Екипът на Христа Георгиева и Валентин Томов спечели конкурса Young Lions Bulgaria в категория Digital, съобщиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), официален представител на Cannes Lions International Festival of Creativity за България.
На второ място се класира екипът на Петър Евтимов и Дилян Бъчваров. Третото място е за екипа на Катрин Георгиева и Мартин Станилов.
„Младите лъвове“ работиха по задание за създаване на дигитална реклама, която приканва повече мъже да станат доброволци, като участват в мисии на най-голямата платформа за доброволчество у нас - TimeHeroes.org.
Христа Георгиева и Валентин Томов ще се състезават с млади професионалисти по цял свят, които ще участват на финала на конкурса Global Young Lions 2022, категория Digital. Състезанието е в рамките на Cannes Lions 2022 и ще се проведе в дигитален формат в периода 16 май 2022 - 7 юни 2022.
Победителите в конкурса Young Lions Bulgaria – Digital 2022 бяха определени от жури в състав: Александър Братимиров – творчески директор, Human Agency; Ангел Искрев - творчески директор, proof.; Благовеста Николова – изпълнителен директор, TimeHeroes; Ивелина Гичева-Николова - Group Creative Director, Ogilvy София; Марин Костов-Мъро – изпълнителен творчески директор, All Channels Group; Момчил Захариев - творчески директор, NEXT-DC.
В състезанието Young Lions 2022 участват млади професионалисти на възраст до 31 години, родени на или след 24 юни 1990, които работят в комуникационна агенция. Тази година Young Lions Bulgaria се провежда в три категории, като предстои обявяването на победителите в категории Digital и Film.