събота, 15 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2295 прочитания

    Мартин Кокалов: Планираме да обединим Callflow и Omnilinx тази година

    Работим с над 1000 клиента, включително 2 местни и 1 чужд телеком – съоснователят и изпълнителен директор на българската софтуерна компания „Прайс Интернешънъл“ пред Economy.bg
    20 януари 2025, 16:03 a+ a- a

    Глобалният пазар на омниканални платформи за обслужване на клиенти се разраства значително. През 2023 е оценен на 14,2 милиарда долара, а до 2032 се очаква да достигне 35,6 милиарда. Сред лидерите на този пазар у нас е и софтуерната компания „Прайс Интернешънъл“. Тя разработва платформите Callflow и Omnilinx, които помагат на бизнесите да управляват, организират и анализират комуникацията с клиентите си.

    За да разберем повече за този бизнес за милиарди, къде е България на този пазар, кои са най-търсените решения и какъв тип компании най-често ги ползват, какво е бъдещето на комуникациите, разговаряхме с Мартин Кокалов, съосновател и изпълнителен директор на българската софтуерна компания „Прайс Интернешънъл“.

    Мартин, какво представлява Вашата платформа Callflow?
    Callflow е софтуерна платформа, в която бизнесите могат да управляват, организират и анализират телефонната комуникация с клиентите си. Създадохме компанията преди повече от 15 години заедно с колеги от телеком индустрията. Днес Callflow е позната като надеждно решение за големи контактни центрове и виртуални телефонни централи за средни и малки бизнеси.
    С времето развихме и нова платформа – Omnilinx, която интегрира телефонната комуникация с други канали като чатове, месинджъри, имейли и тикети. През тази година планираме да обединим Callflow и Omnilinx под името Omnilinx, което отразява разширеното ни портфолио от услуги.

    Откъде тръгна идеята за нея?
    Идеята за Callflow се роди от необходимостта на бизнесите да използват модерни комуникационни решения, достъпни за малки и средни компании. Тези решения обаче, бяха недостъпни за средния и малкия бизнес поради високата си цена и тромавото внедряване. Нашата цел беше да създадем облачна платформа, която премахва ограниченията на хардуерните телефонни централи и предлага адаптивни решения, които могат да растат със самия клиент.
    Впоследствие клиентите започнаха да ни питат дали можем да добавим към платформата още канали като Facebook Messenger, Viber и WhatsApp, в които клиентите им искат да комуникират с тях, така че всичко да е на едно място. Така се роди Omnilinx – платформа, която дава на бизнеса пълен контрол над всички комуникационни канали.

    Какъв е профилът на клиентите Ви? От кои сектори са основно те?
    Работим с над 1000 клиента от различни сектори като финансови институции, онлайн магазини, застрахователни компании, медицински заведения, агенции за недвижими имоти и логистични компании. Общото между тях е, че управляват голям обем входящи и изходящи комуникации.
    Сред клиентите ни са Sport Depot, Easy Credit, Ozone.bg, Acibadem, както и два местни и един чуждестранен телеком.

    Кои са най-търсените услуги?
    Най-популярните решения са онези, които пестят ресурси на бизнеса и оптимизират процесите. Например все повече расте търсенето на автоматични обаждания към много клиенти наведнъж от компании, които събират задължения в сферата на кредитирането и комуналните плащания. За един час можем да прозвъним стотици номера, без екипът да е ангажиран, и да съобщим точна сума, срок за плащане и всякакви други детайли, които са необходими.
    Друга търсена функционалност са отчетите в реално време, които дават пълна видимост върху пропуснати обаждания, обема на комуникацията и ефективността на екипите.
    Друго много търсено решение е Viber Business Messages – възможността бизнесите да изпращат съобщения до голям брой клиенти с цел реклама или различни уведомления – напомняне за предстоящ час и др. Ние сме партньори на Viber, а платформата ни позволява да бъдат създавани кампании към клиенти.

    На колко се оценява пазарът на софтуер за телефонни централи и какъв е Вашият дял?
    Глобалният пазар на омниканални платформи за обслужване на клиенти се разраства значително. През 2023 е оценен на 14,2 милиарда долара, а до 2032 се очаква да достигне 35,6 милиарда. Този растеж се дължи на нарастващото търсене на персонализирани и многоканални решения. България също отбелязва ръст на търсенето на комуникационни платформи, като ние сме с най-голям пазарен дял след българските производители на многоканални cloud решения. И все пак конкуренцията е с глобални компании, защото cloud решенията нямат териториални ограничения.

    Какво е конкурентното Ви предимство пред други подобни услуги на пазара?
    Нашата сила е в способността да предлагаме персонализирани решения, адаптирани към нуждите на всеки клиент. Платформата ни е гъвкава, интегрира се лесно с бизнес системи като CRM и ERP и предоставяме първокласна поддръжка.
    Корпоративните клиенти често търсят партньор, който не само осигурява софтуер, но и може да поддържа гласовата IT инфраструктура и да прилага добри практики. Нашата експертиза в тази област ни прави предпочитан избор.

    Колко са заетите в компанията?
    В компанията работят 50 висококвалифицирани професионалисти с опит в телекомуникациите и софтуерното развитие. Поддържаме екип, който е в състояние да отговори на изискванията на клиентите и да продължи иновациите в сектора.

    Интегрирате ли AI и как в бизнеса си?
    Активно работим върху интегрирането на изкуствен интелект в нашите платформи. Вече предлагаме чатбот с изкуствен интелект, който, освен че отговаря на рутинни запитвания, може да прехвърля по-сложни случаи към оператор, или да предоставя персонализирани отговори след проверка в CRM системата на бизнеса например.
    Планираме да добавим AI voicebot и модули за анализ на разговорите, които ще предоставят ценна информация за подобряване на обслужването и развитието на бизнеса

    Какви са плановете Ви за 2025?
    През 2025 ще разширим функционалностите на платформата с акцент върху автоматизацията и изкуствения интелект. Ще продължим да засилваме международното си присъствие и вярваме, че Omnilinx има потенциала да стане водещ партньор за бизнеси в глобален мащаб.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Прайс Интернешънъл ЕООД в JOBS.bg

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 18 часа
    Тръмп планира нови мита
    Възможно е най-големият ефект от тях да понесат Япония, Индия и ЕС
    преди 19 часа
    Тази страна е най-големият производител на бижута в ЕС
    ЕС е произвел бижута за над 4,3 милиона евро през 2023
    преди 19 часа
    „България Еър“ добавя линията Варна – Париж към полетната си програма за лято 2025
    От април стартират и полети Варна – Франкфурт, а от юни Варна – Прага
    преди 20 часа
    ЕС: Реципрочните мита на Тръмп са стъпка в грешна посока
    Брюксел се закани да реагира незабавно на неоправданите мита на САЩ
    преди 21 часа
    Инфлацията през януари е 2%
    По данни на НСИ натрупаната инфлация за последните 3 години е 25,6%
    преди 22 часа
    Софиянци плащат данъци на коли и имоти с 5% отстъпка до 30 април
    Ставките на местните данъци за 2025 не са променени, отбелязват от Столична община
    преди 23 часа
    Електрохолд Трейд стартира високотехнологична платформа за управление на енергийни активи
    Тя предлага обща мощност за регулиране в диапазон от 190 мегавата