понеделник, 26 юли 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    644 прочитания

    Промотираме българския туризъм в Китай

    Древната ни история би представлявала интерес за туристите от Китай, смята министърът на туризма
    22 юли 2021, 17:27 a+ a- a

    Министърът на туризма Стела Балтова обсъди възможностите за дигитални маркетингови решения за промотиране на туристическа дестинация България на пазар Китай с Джеймс Лян, съосновател и председател на борда на директорите на TRIP.COM GROUP, който е на посещение у нас.

    Пред Джеймс Лян министър Балтова представи възможностите за туризъм в България - културен, зимен и морски туризъм, спа и уелнес, приключенски, голф, кулинарен и винен туризъм и др., и посочи, че България е популярна с богатството на своите артефакти и минерални извори. „Популяризирането на това богатство е приоритет в нашата работа и ще се радваме, ако повече китайски туристи посетят България и се запознаят с нейните забележителности“, допълни тя.

    По думите ѝ древната ни история би представлявала интерес за туристите, които пристигат от Китай и именно върху такъв тип туристически продукти трябва да се постави акцент при планирането на бъдещите маркетингови активности.

    От своя страна Джеймс Лян поясни, че в близките шест месеца китайските туристи отново ще започнат да планират своите ваканции. Той обърна внимание, че все повече граждани на Китай избират да организират сами своите екскурзии и да пътуват самостоятелно или в малки групи, затова е важно да бъдат представени различни възможности за пътувания, като се акцентира върху индивидуалните и в малки групи.

    Двамата се договориха да проучат различни възможности за сътрудничество и се съгласиха, че още отсега трябва да започне промотирането на дестинация България на китайския пазар.

    Trip.com Group, преди това Ctrip.com International, основана през 1999 г., e една от най-известните туристически групи, чиито акции се предлагат в NASDAQ (2003). Компанията има над 400 милиона членове по целия свят и приблизително 33 400 служители. Trip.com Group е водещ доставчик на туристически услуги, състоящ се от големи марки като: Trip.com, Ctrip, Skyscanner и Qunar. Групата държи над 60% пазарен дял в Китай. На своите платформи Trip.com Group дава възможност на местни партньори и пътуващи по целия свят да правят информирани резервации за туристически продукти и услуги, чрез обединяване на изчерпателна информация и ресурси, свързани с пътуването, както и усъвършенствана платформа за транзакции, състояща се от мобилни приложения, интернет уебсайтове и денонощни центрове за обслужване на клиенти.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Близо 320 млн. евро са австрийските инвестиции у нас през 2020
    Двустранната търговия възлиза на 1.358 млрд. евро през миналата година
    преди 3 часа
    Франция прие закона за здравен пропуск за ресторанти и вътрешни пътувания
    Той също трака задължава здравните работници да се ваксинират
    преди 3 часа
    ЕК откри процедури срещу България за нарушение на авторското право
    Страната има срок от 2 месеца да отговори на опасенията на Брюксел
    преди 3 часа
    Maersk пуска интермодален влак от Бургас към Пловдив
    От Пловдив до София пък ще има eжeднeвнa вpъзĸa чрез камиони
    преди 4 часа
    Доверието на германския бизнес се срина
    Независимо от това се очаква силно възстановяване на най-голямата европейска икономика това лято
    преди 5 часа
    Близо 11 хил. ваксини са поставени в мобилните пунктове в София досега
    Близо 100 души от 2 фирми са се възползвали от инициативата на Столична община за поставяне на ваксини на място на желаещите служители от фирми