Наградата отличава развитието на компанията в различни европейски и световни пазари
“Дроксик OOД”, глобална дигитална агенция с повече от 20 години опит в сферата на уеб и мобилните услуги, спечели първо място в категорията "Успешно развитие на международни пазари" на "b2b Media Awards" за 2022, съобщават от компанията.
Наградата отличава развитието на компанията в различни европейски и световни пазари. Фокусът на отличието е свързан не само с реализирането на проекти за чуждестранни клиенти, но и с дългосрочното доверие и партньори. От „Дроксик“ напомнят, че компанията работи успешно с водещи световноизвестни брандове (BMW, CNN, British Airways, Triumph, Raiffeisen, Volvo, Heineken, GASAG AG, Delivery Hero, Viessmann, Grohe и много други) от DACH, Nordics, Великобритания и САЩ регионите.
В Осмото издание на наградите се включиха над 120 проекта от различни сфери.
По какви проекти работи Дроксик вижте тук
Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на ДРОКСИК в JOBS.bg тук