петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2554 прочитания

    Дроксик спечели първо място в категорията "Успешно развитие на международни пазари" на "b2b Media Awards"

    Наградата отличава развитието на компанията в различни европейски и световни пазари
    18 юли 2022, 17:53 a+ a- a

     

    “Дроксик OOД”, глобална дигитална агенция с повече от 20 години опит в сферата на уеб и мобилните услуги, спечели първо място в категорията "Успешно развитие на международни пазари" на "b2b Media Awards" за 2022, съобщават от компанията.

    Наградата отличава развитието на компанията в различни европейски и световни пазари. Фокусът на отличието е свързан не само с реализирането на проекти за чуждестранни клиенти, но и с дългосрочното доверие и партньори. От „Дроксик“ напомнят, че компанията работи успешно с водещи световноизвестни брандове (BMW, CNN, British Airways, Triumph, Raiffeisen, Volvo, Heineken, GASAG AG, Delivery Hero, Viessmann, Grohe и много други) от DACH, Nordics, Великобритания и САЩ регионите.

    В Осмото издание на наградите се включиха над 120 проекта от различни сфери.  

    По какви проекти работи Дроксик вижте тук

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на ДРОКСИК в JOBS.bg тук

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 минута
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 60 минути
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 16 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 17 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 18 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии