От началото на 2024 до сега бяха открити обекти в Елин Пелин, Равда и Асеновград
JYSK България успешно продължава да изпълнява стратегията на вергиата за отваряне на поне 5 нови обекта годишно у нас, като от началото на 2024 г. до сега вече бяха открити обекти в Елин Пелин, Равда и Асеновград. До края на годината предстои да се отворят още 2 нови магазина.
Фокусът на веригата в България ще е обновяването на 5 от магазините на JYSK, открити преди 2018 г. Те ще бъдат изцяло трансформирани в концепцията Store 3.0, която води до по-доволни клиенти, но и до ръст в продажбите в обновените обекти. На 20 юни предстои новото отваряне на реновирания магазин в Асеновград.
Резултатите и прогнозите от българския пазар продължават да са сред най-добрите за веригата на глобално ниво. За 2024 г. трите най-купувани категории към момента у нас са мебели, градинско обзавеждане и матраци, като от летните колекции най-продавани са шезлонги, градински маси и комплекти за отмора.
От стъпването си на българския пазар през 2005 г., JYSK има 55 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 800 служителя.
Увеличава се удовлетвореността на служителите в JYSK България. Проучване за удовлетвореността на служителите в JYSK България – ESS, показва сериозно увеличение на степента на удовлетворение, спрямо резултатите от предишната година. В ESS 2024 са взели участие всички служители в JYSK България, като Удовлетворението от условията на работа се е увеличило до 81 от 100 пункта, лоялността се повишава до 86 от 100 пункта. Проучването е направено сред всички служители на JYSK в магазините, дистрибуторските центрове и офисите на веригата.
“Бележим сериозен ръст, спрямо предходното проучване. Това доказва, че JYSK е едно отлично място за работа и предпочитан работодател – факти, с които всички ние много се гордеем.”, казва Венцислав Чавдаров, Логистичен директор Балкани, ДЦБ JYSK.
За своето 45-годишно развитие веригата JYSK има над 3 300 обекта в 48 държави в света, като само през последната година компанията отваря над 80 нови магазина. Днес Германия е най-големият пазар на скандинавската верига, където 40 години след своето стъпване JYSK има повече от 950 магазина, обслужвани от 3 огромни дистрибуционни центъра, разположени на територията в Хомберг, Зарентин и Камлах. Отново тази година JYSK отбеляза още едно голямо постижение – откри своя обект 300 на територията на Полша. В първата половина на 2023 г. скандинавската верига JYSK стъпи и на турския пазар, като за по-малко от година откри 3 свои магазина там. Retail Manager за JYSK Турция е Любен Мишев, а дейностите на JYSK в Турция се координират от регионалната организация JYSK Румъния, България и Турция.