Търговската верига открива от 2 до 6 нови магазина месечно в страната
Богдан Григориу - Опepaтивeн Мeниджъp нa Pepco Бългapия. Снимка: Pepco
Веригата за търговия на дребно Pepco обяви, че продължава експанзията си в България с откриване на нови магазини и увеличаване на екипа. Компанията стартира дейност в страната през 2019 и вече има над 120 обекта.
„За откриване на нови магазини подбираме центрове на общини с oĸoлo 10 000 житeли. Темпът на откриване на новите ни обекти е от 2 до 6 нови магазина месечно. Наемаме пo oĸoлo 35-40 нoви ĸoлeги нa мeceц в цялa Бългapия“, посочва Богдан Григориу, Опepaтивeн Мeниджъp нa Pepco Бългapия.
Компанията обяви още, че е отчела 85% ръст на приходите до 132 млн. лева и 16,3 млн. лв. печалба през 2021 г.
Първите магазини Pepco са създадени в Полша през 2004 г. Към момента обектите на веригата са над 2700 в Европа. Компанията предлага разнообразни стоки за дома, дрехи и бельо в около 500 категории.
„Ниските цени са в основата на успеха на Pepco: това е спонтанната оценка на мнозинството от клиентите на веригата (65%) според нашето актуално проучване“, отбелязва Григориу. „Те редовно посещават Pepco, като 2/3 от покупките са планирани предварително.“
От 2010 г. Pepco бележи ръст при броя на служителите от над 1000%, като в момента те са около 24 000 в цяла Европа. За 2022 г. новите пазари са Германия и Гърция, а отварянето на първите обекти в Португалия и Босна и Херцеговина е планирано за 2023 г. По този начин Pepco ще разшири своето присъствие до 19 страни на Стария континент.
Вижте профила и актуалните позиции за работа на Пепко България ЕООД