сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4242 прочитания

    Кои са 100-те най-големи рекламодатели в дигитална среда в България?

    Вижте данните от годишното проучване AdEx, провеждано от IAB България
    07 юли 2021, 15:33 a+ a- a

    Efbet, Mondelez и Vivacom оглавяват топ 100 на рекламодателите в България през 2020 в годишното проучване AdEx, провеждано от IAB България. Топ 100 за 2020 представи и коментира по време на уебинар Лазар Малаков, Customer Success Director в Httpool и член на Research комисията на IAB Bulgaria. Вижте видео от представянето на данните:

    Как изглежда топ 10?
    Кои компании допълват топ 100?

    Данните от проучването показват още, че нетният обем на дигиталната реклама в България бележи ръст от 15,3% през 2020 в сравнение с 2019, достигайки 142 700 000 лева. Обичайно, най-голям дял от пазара отбелязва сегментът „дисплей реклама“, като в абсолютна стойност инвестициите там нарастват с 14,7% на годишна база, достигайки 101 600 000 лева.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 7 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 7 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 8 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 10 часа
    преди 12 часа