петък, 03 декември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    874 прочитания

    Поръчали сме стоки на стойност близо 56 млн. лв. по време на Черния петък

    eMAG публикува окончателните резултати от кампанията Black Friday
    22 ноември 2021, 11:35 a+ a- a

    Кампанията Black Friday традиционно откроява най-важните тенденции по отношение развитието на електронната търговия в България. Нуждата от една дестинация за различни видове покупки, разнообразие на поръчаните продукти и по-висок бюджет, отделен за кампанията, както и повече покупки от мобилното приложение и картови плащания са акцентите на изданието eMAG Black Friday за 2021 година.

    В неговите рамки клиентите са поръчали над 382 000 броя продукти от всички категории, както от eMAG, така и от 1814 Marketplace търговци на платформата, което е увеличение от приблизително 13% в сравнение с миналата година. Общата стойност на поръчките се е увеличила със 17% спрямо миналата година – до 55,9 милиона лева.

    Резултатите потвърждават основна тенденция в развитието на електронната търговия у нас: консолидиране на поръчките от една дестинация за различни видове покупки и интегриране на онлайн пазаруването в ежедневните навици на клиентите. В тазгодишното издание на кампанията потребителите са добавяли в пазарската си количка средно 3 продукта от различни категории (50% увеличение спрямо миналата година).

    „Тазгодишното издание на eMAG Black Friday потвърди това, което забелязахме още миналата година – онлайн пазаруването се е превърнало в константа в ежедневните навици на клиентите. Те са поръчвали от всички продуктови категории – много лаптопи, малки домакински уреди, продукти за дома, играчки, продукти за лична грижа, както и дрехи и подаръци за празничния сезон. Наред с това отбелязваме, че клиентите са направили повечето поръчки от мобилното приложение на eMAG и плащането с карти се е увеличило в сравнение с миналата година, защото е по-бързо, по-безопасно и по-лесно“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

    Водещи тенденции на eMAG Black Friday 2021:
    •Една дестинация за различни видове покупки и разнообразяване на пазарската количка: над 382 000 броя поръчани продукта от всички категории. Клиентите са добавяли средно по 3 продукта в пазарската си количка – с 50% повече в сравнение с миналата година;
    •Потребителите са отделили средно 430 лв. за своите поръчки по време на eMAG Black Friday, увеличение с 61% спрямо миналата година;
    •Поръчките през мобилни устройства достигат най-високото си ниво до момента, съставлявайки 74,83% от общия брой на направените поръчки;
    •Плащане с карта: 24,26% от поръчките са платени онлайн, най-големият процент до момента, тъй като повече клиенти предпочитат да използват лесен и безопасен начин на плащане, който им помага да спестят време.

    Акценти на eMAG Black Friday 2021:
    •„Златната секунда” – 9:22:26 ч., 150 броя продукти, поръчани за една секунда;
    •„Златната минута” – 07:04 ч., 1626 броя продукти, поръчани за една минута;
    •Поръчан продукт с най-висока стойност: телевизор LG OLED83C11LA, 83" (210 см), Smart, 4K Ultra HD, OLED, Клас G – 7499 лв.;
    •Най-разнообразната поръчка включва 61 броя продукти от 28 различни категории, включително текстил, кафе, съдове за готвене, перилни и почистващи препарати, съдове за маса, електрически инструменти, хардуеър & аксесоари, медицински уреди, дрехи, офис оборудване, инструменти и съхранение;
    •Най-голям брой поръчки са направени от София, Варна, Пловдив, Бургас и Русе.

    Голямо разнообразие от продукти, поръчани по време на eMAG Black Friday 2021:
    •Кафемашина с капсули Krups Dolce Gusto Infinissima KP173B31, 15 bar, 1500 W, 1,2 л – 1255 бр.;
    •Интерактивна играчка M-Toys, Слон – 1070 бр.;
    •Телевизор Samsung 43AU8072, 43" (108 см), Smart, 4K Ultra HD, LED – 715 бр.;
    •Климатик Star-Light ACT-12ETL, 3D Inverter, 12000 BTU, клас A++, бял – 623 бр.;
    •Робот прахосмукачка Roborock S6 MaxV, ReactiveAI, Навигация LiDAR, 5200 mAH, автономия 3 ч., мoп, WiFi, черен – 575 бр.;
    •Слушалки Apple AirPods 2, бели – 426 бр.;
    •Смартфон Samsung Galaxy S20 FE (2021), Dual SIM, 128GB, 6GB RAM, 4G, Cloud Lavender – 394 бр.;
    •Зимна гума Kumho WP51 WinterCraft 195/65R15 91T – 300 бр. 

    Разнообразие от продукти, предлагани от над 1800 Marketplace търговци на платформата

    Клиентите все повече свикват да поръчват онлайн, когато имат нужда от нещо, и очакват да открият добри оферти при търговците. Разнообразието, предлагано тази година на eMAG Black Friday и постигнатите резултати не биха били възможни без усилията на над 1800 Marketplace търговци на платформата, малки и средни предприятия на пазара, които получиха поръчки за офертите си. Тази година Marketplace търговците са продали 78 000 продукта, което показва потенциала на този канал.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Dronamics набра 6 млн. лв. при IPO-то си
    Това е шестото успешно IPO на пазар beam на Българската фондова борса
    преди 14 часа
    ЕК одобри увеличение на капитала на Фонда на фондовете от 11,2 млн. евро
    То ще се използва за издаване на гаранции по заеми, отпуснати от финансови посредници на малки и средни предприятия
    преди 14 часа
    Кацаров: От понеделник всички на училище
    Няма омикрон в страната, от понеделник се възстановяват плановите операции
    преди 15 часа
    Алтерко регистрира продажби за над 9 млн. лв. на Черен петък и Кибер понеделник
    По време на популярния период за предпразнично пазаруване технологичната компания продаде над 400 000 устройства за автоматизация на дома
    преди 16 часа
    Италианската DHH придоби 60% от българската "Еволинк"
    Стойността на сделката е 2.45 млн. евро, има възможност за придобиване и на останалите 40% през 2025