Междувременно ChatGPT стана най-бързо развиващото се потребителско приложение със 100 млн. потребители само 2 месеца след старта си
Снимка: iStock
Microsoft Corp пусна премиум предложение на приложението за съобщения Teams, задвижвано от ChatGPT, за да опрости срещите с помощта на AI чатботът, който превзе Силиконовата долина като буря, отбелязва „Ройтерс“.
Премиум услугата ще струва $7 на месец през юни, преди да се увеличи до $10 през юли, съобщи Microsoft. ChatGPT, собственост на OpenAI, ще генерира автоматични бележки за срещи, ще препоръчва задачи и ще помага при създаването на шаблони за срещи за потребителите на Teams.
Microsoft, която обяви многомилиардна инвестиция в OpenAI по-рано този месец, заяви, че има за цел да добави технологията на ChatGPT във всичките си продукти, подготвяйки се за по-голямо съревнование с конкурента си Google на Alphabet Inc.
Междувременно стана ясно, че ChatGPT, популярният чатбот на OpenAI е достигнал 100 милиона активни потребители месечно през януари, само 2 месеца след стартирането си. Това го превръща в най-бързо развиващото се потребителско приложение в историята, според проучване на UBS. Докладът, позоваващ се на данни от аналитичната фирма Similarweb, твърди, че средно около 13 милиона уникални посетители са използвали ChatGPT на ден през януари, повече от двойно спрямо нивата от декември.
„За 20 години в интернет пространството не можем да си спомним по-бърза скорост в потребителско интернет приложение“, пишат анализаторите на UBS.
На TikTok са били необходими около 9 месеца след глобалното му стартиране, за да достигне 100 милиона потребители, а на Instagram 2,5 години, според данни от Sensor Tower.
ChatGPT може да генерира статии, есета, вицове и дори поезия в отговор на поставени условия. OpenAI, частна компания, подкрепяна от Microsoft Corp, го направи достъпен за обществеността безплатно в края на ноември.