четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3179 прочитания

    Региоком: До края на 2022 ще наемем още 300 души

    Продължаваме да привличаме нови проекти и да разрастваме екипите си в България, казва Росица Николова - Ръководител „Маркетинг и Рекрутинг“ в Региоком България
    26 август 2022, 17:21 a+ a- a

    Росица Николова - Ръководител „Маркетинг и Рекрутинг“ в Региоком България. Снимка: Economy.bg

    Какви са тенденциите на пазара на труда през последната година? Как Региоком България отговаря на тях и какви са бъдещите планове за развитие на компанията в страната? Росица Николова - Ръководител „Маркетинг и Рекрутинг“ в Региоком България, коментира актуалните предизвикателства и бъдещите планове на компанията.

    Какви са тенденциите на пазара на труда през последната година?

    През последната година наблюдаваме изключително силна конкуренция на пазара на труда в БПО сектора. Много нови международни компании откриват в страната възможността да работят с висококвалифицирани кадри, владеещи чужди езици. Радвам се, че България може да предложи на тези компании добри възможности за инвестиции, което, от своя страна, води до разкриване на много нови работни места и добри условия на труд за служителите. Тези компании внасят своите вече добре утвърдени процеси, порядки на работа и въвеждат една нова бизнес култура, в центъра на която стоят служителите. От друга страна, фирмите, които от години имат офиси в страната, разширяват проектите и портфолиото си.

    Конкуренцията е силна и същевременно се явява двигател и за нашето развитие като компания. Вече 10 години Региoкoм  успешно предлага услуги в сферата на обслужването на клиенти на добре познати немски компании. По повече от 15 проекта на 5 локации в Българя работят повече от 1300 служители. Ние сме отговорна компания, която наблюдава и реагира на динамичните събития в света. Актуалната ситуация не само в България води до все по-голям натиск  върху населението. Покачващите се цени носят със себе си несигурност, затова ние искаме да покажем на нашите служители, особено в тези трудни времена, че те са нашият най-ценен ресурс. Затова инвестирахме допълнително в актуализация на заплатите и от началото на месец май е в сила увеличение с около 15% -20%, валидно и за новопостъпващи служители.  

    Какви планове за развитие има Региоком България до края на годината? Планирате ли нови офиси и в други български градове?
    Втората полвина на 2022 се очертава да е много динамична и интересна за Региоком  България. Различно от повечето компании, които се насочват към големите градове, ние откриваме потенциал и в по-малки населени места. Пример за такива успешни инвестиции са двата ни офиса в Русе и Велико Търново. Изключително щастливи сме, че имаме възможността да дадем на повече от 200 служители от тези региони опции за професионално развитие, отлични доходи и сигурно работно място. Вдъхновени от тези успехи, в следващите няколко месеца ще открием още два нови офиса в страната, в по-малки градове. Един по-малък офис ще отвори врати в Добрич, като за него вече обучихме колеги. Другият офис е в Стара Загора. Спряхме се на тези два града заради високото реноме на немските езикови гимназии, които подготят кадри с отлично ниво на езика.  

    В последно време изключително много се коментира въпросът с връщането в офиса и ограничаване на опциите за работа от вкъщи.  Как работите вие и каква ще е политиката ви за работа занапред?

    Хората са различни и имат различни нужди и очаквания. И докато в медиите и социалните мрежи се водят ожесточени дискусии „за“ или „против“, ние сме дали този избор на нашите служители. След като успешно преминат обучението и въвеждането в работата, чувстват се уверени в своите знания и смятат, че са готови да работят напълно самостоятелно, ние им предоствяме възможността да работят от комфорта на своя дом. Разбира се, осигуряваме и цялата необходима техника, за да не им липсват удобства и да имат възможност да изпълняват своите задължения според установените стандарти за качество. Имаме и проекти, при които работата от вкъщи е възможна от самото начало, но в този случай или тематиката е по-лека, или служителите са със сериозен опит. За да подсигурим и доброто администриране на процесите в компанията, през 2021 въведохме електронно подписване на документи. Така улесняваме и своите служители и сме много по-гъвкави в комуникацията. 

    Как виждате бъдещето на офиса?
    Смятаме, че офисът е изключително важен за една компания като локация, на която хората могат да се съберат, да участват в дискусии, обучения, срещи, уъркшопове и т.н. Освен това има немалко хора, които обичат общуването на живо със своите колеги. Затова офисът ще продължава да заема важно място в нашата компания.

    Колко души планирате да наемете до края на 2022 във всичките си офиси?

    При тези темпове на растеж и развитие се надяваме през втората половина на 2022 да успеем да предоставим на повече от 300 служители в рамките на България възможности за работа и кариерно развитие. Освен новите офиси в страната през тази година имаме и нови партньори, които ни доверяват обслужването на техните крайни клиенти. От април месец в гр. Бургас стартира нова тема за един от големите доставчици на електроенергия в Германия. С този проект разширяваме портфолиото си в Бургас и вече обслужваме 4 различни компании. Това, което отличава новия ни проект, е работното време. Изключително удобни смени в диапазона 09:00 - 19:00 часа от понеделник до петък, което гарантира баланса между личен и професионален живот. 

    С отлични темпове на развитие може да се похвали и офисът в София. До средата на тази година там са започнали работа над 80 нови служители, а бизнес палнът е до края на годината тази бройка да бъде удвоена и там да имаме общо 160 служители. Поради тази причина в началото на годината бяха наети още два етажа от модерните офис пространства в Бенчмарк Бизнес център и вече там се разпростираме на 4 етажа.

    Специфичното за нас е, че много голяма част от проектите ни дават възможност за много добри доходи. Освен основната заплата, която е над средното ниво за страната, имаме много добре разработена бонусна система. Много от проектите ни са са свързани със сключване на договори с крайни клиенти и за всеки един сключен договор, те получават допълнителни доходи. Освен бонусите за продажби, ние даваме и месечни премии за качество, тъй като много държим на качествената работа.

    С какво считате, че се отличавате на висококонкуретния пазар на труда в България?

    На първо място, с нашия много добър социален пакет. Предлагаме до 26 дни платен годишен отпуск, допълнително здравно осигуряване, премии за храна, транспортна премия и премия за работа от вкъщи. Даваме възможност хората да избират между гъвкаво работно време на 4-, 6- и 8-часов работен ден. Това позволвява на много студенти да имат приходи, както и да избират колко часа да работят на ден.

    С увеличаването на заплатите и отличните социални приобивки Региоком България се позиционира много добре на пазара на труда и ние вярваме, че плановете ни за развитие през следващите години ще са успешни.

    Имаме и много добре работеща програма за развитие на вътрешни таланти. С увеличаването на проектите и назначаването на нови служители, имаме нужда от все повече управленски кадри. За тази цел развихме 6-месечна програма за таланти – вътрешно обучение, което се случва 2 пъти в годината. В него участват колеги от офисите ни в Германия, Турция и България, които искат да се развиват като ръководители на екипи или обучаващи. С тази програма си осигуряваме пул от подготвени колеги, които назначаваме на ръководни позиции. Това важи както за офиса ни във Варна и новите проекти тук, така и за офиса ни в Бургас, който е във фаза на развитие и подем.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 минути
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 2 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 6 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 7 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 8 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 24 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“