събота, 02 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1842 прочитания

    УниКредит Булбанк отвори първия си напълно безкасов филиал в София

    Банката стартира нов модел на безкасово обслужване заради трайната промяна в поведението на клиентите
    26 май 2023, 16:17 a+ a- a

    Снимки: УниКредит Булбанк

    УниКредит Булбанк отвори първия си напълно безкасов филиал в София. Новата локация на банката в кв. „Красно село“ е проектирана и осъществена по нов модел на работа. Иновативният формат е създаден в съответствие с трайните промени в поведението на клиентите, чиито посещения в банката все по-често са мотивирани от нужда от консултации или закупуване на банкови продукти и услуги, а касовите трансакции се осъществяват на банкомати, в модерните 24/7 зони за самообслужване. До края на годината банката ще въведе модела в още 10 точки на присъствие в страната. 

    Стартирането на иновативните безкасови офиси на банката е в отговор на отчетените тенденции от екипа на финансовата организация при потребителското поведение през последните 10 години. Данните на УниКредит Булбанк сочат драстично намаляване на операциите на каса с 64%, като според системата за управление на опашки броят на билетите за консултация във филиалите са се удвоили за сметка на билетите за каса, а именно 42% през 2022 г. в сравнение с 24% през 2013 г. Същевременно, след изграждането на зони за самообслужване в немалка част от офисите на банката с достъп 24/7, се наблюдава драстично увеличение на операциите на банкомати със 150%, а касовите обеми са нараснали 7 пъти. 

    „Създаване на безкасови офиси на банката предоставя гъвкави и иновативни решения за обслужване и подобрява клиентското преживяване. Същевременно служителите във филиалите показват стабилен тренд на увеличение на продуктивност и ефективност, като замерването на дневната активност показва, че 60% от времето е насочено към консултации и следпродажбено обслужване спрямо ангажираността в касово и оперативно обслужване. Щастливи сме, че новите безкасови филиали ни дават възможност да променим съотношението между позициите в екипа като служителите с касови задължения получават възможност да се пренасочат към продажбена дейност и да се чувстват по-удовлетворени от своята работа“, коментира Екатерина Кирилова, директор Клонова мрежа в УниКредит Булбанк. 

    С въвеждането на безкасовия модел на обслужване във филиали в страната, УниКредит Булбанк прави категорична стъпка в дигиталната трансформация на банковото обслужване и подобряване на клиентското преживяване и удовлетвореност. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    5 български компании сред най-бързоразвиващите се в Европа
    В годишната класация на Financial Times FT1000 влязоха Ampeco, euShipments.com, Pontica Solutions, Storepool и Dreamix
    преди 11 часа
    преди 11 часа
    преди 13 часа
    Кофас: Предстоят трудни времена за строителния и жилищен сектор
    Завършеното строителство в България все още е под нивото, регистрирано през 2015
    преди 15 часа
    Соня Миклай е новият главен управител на „Германо-Българската индустриално-търговска камара
    Тя поема поста от д-р Митко Василев, който бе начело на организацията в последните над 30 години
    преди 15 часа