петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2205 прочитания

    Български продукт влезе в топ 10 най-добри подаръци за Коледа 2020 на американския Forbes

    Българската козметика за грижа за кожата използва регенериращите свойства на родопското Орфеево цвете
    23 декември 2020, 13:50 a+ a- a

    Orpheus, българският бранд за грижа за кожата, който има в състава си екстрат от родопското Орфеево цвете, влезе в селекцията на престижното американско списание Forbes за най-луксозни и оригинални коледни подаръци в света за Коледа 2020 в раздел козметика. 

    Селекцията представя десетте най-иновативни и интересни козметични бранда, които са не само подходящ подарък за наближаващите празници, но и носят специален регионален дух, който може да пренесе притежателите им в мечтани точки по света, в момент, в който пътуванията са невъзможни. 

    Orpheus е първата в света 100% чиста биотехнологична козметика, разработвана повече от три години, която използва възстановяващата и предпазваща сила на българското възкръсващо Орфеево цвете чрез комплекс от антиоксиданти, растителни стволови клетки и пептиди. 

    Иновативният български бранд, привлече вниманието не само на американското списание, но за една година беше отличен с редица международни награди, между които и „Най-иновативен и подкрепящ устойчивото развитие козметичен продукт“ на Global Beauty Awards 2020.

    Цветето, което е основна съставка на продукта, расте в Родопите и е балкански защитен вид, познато още като Haberlea rhodopensis или родопски силивряк. То притежава изумителни свойства на устойчивост на суша и може от изсушеното му стебло за хербарий да се възстанови и да продължи да се развива, след като се полива с достатъчно вода. Издържа повече от 30 месеца в хербаризиран изсушен вид. Това свойство му спечелва името безсмъртниче, а другото му название - Орфеево цвете, идва от легендата за сълзите на Орфей, пролети по неговата Евридика, от които се родило според преданието чудното родопско цвете.

    Представената във Forbes козметика Orpheus е коледен сет от два продукта – серум и спрей, който подобрява еластичността на кожата, завишава производството на колаген като изглажда кожата и остава блестящ и свеж тен. Коледната еко кутията е с лимитиран тираж, а илюстрациите върху нея разказват в кратко филмче легендата за цветето чрез виртуална реалност, която може да „оживее“ по подобие на Орфеевото цвете на телефона ви при сканиране. Всички опаковки на бранда са създадени  от 100% рециклирана хартия. 

     „Тези колекции от продукти могат не само да ви срещнат с нови съставки и формули, но и да вдъхновят бъдещо посещение в чужбина, след като безопасното пътувате стане отново възможно“, казва авторката на статията Джони Суит.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 11 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 12 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 13 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 15 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк