Компанията интегрира своята карта с мобилния портфейл на Apple
Снимка: PayPal
PayPal разширява портфолиото си с плащания на място в САЩ, като интегрира своята дебитна карта с мобилния портфейл на Apple и предлага 5% кешбек награди, тъй като глобалният гигант за онлайн плащания търси пряка конкуренция с технологични компании и банки, отбелязва „Ройтерс“.
Опитът да се грабне част от лични покупки в магазини, кафенета и ресторанти е част от амбициозна стратегия за преобръщане на новия изпълнителен директор Алекс Крис, който се присъедини към компанията от Intuit миналата година.
Въпреки че PayPal отдавна доминира онлайн плащанията и плащанията peer-to-peer чрез своето приложение Venmo, тя не е обвързала потребителите да използват продуктите ѝ лично.
„Електронната търговия очевидно е една от най-бързо развиващите се области, в които хората харчат своите долари... но това не е всичко“, каза Крис. „Сега потребителите могат да използват PayPal за всяка покупка, навсякъде и всеки път.“
Плащането в точката на продажба включва 5% връщане на пари за определени продукти до $1000 на месец и допълнителни награди от марки като DoorDash и Sephora.
Стойността на плащанията с дебитни карти в САЩ скочи през последните години, достигайки $4,55 трилиона през 2021 г. спрямо $2,47 трилиона през 2015 г., според последните данни на Федералния резерв на САЩ.
Крис каза, че потребителите стават все по-съзнателни за разходите и преминават към дебитни карти, които им позволяват да се вместват в лимитите на разходите си.
PayPal също така ще позволи на клиентите да използват дебитни карти с Apple Pay, тъй като потребителите се възползват от мобилните портфейли и опциите „докосни за плащане“.
Политиката за връщане на 5% от стойността за избрана от потребителя категория, прави картата сред по-конкурентните продукти за връщане на пари, като само 24% от притежателите на дебитни карти съобщават, че са спечелили награди за връщане на пари през 2023 г., в сравнение със 74% от притежателите на кредитни карти, според доклад на фирмата за възнаграждения при покупка Valuedynamx.
Въпреки че PayPal се радва на отдавна поддържано предимство на първият, нарастващата конкуренция от страна на Apple и Google заема известен дял в мобилните плащания, според анализатори.
Като част от натиска, компанията прави най-голямата си маркетингова инвестиция, за да популяризира използването на PayPal лично. PayPal отказа да разкрие сумата на тази инвестиция, но отбеляза в своите тримесечни печалби, че маркетинговите кампании и кампаниите на марката ще увеличат разходите през втората половина на годината.
Крис нарече 2024 г. „година на преход“ за PayPal и обеща да увеличи приходите отвъд обема, свързан с трансакциите. През януари PayPal пусна продукти, управлявани от изкуствен интелект и функция за плащане с едно кликване.
Цената на акциите на PayPal се повиши с повече от 17% от началото на годината, но все още изостава спрямо ръста от 22% на индекса S&P 500.