сряда, 16 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1104 прочитания

    SEEBURGER след още 25 – как вижда бъдещето си един от технологичните лидери у нас?

    Тази година SEEBURGER България отбелязва своя 25-и рожден ден, вижте какви цели си поставя оттук нататък
    02 октомври 2024, 14:23 a+ a- a

    Васил Стенев - Ръководител на екипа за разработка на вътрешни приложения в SEEBURGER. Снимка: Личен архив

    Тази година SEEBURGER България празнува 25 години и обяви, че продължава да работи в посока на своето продуктово усъвършенстване. От самото начало основната мисия на компанията е да предоставя решения за ускорение на бизнес процеси, което от своя страна да улесни ежедневието на потребители в целия свят. Днес офисът на компанията у нас е ключова локация в технологично отношение и със стратегически приоритет за развитие в дългосрочен план. 

    „В момента компанията ни преминава през бурен етап на модернизация на технологиите и инфраструктурата, които се използват в продуктите ни. Имаме амбицията да постигнем голям напредък в три основни направления в следващата година.“, разказва Васил Стенев - Ръководител на екипа за разработка на вътрешни приложения. 

    Първото от тях е модернизация на потребителския интерфейс. В последните години SEEBURGER България усилено инвестира в подобряване на потребителското преживяване и полага основите на нов интерфейс. Той е написан на Angular и първите приложения за вътрешно ползване го прилагат от малко повече от година. Въвеждането му във всички проекти е процес на фокус в компанията в близките години.

    SEEBURGER има дългогодишна практика с разработването и поддръжката на продукти в собствена облачна среда. Отскоро работи и в посока на набиране на опит с публични облачни услуги като AWS. Целта е все повече от продуктите да могат да работят и да се поддържат в публични среди  с качеството което предоставя облачната среда на компанията.

    Снимка: SEEBURGER

    Третата цел е свързана с интеграция на различните продукти. В последните 10 години SEEBURGER разработва богата платформа, която помага на работата на служителите. С развитието ѝ компанията забелязва големи ползи и за външни клиенти. „Предизвикателството днес е да предоставим тези ползи отвъд нуждите на компанията, като наблегнем на сигурността и достъпността на информацията“, споделя още Васил Стенев.

    От създаването си до днес, SEEBURGER България непрекъснато инвестира усилия и в развитието на своя работодателски бранд. Планът на компанията е да следва ценностите, на които залага през изминалите 25 години: доверие в компетенциите на служителите, насърчаване на кариерното им развитие и добрата хармония в екипната работа. Продължаването в този дух се подкрепя от опита, който ги убеждава в годините, че един продукт и развитието му са успешни, когато зад тях стоят щастливи и мотивирани служители. 

    Вижте по какви проекти работи SEEBURGER в България 

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Зеебургер Информатик ЕООД в Jobs.bg

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Digital Media Technology Sp. придобива ApiHawk
    Полска технологична група придобива бизнеса на българската софтуерна компания
    преди 14 часа
    НСИ отчита 1% дефлация през септември
    Годишната инфлация е в размер на 1,2%
    преди 17 часа
    Индонезия поиска Google и Apple да блокират Temu в магазините си за приложения
    Целта – да бъде запазен малкият и среден бизнес в страната от нелоялна конкуренция
    преди 18 часа
    България е готова да подкрепи инвестиции в развитието на дигиталната инфраструктура и свързаността
    Президентът Радев се срещна с представители на американски компании в областта на високите технологии, киберсигурността, дигиталната и комуникационната инфраструктура
    преди 1 ден
    Операторите на ваучери: 96% от потребителите са доволни от дигитализацията на ваучерите
    Броят на търговците, използващи ваучери за храна, се е увеличил от 1000 до 4 хил. месечно след дигитализацията