петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1905 прочитания

    УниКредит Булбанк отвори първия си напълно безкасов филиал в София

    Банката стартира нов модел на безкасово обслужване заради трайната промяна в поведението на клиентите
    26 май 2023, 16:17 a+ a- a

    Снимки: УниКредит Булбанк

    УниКредит Булбанк отвори първия си напълно безкасов филиал в София. Новата локация на банката в кв. „Красно село“ е проектирана и осъществена по нов модел на работа. Иновативният формат е създаден в съответствие с трайните промени в поведението на клиентите, чиито посещения в банката все по-често са мотивирани от нужда от консултации или закупуване на банкови продукти и услуги, а касовите трансакции се осъществяват на банкомати, в модерните 24/7 зони за самообслужване. До края на годината банката ще въведе модела в още 10 точки на присъствие в страната. 

    Стартирането на иновативните безкасови офиси на банката е в отговор на отчетените тенденции от екипа на финансовата организация при потребителското поведение през последните 10 години. Данните на УниКредит Булбанк сочат драстично намаляване на операциите на каса с 64%, като според системата за управление на опашки броят на билетите за консултация във филиалите са се удвоили за сметка на билетите за каса, а именно 42% през 2022 г. в сравнение с 24% през 2013 г. Същевременно, след изграждането на зони за самообслужване в немалка част от офисите на банката с достъп 24/7, се наблюдава драстично увеличение на операциите на банкомати със 150%, а касовите обеми са нараснали 7 пъти. 

    „Създаване на безкасови офиси на банката предоставя гъвкави и иновативни решения за обслужване и подобрява клиентското преживяване. Същевременно служителите във филиалите показват стабилен тренд на увеличение на продуктивност и ефективност, като замерването на дневната активност показва, че 60% от времето е насочено към консултации и следпродажбено обслужване спрямо ангажираността в касово и оперативно обслужване. Щастливи сме, че новите безкасови филиали ни дават възможност да променим съотношението между позициите в екипа като служителите с касови задължения получават възможност да се пренасочат към продажбена дейност и да се чувстват по-удовлетворени от своята работа“, коментира Екатерина Кирилова, директор Клонова мрежа в УниКредит Булбанк. 

    С въвеждането на безкасовия модел на обслужване във филиали в страната, УниКредит Булбанк прави категорична стъпка в дигиталната трансформация на банковото обслужване и подобряване на клиентското преживяване и удовлетвореност. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 9 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 1 ден
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 1 ден
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 1 ден
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 1 ден
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство