вторник, 10 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10140 прочитания

    BPO компаниите в България: Аутсорса

    За работата в компанията и възможностите за развитие в сектора разказва Ангелина Борисова, управител на дружеството
    28 май 2024, 14:51 a+ a- a

    Снимка: Аутсорса

    В новата рубрика на Economy.bg „BPO компаниите в България“ водещи работодатели от аутсорсинг сектора разказват какви възможности за кариерно развитие предлагат и развенчават някои от големите митове в индустрията. Подходящи ли са аутсорсинг компаниите за първа работа, какви позиции предлагат и какви умения търсят? Това са част от въпросите, на които отговаря Ангелина Борисова, управител в Аутсорса.

    Разкажете ни за Вашата компания – по какви проекти и с какъв тип клиенти работите?
    АУТСОРСА е изцяло българска компания, специализирана в изграждането на изцяло дистанционни и хибридни екипи за back office отдели. Това са разнообразни дейности, свързани с подкрепа на основните процеси на нашите клиенти от „кухнята“. На прост език означава, че екипите, които изграждаме са заети повече с интелектуален труд, отколкото говорят в ежедневието си. Партньорите ни оперират в различни бизнес сектори – от традиционни до иновативни. Ние сме важна единица за тяхното функциониране и присъствие на пазара не просто външен елемент. Интересното при нас е силната ни компетенция при финансови и счетоводни отдели. В този случай ние предоставяме изграждане и управление на екипи както вътрешно, така и директно в компанията на клиента поради особеното третиране на работата с лични данни в ЕС. Ето защо изграждането на т.нар. shared service center в България е сред основните ни продукти. В този случай имаме функцията на single point of contact за цялостния пренос на процеси и функционирането на екипите в България, ведно с всички нужди на звеното или по друг начин казано – организираме и предоставяме всички желани услуги от клиента на място.

    Обща информация за компанията:
    Име: АУТСОРСА ЕООД
    Сектор: аутсорсинг на бизнес процеси и изграждане на екипи Създадена: 2018 г., изцяло българска компания
    Брой служители: 50 
    Офиси в България: София, Бургас
    Основна дейност на компанията: АУТСОРСА е компания за BPO & HR решения, която работи с международни клиенти. Специализира в изграждането на изцяло римоут и хибрид back office екипи, както и финансово-счетоводни отдели. Има засилено присъствие на немския пазар. Към момента компанията извършва подбор на персонал за международните си партньори, предоставя услуги по управление, изграждане и релокация на екипи и процеси в България.

    Какво можеш да работиш в аутсорсинг компания? Какви видове позиции има във Вашата компания?
    При нас имаме различни длъжности, някои от които са свързани с: въвеждане на данни, обработка на данни, онлайн офис асистент, оперативен счетоводител, финансов счетоводител, финансов анализатор, финансов контрол, финансов асистент, съпорт обслужване на клиенти, технически съпорт, системен администратор, HR съпорт, административен съпорт, KYC/AML и други.

    Подходящ ли е BPO секторът за първа работа и защо?
    BPO секторът е чудесна идея за първа работа, тъй като ще даде летящ старт на едно по-мащабно мислене, международна култура и бизнес стандарти, които ще допринесат за изграждането на всеки един професионалист отрано по правилен начин. Срещата с много и различни процеси при големите компании може да даде прекрасен ориентир къде и в коя сфера се чувствате добре, къде искате да се развивате и къде да вложите усилията си занапред.

    Как и за колко време може да израснеш в аутсорсинг компания? Какви са възможностите за развитие във Вашата компания?
    Израстването е индивидуален процес, който зависи в голяма степен от всеки. Растежът на екипа е наистина търсен и от самите компании, тъй като това определя техния прогрес. Правилно е да се каже, че аутсорсинг секторът предлага близки до неограничени възможности за растеж. Аутсорса обслужва клиенти, опериращи на свободен пазар, които търсят талант, енергия и инициатива. Възможностите са налични за всички, които ги търсят. От друга страна, стараем се да предоставяме благоприятна и позитивна среда и за любителите на балансиран живот.

