четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8810 прочитания

    JOBS.bg стана SuperBrand за трети пореден път

    Вижте видео от награждаването на всички SuperBrands за 2012-2013
    13 декември 2012, 12:51 a+ a- a

    JOBS.bg получи признание за SuperBrand за трети пореден път в независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар, което се провежда по инициатива на глобалната организация Superbrands.

    Класацията оглавиха Google и bTV.

    Вижте награждаването на всички SuperBrands за 2012-2013 тук: bTV,  Google,  „24 часа”, „Активия”, Andrews, Bella, BMW, bTV, Darik, Deroni, Devin, Eko, Fibank, „Фамилия”,  Happy, Helena Resort, Kaufland, Leki, M3 Communications Group, „На баба”, Nescafe, Nestle, Netinfo, „Орехите”, Oriflame, „Перелик”, „Сачи”, „Труд”, Technopolis, Telish, Todoroff, Tommi, Unicredit Bulbank, Vivacom, Western Union, Zepter.

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GFK Bulgaria.

    В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация, според които Superbrands е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 8 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 9 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 9 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 11 часа
    преди 14 часа