петък, 19 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    26730 прочитания

    Вижте кои са победителите във ФАРА 2024

    Творческа агенция на годината е Human, победител в Медийния конкурс стана Huts Group, а Рекламодател на годината - Fashion Days
    10 юни 2024, 15:17 a+ a- a

    Снимка: ФАРА 2024

    От 6 до 8 юни 2024 в Международен конгресен център Бургас се проведе двадесет и четвъртата церемония по награждаване на най-големия форум на комуникационната индустрия в България – ФАРА. 

    Голямата награда „Творческа агенция на годината“ в Творческия конкурс спечели Human, следвани от Noble Graphics на второ място и guts&brainsDDB на трето. Победителите бяха обявени и наградени от изключителния Dave Trott, когото организаторите на ФАРА бяха поканили като специален гост-лектор в програмата на Фестивала. 

    Награждаването на Human. Снимка: ФАРА’24

    Победител в Медийния конкурс стана Huts Group. В класацията на второ място застана Human, а на трето Zenith, част от Publicis Groupe Bulgaria. Наградата на медийната агенция на годината беше връчена от Чавдар Кенаров, Председател на БАКА.  

    Награждаването на Huts Group. Снимка: ФАРА’24

    За трета поредна година наградата „Рекламодател на годината“ беше присъдена на Fashion Days на базата на сбора от точки от Творческия и Медийния конкурси. Второто място в класацията е за Как се пише?®. На трето място застана Фантастико. Наградата беше връчена от Диана Саватева, Заместник-кмет Култура и вероизповедания на Община Бургас. 

    Награждаването на Fashion Days. Снимка: ФАРА’24

    С наградата Grand Prix бе отличена кампанията „ул. Георги Николов“ на агенция Noble Graphics за Фондация „Документалистите“. Кампанията, приковаваща вниманието към неглижираната у нас тема за донорството, не само получи високата оценка Grand Prix от журито, но и предизвика бурните емоции на публиката, която се изправи на крака и ръкопляска в продължение на  няколко минути. Специалната награда на Фестивала беше обявена от Весела Апостолова, Заместник-председател на БАКА. 

    Grand Prix получи кампанията „ул. Георги Николов“ на агенция Noble Graphics. Снимка: ФАРА’24

    Тази година ФАРА премина под мотото „В нова светлина“. В този дух бяха представени и новите статуетки, следващи креативната посока на наскоро промененото лого на Фестивала.

    Наградените рекламни форми и кампании в Творческия и Медийния конкурси, както и всички участници във ФАРА 2024 може да бъдат разгледани на https://www.fara.bg/participants.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Глобално кибер прекъсване приземи полети по целия свят
    Проблемът засегна и работата на банки и медии в различни точки на света
    преди 1 час
    Президентът ще връчи втория мандат на 22 юли
    На кандидата за премиер, посочен от втората по численост парламентарна група в 50-ото Народно събрание
    преди 2 часа
    преди 3 часа
    WordPress Engine придобива българската NitroPack
    Основателите Георги Петров и Михаил Стойчев ще работят върху нов проект
    преди 4 часа
    Инфлацията във Великобритания без промяна през юни
    Все по-малко вероятно е Банката на Англия да понижи лихвените проценти през август
    преди 21 часа
    ЕЦБ запази лихвите непроменени
    Лихвената пауза идва, след като през юни банката за първи път от 2019 намали лихвите