четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1710 прочитания

    Hellenic Petroleum вече е HELLENiQ ENERGY

    Групата от компании към които е и ЕКО България представи новото си лого и корпоративна идентичност и новото си име
    24 октомври 2022, 13:06 a+ a- a

    Hellenic Petroleum, една от най-големите енергийни компании в Югоизточна Европа, представя новото си лого и корпоративна идентичност и новото си име HELLENiQ ENERGY като част от цялостното ребрандиране на своя бизнес. С него компанията отбелязва своята 64-годишна история, както и амбициите си да се превърне във водеща енергийна компания.

    Ангажимент за по-устойчиво бъдеще
    Новата корпоративна идентичност на HELLENiQ ENERGY затвърждава завършването на първия етап от стратегическия план на Групата – „Визия 2025“. Този план предвижда компанията да измести фокуса си към стабилно устойчиво развитие, бърз растеж на възобновяеми източници и зелена енергия и разширяване на нови пазари и продукти. В основата на този преход е реализацията на значими проекти за трансформация, цифровизация и модернизация на съществуващите рафинерии.

    Целта на HELLENiQ ENERGY е значително да намали своя отпечатък върху околната среда, като се стреми да се справи с последиците от изменението на климата. За да постигне тази цел, Групата ще укрепи позицията си на лидер в енергийния бизнес, фокусирайки се върху темата за зелената енергия и използвайки своите ресурси, за да се бори за едно по-чисто бъдеще. Това включва големи инвестиции във възобновяеми енергийни ресурси.

    ЕКО България ще разшири обхвата си
    От стъпването си на българския пазар през юли 2002 г. като част от Hellenic Petroleum Group, ЕКО България празнува своята успешна 20-годишнина история и множество постижения. Компанията вече има верига от близо 100 бензиностанции под марката ЕКО и планира допълнително да разшири обхвата си на територията на Република България като част от стратегията си за развитие. Досега компанията е инвестирала повече от €100 млн. в българската икономика от 2002 г. насам и има 1100 служители, свързани с ЕКО България.

    Значима промяна чрез нова корпоративна идентичност
    Новата корпоративна идентичност беше представена на 21 октомври 2022 г. на грандиозно събитие, проведено във Форум Джон Атанасов в София Тех Парк, на което присъстваха представители на бизнеса, индустрията и държавните институции и регулатори. Новото име отговаря на обещанието на компанията да се ангажира с интелигентни енергийни решения, като същевременно почита дългогодишнота си история. Превръщайки се в HELLENiQ ENERGY, компанията показва своя ангажимент да се развие отвъд петролната индустрия в една интегрирана енергийна компания. Да се превърне в компания, която има водеща роля в цялата верига на стойността на енергията и включва строги критерии за екологично, социално и корпоративно управление (ESG) в своите операции и бъдещи приоритети.

    По време на събитието Групата разкри и новото си лого, всеки аспект от което е внимателно проектиран, за да представлява част от идентичността на HELLENiQ ENERGY. Поддържайки силна връзка с историята на компанията, разпознаваемите ивици са еволюирали във вълна от енергия, която показва и прави видим започнатия преход, докато пътеводната звезда представлява искрата на интелекта и е водещ елемент. Новата визия на елементите на логото има за цел да илюстрира към какво се стреми HELLENiQ ENERGY: енергиен преход и прогрес. Новият външен вид на марката на HELLENiQ ENERGY също се характеризира с ярък и силен цветови код, с палитра, състояща се от първични и вторични цветове, палитра, която е знак на почит към дълбоките корени на Групата в Гърция. Цветът Ocean Blue, който носи силна асоциация с гръцкото необятно синьо море, е основният цвят на марката, използван в логото и следователно важен компонент на цялата марка.

    Изпълнителният директор на HELLENiQ ENERGY, г-н Андреас Сиамисис, с гордост разказа за ребрандирането по време на събитието: „Планираме и работим в името на бъдеще, което да е по-чисто и по-устойчиво за всички и навсякъде, където компанията оперира. Ние се стремим да постигнем 50% намаляване на емисиите на CO2 до 2030 г. и достигане до нула емисии през 2050 г. Като HELLENiQ ENERGY, ние се стремим да продължим да следваме пътя на високи постижения и да бъдем пример за подражание, да движим развитието напред, като същевременно допринасяме за екологичния растеж, както и за енергийния преход. Същевременно обаче вярваме, че е също толкова важно да адаптираме традиционните дейности на компанията към нова среда и да продължим да бъдем ключов фактор за непрекъснатите доставки, особено в настоящите трудни времена.“

    Изпълнителният директор на EKO България, г-н Андреас Триантопулос, уточни по време на събитието: „Освен планираното разширение на търговската мрежа в България, което вече е в ход, и с цел разширяване на нашия географски отпечатък, ние предвиждаме инвестиции в ключови EV и PV проекти и обширно надграждане и обновяване на оборудването на нашата мрежа от бензиностанции през следващите няколко години. ЕКО България работи вече 20 години като отговорна компания със значителен социален принос. Ние участваме активно в българското общество, като подкрепяме уязвими групи, предоставяме възможности за младите, отстояваме идеалите на спортния дух и като цяло допринасяме за популяризирането на страната. През всичките тези години сме приемали въпроса за пътната безопасност като лична и корпоративна кауза и работим интензивно по тази тема в България. Обещаваме да продължим нашия ангажимент да допринасяме за българското общество по съществени и значими теми“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 2 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 3 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 19 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 19 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 19 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място