Снимка: БАПРА
Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи годишните си награди BAPRA Bright Awards на най-успешните агенции и проекти в България. Под надслов „Благодарение на хората“ и наградите тази година бяха обърнати изцяло към екипите, които стоят зад добрите кампании в България.
BAPRA Bright Awards 2022 бяха журирани от 29 международни PR и комуникационни експерти, представители на престижни световно признати организации, с председател Пол Холмс - основател и председател на PRovoke Media, който отправи специално послание към участниците.
d:istinkt е тазгодишният носител на приза „Агенция на годината“. „През последните четири години агенцията ни премина през мащабна трансформация, пое в нова стратегическа посока и спечели доверието на ключови брандове, които ни се довериха за тяхната PR комуникация, стратегическо планиране и най-вече творчески решения. И резултатите са налице. Благодарни сме за доверието им и вярвам, че заедно продължаваме към следващите успехи“, коментира Боян Иванович, изпълнителен директор на d:istinkt.
Второ място в категория „Агенция на годината“ получи United partners, а трето - All Channels Communication Group.
В категория „Кампания на годината“ на първо място бяха отличени две агенции: proof. за кампанията „Избери да гласуваш“ и PR Play за „Заедно за повече здраве“. На второ място беше отличена кампанията на proof. „бъди себе си”, proof., а на трето - „красивото за нас е ужасяващо за тях”, отново на агенция proof.
Всички отличени проекти и агенции може да видите тук.