сряда, 16 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    636 прочитания

    PayPal навлиза в плащанията на място

    Компанията интегрира своята карта с мобилния портфейл на Apple
    09 септември 2024, 12:34 a+ a- a

    Снимка: PayPal

    PayPal разширява портфолиото си с плащания на място в САЩ, като интегрира своята дебитна карта с мобилния портфейл на Apple и предлага 5% кешбек награди, тъй като глобалният гигант за онлайн плащания търси пряка конкуренция с технологични компании и банки, отбелязва „Ройтерс“.

    Опитът да се грабне част от лични покупки в магазини, кафенета и ресторанти е част от амбициозна стратегия за преобръщане на новия изпълнителен директор Алекс Крис, който се присъедини към компанията от Intuit миналата година.

    Въпреки че PayPal отдавна доминира онлайн плащанията и плащанията peer-to-peer чрез своето приложение Venmo, тя не е обвързала потребителите да използват продуктите ѝ лично.

    „Електронната търговия очевидно е една от най-бързо развиващите се области, в които хората харчат своите долари... но това не е всичко“, каза Крис. „Сега потребителите могат да използват PayPal за всяка покупка, навсякъде и всеки път.“

    Плащането в точката на продажба включва 5% връщане на пари за определени продукти до $1000 на месец и допълнителни награди от марки като DoorDash и Sephora.

    Стойността на плащанията с дебитни карти в САЩ скочи през последните години, достигайки $4,55 трилиона през 2021 г. спрямо $2,47 трилиона през 2015 г., според последните данни на Федералния резерв на САЩ.

    Крис каза, че потребителите стават все по-съзнателни за разходите и преминават към дебитни карти, които им позволяват да се вместват в лимитите на разходите си.

    PayPal също така ще позволи на клиентите да използват дебитни карти с Apple Pay, тъй като потребителите се възползват от мобилните портфейли и опциите „докосни за плащане“.

    Политиката за връщане на 5% от стойността за избрана от потребителя категория, прави картата сред по-конкурентните продукти за връщане на пари, като само 24% от притежателите на дебитни карти съобщават, че са спечелили награди за връщане на пари през 2023 г., в сравнение със 74% от притежателите на кредитни карти, според доклад на фирмата за възнаграждения при покупка Valuedynamx.

    Въпреки че PayPal се радва на отдавна поддържано предимство на първият, нарастващата конкуренция от страна на Apple и Google заема известен дял в мобилните плащания, според анализатори.

    Като част от натиска, компанията прави най-голямата си маркетингова инвестиция, за да популяризира използването на PayPal лично. PayPal отказа да разкрие сумата на тази инвестиция, но отбеляза в своите тримесечни печалби, че маркетинговите кампании и кампаниите на марката ще увеличат разходите през втората половина на годината.

    Крис нарече 2024 г. „година на преход“ за PayPal и обеща да увеличи приходите отвъд обема, свързан с трансакциите. През януари PayPal пусна продукти, управлявани от изкуствен интелект и функция за плащане с едно кликване.

    Цената на акциите на PayPal се повиши с повече от 17% от началото на годината, но все още изостава спрямо ръста от 22% на индекса S&P 500.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Digital Media Technology Sp. придобива ApiHawk
    Полска технологична група придобива бизнеса на българската софтуерна компания
    преди 12 часа
    НСИ отчита 1% дефлация през септември
    Годишната инфлация е в размер на 1,2%
    преди 16 часа
    Индонезия поиска Google и Apple да блокират Temu в магазините си за приложения
    Целта – да бъде запазен малкият и среден бизнес в страната от нелоялна конкуренция
    преди 17 часа
    България е готова да подкрепи инвестиции в развитието на дигиталната инфраструктура и свързаността
    Президентът Радев се срещна с представители на американски компании в областта на високите технологии, киберсигурността, дигиталната и комуникационната инфраструктура
    преди 1 ден
    Операторите на ваучери: 96% от потребителите са доволни от дигитализацията на ваучерите
    Броят на търговците, използващи ваучери за храна, се е увеличил от 1000 до 4 хил. месечно след дигитализацията