събота, 28 януари 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    336 прочитания

    Wizz air със 77% ръст на пътниците у нас през 2022 г.

    Компанията планира да продължи с разширяването на екипажите си у нас
    25 януари 2023, 10:25 a+ a- a

    Снимка: Wizz Air

    Wizz Air обяви ръст от 77% на пътникопотока през 2022 г. в сравнение с 2021 г. През 2022 г. Wizz Air е регистрирала над 2,6 млн. пътници в България в сравнение с 1,4 милиона през 2021 г., с което надскача резултатите от преди Covid пандемията. Най-популярният маршрут за годината у нас е София – Тел Авив. В международен план общо 45 милиона пътници са резервирали билети с Wizz Air през 2022 г., което е два пъти повече от предходната (21,7 милиона пътници) и с 10% повече от 2019 г. (41 милиона пътници).

    Wizz Air продължава да изпълнява ангажимента си да предоставя достъпни възможности за пътуване и е готова да ускори и разшири дейността си през 2023 г. Авиокомпанията има две постоянни бази в България с около 400 членове на екипажа, опериращи с 10 самолета по 60 маршрута. Мрежата на Wizz Air до, от и в рамките на България отчита ръст с 48% през 2022 г., което осигури 400 000 допълнителни места в продажба на пазара.

    Wizz Air продължава да спазва принципите на ESG (опазване на околната среда, социални политики и корпоративно управление) в своите операции. Авиокомпанията разполага с една от най-младите флотилии със средна възраст на самолетите 4,6 години, доста под средната възраст на основните му конкуренти, която е около 10 години. Това гарантира, че Wizz Air изпълнява своя ангажимент за устойчивост с най-нисък отпечатък върху околната среда. Освен това, превозвачът управлява ефективно своите самолети, тъй като това има най-голямо въздействие върху справянето с интензивността на въглеродните емисии. В същото време авиокомпанията е провела 66 дни за набиране на кабинен екипаж в България и е увеличила местния си екипаж с почти 30%. Плановете на Wizz Air за 2023 г. са да продължава да предоставя кариерни възможности и да разширява кабинния си екипаж.

    Тамара Никифорова, мениджър „Корпоративни комуникации“ в Wizz Air Group, коментира: „Гордеем се с резултатите си в България и с удоволствие ще продължаваме да предоставяме на българските пътници нови възможности за пътуване на достъпни цени. В края на 2022 г. добавихме още 1 самолет в нашата база в София, стартирахме нови маршрути от столицата до Стокхолм и Хамбург и увеличихме честотите на полетите на още 11 маршрута. Оставаме ангажирани към пазара, като в момента предоставяме на нашите български клиенти общо 1,7 млн. места по 60 маршрута до 20 държави и очакваме да растем още повече и през 2023 г.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Близо 100 хил. ученици ще получат подкрепа по проект на МОН
    Предвижда се аналогична процедура и за детските градини
    преди 10 часа
    САЩ се движат към въвеждане на ежегодна Covid ваксина
    FDA поиска мнение от своите съветници как да стане промяната и какво точно да включва
    преди 10 часа
    70% от офис площите на София са извън центъра на града
    Търсенето на офис площи може да се свие заради съкращаването на разходи в някои от най-големите ИТ компании в света, създавайки ефект на доминото и при местните компании, прогнозира MBL
    преди 11 часа
    преди 13 часа
    България ще увеличи участието си в Черноморската банка за търговия и развитие с 33 млн. евро
    От 1999 до момента банката е финансирала 39 проекта в България