    За хора с какви езици и умения има най-голямо търсене при Вас?
    Голяма част от позициите ни са свързани с немския пазар и поради това немски и английски език в момента са най-търсени при нас. Други европейски езици като френски, италиански и испански също имат търсене. Дигиталните умения и способността да се работи самостоятелно, са ключови при работата от разстояние и са нещо, което търсим освен чисто езикови умения.

    Какви са условията на работа във Вашата компания?
    Ние сме специализирани в изграждане и управление на римоут и хибридни екипи и това е основна отличителна черта при нас. Балансът между работа и личен живот е изключително важен за постигане на удовлетворение всеки ден. Стремим се да създаваме позитивна, усмихната, приятелска, отборна, креативна, мотивираща и зареждаща работна среда. Добрите отношения са приоритет също толкова, колкото и добре свършената работа.

    Как се формира заплащането и има ли бонуси?
    Заплащането е изградено на принцип, различен за всеки проект, спрямо реалните условия по проекта и приоритетите на всеки един член на екипа. Има хора, за които приоритет са свободното време и личният живот, и такива, за които приоритет са израстването, поемането на отговорности и възнаграждението. Стремим се да удовлетворим различните интереси по начин, който да доведе до максимална производителност на проектите и житейски баланс на хората. Предоставяме ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, парттайм и бонус възможности.

    Заблуда ли е, че работата в BPO сектора е свързана само с говорене по телефон?
    Това е голяма заблуда. В нашата компания почти няма говорене по телефон. Ние изпълняваме основно back office процеси, които изискват интелектуални възможности, дигитални умения и добра вътрешноекипна комуникация. В това сме добри и успяваме да печелим клиенти. Няма практическа необходимост от непрестанно говорене. Фокусът ни е много широк.

    Кои са най-големите митове за BPO сектора?
    Най-големият мит е, че работата е временна, скучна и неперспективна. Това всъщност е точно обратното. Аутсорсинг услугите, в които ние сме пряко ангажирани, са основни процеси на една компания, които тя се стреми да изгради, поддържа и развива стабилни във времето с идеята за непрестанно подобрение и стъпка напред във всеки удобен миг. Секторът е динамичен откъм решения и нови технологии, но партньорствата са дългосрочни, тъй като резултатите се постигат във времето и с непрекъсната работа с екипите, които са основен актив и най-ценен ресурс.

    Koи са основните предимства да работиш в аутсорсинг компания?
    Основните предимства са уникалната възможност да се докоснеш до международна култура, високи бизнес цели, интересни и иновативни процеси и възможността да растеш като професионалист, опериращ на глобалния пазар на труда. Живеем в уникално време, в което от всяка точка на света имаш шансове да надраснеш средата, в която си израснал. Това е нещо немислимо за поколенията преди нас и не трябва да се изпуска. Младите хора трябва да осъзнават, че шансът е на всяка крачка и наистина всичко зависи от тях. Няма граници и бариери за способностите, подкрепени с амбиция.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на АУТСОРСА ЕООД в Jobs.bg

    Вижте още от рубриката BPO компаниите в България:

    BPO компаниите в България: hello.de България
    BPO компаниите в България: Pontica Solutions
    BPO компаниите в България: Foundever

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 31 минути
    Димитър Радев, БНБ: Облагането на свръхпечалбите на банките носи сериозни рискове за икономиката
    Надяваме се да бъде взето балансирано решение, което ще бъде в полза на всички, коментира Петя Димитрова, председател на Асоциацията на банките в България
    преди 4 часа
    Проучване: Големите компании очакват над 24 млн. евро ръст на приходите от въвеждане на нови финансови технологии до 3 години
    Едва 1/3 от финансовите лидери вярват, че наборът им от софтуер и технологии е в крак с нуждите им и ще може да поддържа бъдещ растеж. отчита доклад на Payhawk
    преди 4 часа
    Лабораторният комплекс на София Тех Парк ще предоставя услуги за бизнеса
    Достъп до високотехнологично оборудване и консултантски услуги ще могат да получат микро-, малки и средни компании
    преди 4 часа
    МФ внася бюджет 2025 с 3% дефицит и ръст на максималния осигурителен доход
    По-висок акциз за алкохол и цигари, данък 15% при недекларирани доходи: вижте още какво предвижда държавния бюджет за догодина