петък, 01 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1844 прочитания

    Българска кампания e победител на световните награди Platinum Award

    Златното отличие е присъдено на SiteMedia Consultancy в категория Employee Relations; агенцията е отличена с почетни отличия в още 6 категории, а Ружа Загорска спечели почетни отличия за PR Team Leader of the Year и Media Relations Professional of the Yea
    14 октомври 2022, 14:13 a+ a- a

    Българска кампания е победител в категория Employee Relations на световните награди на престижното издание PR News – PLATINUM AWARDS 2022. Златното отличие се присъжда на комуникационната агенция SiteMedia Consultancy за кампанията „MyHR – На един клик разстояние“ на Загорка, част от корпорация Heineken. 

    Успехът на SiteMedia Consultancy се допълва от общо шест Почетни отличия в други категории като:
    1. Branding,
    2. Campaign of the Year > Education,
    3. Employee Event,
    4. Employee Relations,
    5. Event PR/Marketing,
    6. Online Press Room/Media Center. 

    Снимка: SiteMedia Consultancy

    В категориите за индивидуални отличия на престижния конкурс Ружа Загорска, управляващ партньор в SiteMedia Consultancy, получи Почетни отличия за PR Team Leader of the Year и Media Relations Professional of the Year.

    SiteMedia Consultancy спечели наградите в сериозната конкуренция на професионалисти, глобални агенции и компании като Google, Pepsico, Ruder Finn, Linkedin, Philip Morris International, Saatchi & Saatchi, Hilton, Ogilvy, FleishmanHillard, Amazon, SAP, Mastercard, WeberShandwick и много други. SiteMedia Consultancy е единствената агенция от Източна Европа с признания на PLATINUM PR AWARDS 2022.

    Дигиталната платформа MyHR на корпорация Heineken дава повече гъвкавост на служителите ѝ и също така олекотява работните процеси между екипите в компанията. За лансирането на платформата в България Загорка АД, заедно със SiteMedia Consultancy, разработва комуникационна стратегия, с която представя предимствата и ползите на MyHR за служителите на компанията. Комуникационната кампания успява да достигне успешно и да ангажира 100% от служителите на Загорка АД. MyHR цели да преодолее и предизвикателствата, свързани с новия начин на работа като хибридни работни процеси, а в допълнение и да спестява време и ресурси.

    „Това признание засвидетелства за пореден път, че българският комуникационен пазар е на световно ниво. Благодарни сме на ЗАГОРКА, която ни се довери за осъществяването на тази прекрасна кампания. Чрез нея предприехме голяма крачка за дигитализиране и улесняване на работните процеси, свързани със служителите на компанията. Щастливи сме, че Employer Branding кампаниите в България са на толкова високо ниво и че компаниите не спират да ги преоткриват, като с това помагат за развитието на целия пазар“, сподели Ружа Загорска, управляващ партньор в SiteMedia Consultancy, и добави: „Горди сме с тази награда, защото имаме специално отношение към Employer Branding стратегиите в нашата работа. Те превърнаха хората във фокус на комуникациите, което в тези времена на кризи и предизвикателства е особено важно. Хората са най-ценният ресурс на всяка организация.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 минути
    преди 1 час
    Биткойн надмина $60 000
    Криптовалутата е на път да постави нов рекорд
    преди 1 час
    Villeroy & Boch завърши придобиването на Ideal Standard
    Обединеното дружество става един от най-големите производители на продукти за баня в Европа
    преди 2 часа
    Това ще е едно от първите училища у нас с изучаване на изкуствен интелект
    Предвижда се да има отделна професионална паралелка с кандидатстване след 7. клас
    преди 2 часа
    Българска компания спечели 2.4 млн. евро финансиране от Европейския съвет за иновации
    Smart Farm Robotix се класира между 42 високотехнологични фирми, избрани сред общо 1083 кандидатствали от ЕС
    преди 19 часа
    Проучване: Лихвите за покупка на жилище у нас вероятно ще останат ниски, а тези за бизнес имоти - по-високи
    Приемането ни в Шенген и еврозоната са предпоставки за засилване на интереса на чуждестранни инвеститори към България, сочи анализ на Colliers