вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2976 прочитания

    Конференцията на БАУХ отново е присъствена и ще е в Слънчев бряг

    Повече за програмата, темите и лекторите разказва Емил Минев, член на Управителния съвет на БАУХ
    13 май 2022, 14:45 a+ a- a

    Снимка: Емил Минев, член на Управителния съвет на БАУХ

    Българската асоциация за управление на хора тази година отново ще събере на едно място HR професионалистите. След повече от 2 години на конференции в онлайн формат тази година Пролетната неКонференция на БАУХ – reConnect: Yourself. Your Team. Your Organization, ще се проведе в периода 9 – 11 юни в Слънчев бряг

    Потърсихме Емил Минев – член на Управителния съвет на БАУХ, за да ни разкаже повече за програмата, темите и лекторите. Цялата програма на конференцията можете да намерите тук.

    Емил, предстои пролетната конференция на БАУХ. След 2 години в онлайн режим сега събитието ще бъде присъствено. Какво да очакваме?
    След повече от 2 години прекарани дистанционно сега имаме възможността да проведем изцяло присъствено събитие и да се възползваме напълно от предимствата на живия контакт. Тази конференция винаги е била събитие, на което HR професионалистите могат не само да се видят с колегите си от други компании, но да обменят опит, да споделят предизвикателства, да ги обсъдят в по-широк професионален кръг, да генерират заедно идеи за нови решения. И този елемент е заложен много силно в програмата, която подготвяме. Фокусирали сме се върху организация, която ще позволи на участниците максимално да се възползват от присъствения формат, и предвиждаме неща, които не биха били възможни в онлайн среда.

    Разкажете ни за темата и формата на събитието.
    Темата на събитието е reConnect: YourSelf, Your Team, Your Organization. След 2 години под знака на пандемията постепенно се завръщаме към „нормалното“. Но то вече има нови измерения. Приоритетните теми – как ангажираме хората в организацията, как изграждаме у тях чувство за принадлежност, как стимулираме екипността, как отговаряме на завишените очаквания на служителите по отношение на грижата за тяхното здраве, благополучие, възможности за развитие, как задържаме талантите, как се позиционираме като предпочитан работодател, продължават да са такива, но начините, по които ги адресираме, вече са различни – именно те ще са във фокуса на програмата. Ще изследваме как се променят HR практиките в тези теми, за да отговарят на новите условия и новите изисквания и очаквания на хората в организациите. Ние като HR професионалисти трябва да намерим правилните подходи към това да свържем отново хората в екипите и с организациите.

    А защо неКОНФЕРЕНЦИЯ?
    Още преди да преминем в онлайн режим на провеждане на конференцията, едно от основните предизвикателства, които участниците в различните издания на събитието през годините поставяха пред нас, беше желанието им за повече интерактивни сесии, повече дискусионни формати в малки групи, които да улеснят свободното споделяне на опит между колегите, обсъждането на казуси, с които се сблъскват в ежедневната им работа. С това събитие искаме да излезем от презентационния формат и да дадем на участниците възможността да влязат в повече интеракция помежду си. Затова сме подготвили мастъркласове, интерактивни работилници, панелни дискусии, много възможности за споделяне и обмяна на добри практики, както и за подсилване на мрежите ни със социални контакти. Ще предложим разнообразие от теми и формати, като участниците ще имат избор в кои от тях да се включат според темите, които в момента са им на дневен ред. Искаме това събитие да бъде преживяване за колегите, които решат да се включат в него.

    Кого да очакваме да видим в програмата на събитието?
    По традиция споделянето на добри практики е застъпено. Такива ще споделят HR колеги от „Карготек България“, Банка ДСК, „Мелън“, „Райфайзенбанк България“, „Адрес – недвижими имоти“. Много скоро ще добавим и още. Поканили сме двама колеги с изключително богат опит и широк поглед над случващото се в HR сферата на европейско и глобално ниво, които ще се присъединят към нас – Алън Фрийд и Алън Хол, които ще ни вдъхновят с нови тенденции и предизвикат да се замислим върху дилемите, пред които сме изправени в момента . С тях ще говорим още и за предизвикателствата, пред които новите хибридни модели на работа изправят нас като HR професионалисти и лидерите на екипите. В програмата на събитието сме включили 3 мастъркласа, 6 интерактивни работилници, HR Talks сесия, в която ще погледнем върху грижата за хората през три различни перспективи, много възможности за споделяне и изграждане на допълнителни контакти.
    Програмата се върти около три основни теми:
    - Reconnect Yourself, Reconnect Your Team, Reconnect Your Organization, като през тези призми ще разгледаме: - как можем да увеличим своето влияние в организацията и да подобрим нашите умения за по-ефективни срещи и по-убедителни презентации;
    - как да засилим екипността в променените условия на гъвкав начин на работа;
    - как да засилим чувството за принадлежност през целия жизнен цикъл на един служител в организацията;
    - какви са основните дилеми, пред които сме изправени в момента, и как да намерим баланса между тях;
    - как да създадем условия за изграждане на култура в организацията, когато работим в смесена форма;
    - какво е необходимо, за да подпомогнем и ускорим процесите на учене и трансфер на знанието;
    - как да развиваме по-добра работодателска марка и какво се промени в развитието и задържането на таланти.

    Това са само част от темите, върху които ще се фокусираме, като по време на различните части от програмата сме заложили различни интерактивни инструменти и подходи, с които да стимулираме участниците да споделят, да генерират идеи, да предизвикват останалите, за да може накрая да си тръгнат вдъхновени с нови идеи или готови решения, които да приложат в организациите и екипите си. Фасилитаторите, с които работим за случването на тези сесии, ще се погрижат за това!

    Ще остане ли време за неуъркинг? Програмата изглежда много наситена и интензивна.
    Разбира се. Отделили сме време в програмата, посветено на това участниците да могат да се видят помежду си, да възобновят контактите си след 2 години в предимно дистанционен режим. Дори ще имаме специално приложение, с което допълнително да ги стимулираме да се запознаят помежду си, да разширят мрежата си от професионални контакти. Гответе се и за интересни предизвикателства и възможности за награди.

    С какво би било най-ценно участието в конференцията за всички, които са част от HR общността в България?
    От това преживяване, което подготвяме, бихме искали всеки участник да си тръгне вдъхновен и зареден с енергия и нови идеи. Програмата е структурирана по такъв начин, че да допринесе с много практика по-богато разнообразие от актуални теми. Това е възможност всички да сверим часовниците си – с тенденциите, но най-вече с това, което правят колегите ни тук и сега. Подготвили сме програмата така, че колкото по-активен е всеки от участниците, с толкова повече идеи, решения и контакти да си тръгне от събитието.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места
    преди 7 часа
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 8 часа
    преди 9 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 11 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 11 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд