четвъртък, 12 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    412 прочитания

    Amazon ще си сътрудничи с Pinterest и TikTok

    Потребителите ще могат да купуват директно от онлайн търговеца без да напускат платформите
    12 август 2024, 08:55 a+ a- a

    Снимка: Economy.bg

    Amazon не иска да прекъсва купувачите, използващи социалните медии. Всъщност би предпочел те да използват приложенията и да пазаруват едновременно, пише Quartrz.

    Гигантът за електронна търговия се обедини с TikTok и Pinterest, за да направи по-удобно за потребителите да пазаруват директно от приложенията на социалните медии, без да е необходимо да напускат платформите, ход, с който компанията се надява да увеличи приходите.

    Потребителите ще трябва да свържат акаунтите си в TikTok или Pinterest с акаунта си в Amazon и след като се синхронизират, ще могат да купуват конкретен артикул директно от Amazon, докато все още са в някое от приложенията за социални медии.

    Свързаните акаунти ще позволят на потребителите в САЩ да виждат „цени в реално време, допустимост на Prime, прогнози за доставка и подробности за продуктите“, каза говорител на Amazon пред Quartz в имейл.

    Ако потребителите искат да се откажат от технологичното пазаруване, те могат да прекратят връзката на акаунта си в Amazon в настройките на приложението TikTok.

    През юли Pinterest отчете печалба за второто тримесечие, в която подчерта, че броят на глобалните месечни активни потребители се е увеличил с 12% на годишна база до 522 милиона потребители.

    Бил Реди, главен изпълнителен директор на Pinterest, каза, че това отчасти се дължи на факта, че Pinterest печели пазарен дял с големи рекламодатели, като Amazon, първият партньор за реклами от трети страни.

    Последният ход на Amazon отразява нарастващата тенденция на пазаруване в приложението в САЩ и се основава на подобни партньорства, които вече има с Meta и Snap.

    Въпреки че TikTok описва сътрудничеството като предлагащо „безпроблемно и забавно пазаруване“, докато Pinterest разширява съществуващото партньорство с Amazon за поддръжка на инвентарни реклами, това все пак е смел и умен ход от страна на Amazon.

    През юли Amazon публикува рекордни стойности за своето събитие Prime Day, което надхвърли $14,2 млрд. по време на двудневния блиц.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 44 минути
    Общата инфлация в ОИСР пада до 5,4% през юли 2024 г.
    Движението на индекса варира значително в различните държави
    преди 16 часа
    БНБ с нови правила за ипотечни кредити
    Максималният срок на договор за жилищен кредит вече става 30 години
    преди 16 часа
    „България Еър“ посрещна петия си самолет Airbus А220 и първия от модела A220-100
    Той разполага с 8 бр. места за бизнес класа и 110 бр. места за пътниците в икономична класа
    преди 18 часа
    „Райсволф България“ стартира търговия на BEAM пазара на БФБ
    Компанията листна целия си капитал в размер на 8,4 млн. лв. и обмисля бъдещи IPO
    преди 19 часа
    Хилтън София откри новия си панорамен етаж
    Последният, десети етаж предлага 11 премиум стаи, сред които президентски апартамент от най-висок клас
    преди 23 часа
    България сред страните с най-голям ръст на учителите под 30-годишна възраст
    Според доклад на ОИСР страната ни е и сред първите по ръст на средства за образование и заплати на учителите