През 2023 страната ни е един от най-атакуваните с DDoS атаки в Източна Европа
снимка: ЕК
Разработчикът на облачни услуги за защита от DDoS StormWall открива нова точка на присъствие в България. Това ще бъде седмата точка на присъствие на доставчика в света. Новата локация ще бъде в центъра за данни Telepoint Sofia Center в София. Telepoint Sofia Center е най-големият център за данни в страната.
Откриването на новата локация ще допринесе за подобряване на качеството на услугите на компанията, което е един от приоритетите на доставчика. Новата точка на присъствие ще увеличи капацитета на глобалната мрежа за филтриране на StormWall, както и ще намали латентността за клиентите на компанията в България, Източна Европа, Турция и Близкия изток, позволявайки им да защитят по-добре своите мрежи.
През 2023 в България се наблюдават многобройни DDoS атаки и тя е един от най-атакуваните региони в Източна Европа. Според анализаторите на StormWall през второто тримесечие на 2023 България е претърпяла масирани L7 атаки (62% от общия брой на всички атаки), като е имало и доста L3/L4 атаки (21% от общия брой на всички атаки). Особено много атаки бяха извършени в телекомуникационния сектор (38% от общия брой атаки срещу български компании). Понастоящем на много телекомуникационни оператори се налага постоянно да използват DDoS защита, за да поддържат интернет достъпа на своите клиенти.
С новата точка за филтриране StormWall ще може да предложи на компаниите в България и съседните страни надеждна защита на TCP/UDP уебсайтове и услуги, както и на мрежата по BGP. Глобалната мрежа за филтриране на StormWall има пропускателна способност от 3500 Gbps, което осигурява надеждна защита срещу най-мощните DDoS атаки.
"Много сме горди, че открихме нова точка на присъствие в България, тъй като това ще ни помогне да предоставим още по-високо ниво на обслужване. С идването на StormWall Professional Protection в България клиентите на компанията от тази страна, както и от Турция и Близкия изток, ще могат да свържат висококачествена защита с минимални забавяния. Непрекъснато се стремим да подобряваме качеството на нашите услуги, като усъвършенстваме решенията си, пускаме нови точки на присъствие, както и подобряваме портала за управление на услугите и API. За нас е много важно клиентите ни да са доволни от качеството на нашите услуги", заяви Рамил Хантимиров, главен изпълнителен директор и съосновател на StormWall.