли да изградим по-добър бизнес модел от това, което предлага световният пазар, затова следваме модела, но добавяме по нещо малко и от себе си, защото българският пазар е малко по-специфичен.

    След няколко години в условия на пандемия, хората завърнаха ли се към спорта в зала?
    Определено хората се завърнаха, което ме радва изключително много и дава спокойствие както на нас, така и на всички в този бизнес.

    Кои са най-предпочитаните спортове/занимания от хората, които ползват платформата?
    На първо място се нареждат фитнесът и различните групови занимания, като йога, народни танци, пилатес и други. Плувните басейни също се доста предпочитани заедно със СПА съоръженията. Разбира се, разнообразието от активности за спорт и релакс са много и хората доста често променят навиците и желанията си, което е в основата на този вид социална придобивка.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 минути
    3 български авиокомпании ще летят до Китай
    Правителството определи авиопревозвачите за директните полети до Поднебесната империя
    преди 49 минути
    преди 1 час
    ЕК с планове за европейска диплома
    Така ще се насърчи мобилността с учебна цел в рамките на ЕС
    преди 1 час
    В България има все по-голям интерес към използване на AI в счетоводството
    Счетоводителите се сблъскват със значително увеличаване на документооборота, което изисква по-ефективни методи за обработка и анализ на данните
    преди 2 часа
    България ще бъде домакин на 61-вата сесия на IPCC
    Междуправителствения панел по изменение на климата ще се проведе през юли 2024 г.
    преди 1 час
    Електронната търговия ще достигне дял от 2% от БВП на България
    48% от потребителите пазаруват регулярно онлайн